• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #636732  autor: zygikuleczka
 01 cze 2013, 17:45
Ranger pisze:Nic bardziej mylnego. Po paru dniach okazuje się, że coś nie jest zrobione i od nowa. Czy wy również tak macie?
Dokładnie. Dlatego najlepiej kontaktować się z nimi pisemnie.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #636738  autor: KA
 01 cze 2013, 17:58
To ostatnie muszę niestety potwierdzić: dwa razy doświadczyłem niby-przedłużenia umowy na korzystnych warunkach, po wypowiedzeniu. Hitem było, że wycofanie wypowiedzenia udało im się wprowadzić do systemu, a samo przedłużenie zaginęło! Za trzecim razem udało się dostać, co chciałem. Tak więc BOK - tragedia (parę drobniejszych problemów też było).
Jednak poza tym żadnych problemów z zasięgiem i jakością nie miałem, poza Warszawą także, na dwóch kartach i telefonach.
Niedawno córka była z klasą na Mazurach, w jakimś mocno oddalonym od większych miast miejscu i większość koleżanek wychodziła na zewnątrz, żeby porozmawiać, ona miała w Play dobry zasięg w pokoju (na pełnym automacie w WaveI - nie wiem, jaka sieć była wybrana samoczynnie) - to kolejny (dla niektórych niestety) pozytywny przykład działania tej sieci.
Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu i posiadanie przez sporą część ludzi telefonów, które powinni wymienić na coś naprawdę działającego ("oficjalnej" listy tel brak - sprawdzane na dwóch Wave S8500, Nokia s6500, SE P1i (to był telefon!) oraz LG L7).
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 11:14 przez KA, łącznie zmieniany 1 raz.

 #636748  autor: user_delete34
 01 cze 2013, 18:17
KA pisze:Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu
KA, PLAY nie działa na specjalnych warunkach (ani nie jest to operator tylko 3G), żeby w interesie klienta było ustawianie telefonu na wybraną technologię/logowanie do wybranej sieci. Poza "dziurami" i "białymi plamami", które to zdarzają się każdemu operatorowi na świecie, usługi mają działać bez zająknięcia (a już na pewno bez takich problemów, jakie są charakterystyczne dla fioletowych). Jak nie w 2G+3G, to przynajmniej w samym 2G i oczywiście na każdym telefonie zgodnymi z polskimi standardami łączności (min. GSM 900).
Gratuluję szczęścia tym, u których sytuacja z działaniem PLAYa potrafi się polepszać, u mnie z czasem jest tylko gorzej.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 18:27 przez user_delete34, łącznie zmieniany 2 razy.

 #636753  autor: solidburn
 01 cze 2013, 18:24
KA pisze: Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu i posiadanie przez sporą część ludzi telefonów, które powinni wymienić na coś naprawdę działającego.
Zapodaj listę oficjalnie dopuszczonych i namaszczonych tel przez play i te tajemne ustawienia które to u pozostałych operatorów jakoś tak nie występują albo ludzie nie piszą

 #636758  autor: Artur051
 01 cze 2013, 18:33
Ja od siebie dodam Ciekawe zjawisko które ostatnio zaczęło występować u mnie.

Tryb automatyczny, Play. Słaby zasięg 3,5G. Po wybraniu połączenia i po paru słowach telefon zostaje wrzucony do GSM - istna czkawka zaczyna się wtedy.....


Natomiast przy trybie GSM sytuacja ta się nigdy nie zdarzyła i co najlepsze GSM działa tak samo fajnie jak Plusa czy T. Jedynie Orange zawsze się trzaskami u mnie w mieście charakteryzowało i tak jest dalej...

Także albo to cos nie tak z moim telefonem, albo coś zepsuli z przerzucaniem z 3g na gsm...

Chociaż z innymi sieciami (Plus, T) takiego problemu nie mam na swoim telefonie. Jedynie Orange czasami podobne objawy z dodatkiem smaczku w postaci sieć zajęta ;).

 #636774  autor: sante
 01 cze 2013, 19:43
KA pisze:Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu i posiadanie przez sporą część ludzi telefonów, które powinni wymienić na coś naprawdę działającego.
Usługi operatora powinny działać "out of box", bez żadnego bawienia się w jakiekolwiek ustawienia, ale jeśli już mówimy o zabawie w ustawienia, to dorzucę parę słów od siebie.

Zacznijmy od ręcznego wybrania operatora w roamingu krajowym, które potrafi skończyć się wyrzuceniem z sieci, bez ponownego zalogowania się do jakiejkolwiek sieci - telefon bez zasięgu... Poza tym operatorzy roamingowi również lubią zrzucać klientów Playa na 2G, gdzie Play priorytety ma ustawione niziutko i przy obciążeniu nadajnika rozmowy potrafią być marnej jakości.

Wymuszanie w telefonie trybu 3G również nie jest rozwiązaniem.. Tak jak i wymuszanie WCDMA z GSM tylko na 1800MHz, aby ominąć sobie "przyjemności" związanych z Playowym 2G.

Mam nadzieje, że teraz w związku z koncesją Play na 1800 MHz coś z tą siecią ruszy.

 #636782  autor: Artur051
 01 cze 2013, 20:10
sante pisze:Mam nadzieje, że teraz w związku z koncesją Play na 1800 MHz coś z tą siecią ruszy.
Też mam taką nadzieję. UMTS 900 przydałoby się w miastach a cały ruch GSM przerzucić na GSM1800. No ale to tylko moje zdanie. ;)

 #636850  autor: darek638
 02 cze 2013, 08:15
Na to ruszenie się na 1800 MHz to tak szybko bym nie liczył.

Nigdy więcej Play.

 #636864  autor: bishop11
 02 cze 2013, 10:33
muchakk przerabiałem to samo z Play, łącznie z wymianą telefonu, karty, przełączaniem do innych sieci - jeżeli się dało - Play to tragedia jeęzli chodzi o obsługę BOK i jakość połączeń - przeniosłem się do konkurencji i nie mam problemów
pozdrawiam

 #636866  autor: Ruben
 02 cze 2013, 10:45
KA pisze:Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu i posiadanie przez sporą część ludzi telefonów, które powinni wymienić na coś naprawdę działającego.
Ja przychylam się do prośby kolegi solidburn o przedstawienie wykazu telefonów, jakich należy używać w Play żeby nie mieć problemów. Nokie E72 pomimo, że to nie jest nowość nie uważam za złom czy tym bardziej zabawkę i jakoś z kartami innych operatorów działa bez zastrzeżeń. Co takiego należy ustawić w telefonie, co diametralnie poprawi jakość połączeń w Play?
Nie uważam się też za totalnego ignoranta w tej dziedzinie a grono "ekspertów" z Play, którzy 3m-ce rozpatrywali moje reklamacje też nie potwierdziło nieprawidłowości ustawień w moim telefonie. Wręcz przeciwnie, przyznali, że są utrudnienia. Niestety za roaming nie odpowiadają a za swoja sieć owszem ale jak stwierdzili jest to usługa mobilna i w innym miejscu działa.
Był okres, kiedy problemów prawie nie było lub były małe ale od pewnego czasu jest zdecydowanie gorzej. To co pisali koledzy wyżej, zasięg macierzysty Play 3G, w trakcie rozmowy zrzuca do 2G a tam istna sieczka i kakofonia, rozmawiać nie ma sensu przy takim poziomie jakości. No i to usilne trzymanie zasięgu Play nawet, kiedy jest szczątkowy. Dlatego ustawiłem telefon na sztywno do Plusa i jakość jest odczuwalnie gorsza niż na karcie Plusa w telefonie ze zdecydowanie niższej półki. Orange, kilka razy w tygodniu a był okres, to dosłownie 3 razy dziennie wylogowywało mnie i telefon był bez zasięgu. W jednej lokalizacji mam pełny zasięg 3G Orange a nie mogę wykonać połączenia (błąd połączenia), dodzwonić też nie można się do mnie.
Odnośnie rekompensat, nie otrzymałem żadnej pomimo, że przez fakt, że pewien bank nie mógł się do mnie dodzwonić straciłem kilkaset złotych. Odpowiedzi BOK były brzydko mówiąc z d..y i bywało, że nie dotyczyły poruszanego problemu. Cholera bierze, bo człowiek traci czas na pisanie reklamacji, później na odwołania a przychodzi odpowiedź, która nijak ma się do zgłoszeń. Problem poruszałem na Play forum i nic to nie pomogło.
Pisałem już kilkukrotnie, ofertę mam bardzo dobrą (stara oferta GU dla firm) i płacę mało więc numer został w Play póki co (ma usługi na których mi zależy) ale ruch przychodzący (całkiem duży) został skierowany na numer od innego operatora. Problemów brak więc w moim przypadku to nie była wina telefonu. Z czasem rozważę MNP, bo konkurencja też ma już bardzo dobre oferty.

 #636885  autor: Precelos
 02 cze 2013, 12:10
sante pisze:Samsunga Galaxy S3 (bez brandu) nie nazwałbym zabawką
IMO to plastikowa zabawka w dodatku brzydka
Ruben pisze:Nokie E72 pomimo, że to nie jest nowość nie uważam za złom czy tym bardziej zabawkę
E72 to jeden z lepszych telefonow jakie zrobila nokia

Pomijajac kwestie sieci,zazwyczaj smartfony to zabawki z slabym zasiegiem,
producenci robia coraz wieksze telefony pominajac przy tym podstawowa wartosc jaka jest dobra antena gwarantujaca dobry zasieg!!

[ Dodano: 2013-06-02, 12:15 ]
muchakk pisze:tym samym zrobiłem błąd bo wziąłem głupiego Mix-a na 50 doładowań.
to nie blad to wielblad
ladujac raz w miesiacu to masz umowe na ponad 4 lata :roll:

z zadnym operatorem nie bierze sie umowy dluzszej niz 2 lata, optymalna to do roku.

Obrazek

 #636893  autor: Artur051
 02 cze 2013, 12:36
Precelos pisze:Pomijajac kwestie sieci,zazwyczaj smartfony to zabawki z slabym zasiegiem,
producenci robia coraz wieksze telefony pominajac przy tym podstawowa wartosc jaka jest dobra antena gwarantujaca dobry zasieg!!
Ja opisany problem podczas zrzucenia Play z 3g na 2g i czkawką w rozmowie dalszą przetestowałem zarówno na Androidowym SGS III, jak i na N8. Objawy te same. Ale o N8 chyba nie powiesz, że to plastikowa zabawka? ;> ;).

 #636916  autor: solidburn
 02 cze 2013, 13:36
Precelos pisze: IMO to plastikowa zabawka w dodatku brzydka
E72 to jeden z lepszych telefonow jakie zrobila nokia
Czy te tel są lub nie są dozwolone przez play ?
jakieś oficjalne info zapodasz

 #636923  autor: wook
 02 cze 2013, 13:57
masz telefon do którego wkładasz karte sim i operator nie określa czy telefon może być czy nie (możesz mieć nawet jakiegoś chińczyka obsługującego standart gsm i będzie działać).
Operator nie ma nic do gadania w sprawie fona jakiego używasz (jedyny wyjątek telefon z kradzieży).

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #636935  autor: solidburn
 02 cze 2013, 14:48
wook pisze:masz telefon do którego wkładasz karte sim i operator nie określa czy telefon może być czy nie (możesz mieć nawet jakiegoś chińczyka obsługującego standart gsm i będzie działać).
Operator nie ma nic do gadania w sprawie fona jakiego używasz (jedyny wyjątek telefon z kradzieży).
ale wszystkie trolle playowe piszą tu ze trzeba mieć "specialny" tel i "specjalistyczna wiedzę"
aby zostać zadowolonym abonentem play dlatego ciągnę temat :)

 #636947  autor: sante
 02 cze 2013, 15:52
Niestety, ale muszę Was wszystkich zmartwić - pytałem w BOKu i okazało się, że bez certyfikowanego telefonu wraz ze świadectwem ukończenia kursu z zaawansowanych technik konfiguracji urządzeń komunikacyjnych sieć Play nie będzie działać poprawnie :( Czekam jeszcze, co mi odpiszę rzecznik :lol:

 #636953  autor: sumix
 02 cze 2013, 16:06
Play bardzo często lubi wyrzucać z całkiem dobrego zasięgu 3G na 2G, gdzie jakość połączeń jest TRAGICZNA!
Potwierdzam. Dyskwalifikuje to dla mnie Play przy przedłużeniu umowy bo wszystkie telefony w rodzinie mają Voice HD. Wszystko fajnie działało przez kilka miesięcy w moim mieście, aż zaczęło przełączać z uporem maniaka do 2G gdzie czasami bez powtarzania zdań nie da rady normalnie porozmawiać.

 #636968  autor: muchakk
 02 cze 2013, 17:39
Witam, że pod moją nieobecność nazbierało się trochę postów w moim temacie. Dzięki za udział w dyskusji :-)! OK, przechodzę do odpisywania bo jest na co odpisywać :)
solidburn pisze:Ale na szczęście jest roaming statyczny np w plus i dzięki temu mogę rozmawiać przez tel i reszta domowników tez tylko wtedy w matrze nie mam neta
no i często nic nie ma bo się tel wylogowuje całkiem
Widzisz Ty masz ten plus, że u Ciebie jak jestes zalogowany do roamingu to możesz normalnie w sensownej jakości korzystać z usługi za którą płacisz. U mnie wygląda to niestety o wiele gorzej.. Odnośnie wyrzucania z sieci... ehh temat według mnie jest śmieszny. Przypomina mi się, jak kiedyś gruszka miał pokonać jakiś dystans z telefonem z sieci PLAY i pokazać jak to ładnie roaming działa i nie ma problemu. Ciekawe dlaczego to tej pory nie widzieliśmy relacji z tej trasy? Czyżby jej nie było, a może gruszka pierwszy raz wyjechał z Warszawy i zobaczył, że faktycznie jest TOTALNA KASZANA?
Vieslav pisze:muchakk, w przypadku Playa to raczej nie uzyskasz rzetelnych odpowiedzi. Sam kilkakrotnie pisałem o problemach to zostałem zakrzyczany przez fanbojów, że jak śmiem mieć problemy z taką wspaniałą siecią .
Ale do rzeczy - pisz, spamuj, zgłaszaj reklamacje. Znajomy miał internet play offline (tak, offline, bo prędkość w bajtach na sekundę nie pozwala nawet używać komunikatora). Trwało to kilka miesięcy, ale wreszcie pozwolili mu rozwiązać umowę bez kary. Nie daj się zbywać żadnym roamingiem (przecież za połączenia w roamingu także płacisz więc gdzie problem?), lokalizacją (używasz w kilku lokalizacjach, pisałeś o obrzeżach miasta). Odpowiedzi będą głupie, bo to się kończy tylko na skopiowaniu gotowej formułki, nawet nie wiem czy ktoś czyta dokładnie twoje zgłoszenia. Powodzenia.
Ten wątek ma tą przewagę, że mój pierwszy post jest stosunkowo długi i przeciętny FANBOY Play'a omija ten wątek szerokim łukiem. Moje boje z tą siecią trwają już ponad 2 lata. W maju tego roku właśnie minął 2 rok. Pamiętam jak dzwoniłem do nich kiedyś informowałem to zostałem poinformowany, ze do 2 miesięcy problem zostanie rozwiązany... jak widać z 2 miesięcy zrobiło się 2 lata... Odpowiedzi są totalnie głupie... jedną totalnie wyssaną z palca odpowiedź dam poniżej (dotyczyło to telefonu ;-) ).
sante pisze:muchakk zainteresuj się płatnościami/przelewami na dotpay.pl oraz skycash.com
Wiem, że jest taka opcja, ale powiedziałem sobie, że PLAYowi już nie dam żadnej kasy... nie przy cyrku który oni urządzają...
sante pisze:Podobna sytuacja dzieje się w roamingu krajowym - dobry zasięg 3G i przerzucenie podczas rozmowy na 2G, gdzie priorytety są ustawione nisko i jeżeli nie dzwonimy w jakiś egzotycznych godzinach to jakość rozmów jest słaba.
Wiesz w mojej okolicy jest roaming tak przeciążony, że ciężko z zestawieniem połączenia.. Co do tej tragicznej jakosci w 2G PLUSa czy Orange to jest faktycznie masakra... gdzie w telefonie z PLUS'a jak schodzi mi telefon z 3G do 2G nie odczuwam żadnej różnicy w jakości połączenia... śmieszne, nie?
sante pisze:Sam tylko gdy zużyje się środki z doładowań przechodzę do Orange One z nielimitowanymi rozmowami na 200 dni za 200 zł, a później się zobaczy (może NJU), choć wiem, że do Play nie wrócę póki nie zrobią porządku ze swoim 2G. Nie warto dla tych paru złotych się męczyć, zwłaszcza, że teraz Play wcale taki konkurencyjny nie jest.
Play usiadł na laurach... muszą porządnie dostać po dupie i jak zobaczą, że ludzie zaczynają odchodzić do swoich starych operatorów to wezmą się za robotę i poprawią tą amatorszczyznę ...
divhashmorex pisze:No, ale jak używa się zabawek, zamiast telefonów to się nie ma co dziwić

Co do jakości 2G Playa, to zgadza się, że niestety jest słaba (słabsza niż u konkurencji), ale tak naprawdę ani Plus, ani Orange nie oferują dobrej jakości 2G i nigdy przenigdy nie chciałbym już z tej technologii korzystać

Proszę Cię, nie bądź śmieszny. Od kiedy za handover odpowiada telefon, a nie sieć? Przecież to sieć wysyła sygnał to telefonu o przelogowanie się do sieci GSM.... Zresztą usługi powinny działać na najgorszym złomie który jest zgodny z technologią i częstotliwością posiadaną przez danego operatora... Jeszcze tego brakuje, żeby kupować telefon robiony specjalnie pod daną sieć... sorry nie popadajmy w paranoję. Z drugiej strony to takich telefonów nie ma....


Co do 2G PLUS'a mogę się wypowiedzieć... jako abonent sieci PLUS korzystający z macierzystej sieci stwierdzam, że opowiadasz głupoty i jedyną styczność z siecią 2G PLUS'a masz tylko przez dziadowski roaming PLAY'a.
sante pisze:Samsunga Galaxy S3 (bez brandu) nie nazwałbym zabawką
No ja raczej też nie nazwałbym tego zabawką... za zabawkę nie daję się ponad 2000zł... Zresztą PLAY też oferuję "tą zabawkę"...
Ranger pisze: Parę osób pisało tu o jakichś rekompensatach od Play. To rzeczywiście miłe, ale problemu nijak nie rozwiązuje, zwłaszcza przy takiej ilości doładowań i marnym zasięgu.
Właśnie to mnie trochę śmieszy.. BOK da jakąś rekompensatę i myśli, że problem nie istnieje... to jakaś jawna kpina jest.... Ja nie chce rekompensat, chce normalnie działającą usługę za którą płacę co miesiąc abonament. Jak nie potrafią jej świadczyć niech oddadzą mój numer a ja już sobie poradzę.
Ranger pisze:Autorze wątku, może spróbuj napisać do nich z pytaniem, czy dadzą zgodę na zerwanie umowy bez konsekwencji dla Ciebie, albo może negocjuj karę umowną? Wiem, to nie jest oferta na internet, ale jeśli przygotowujesz się na dłuższą batalię, to może warto spytać już teraz.
Od dwóch lat usiłuję to zrobić... oni mają mnie i moje problemy gdzieś... Najlepiej żebym płacił i siedział cicho...

zygikuleczka pisze:
Ranger pisze:Nic bardziej mylnego. Po paru dniach okazuje się, że coś nie jest zrobione i od nowa. Czy wy również tak macie?
Dokładnie. Dlatego najlepiej kontaktować się z nimi pisemnie.

Mam dziwne wrażenie, że ludzie pracujący w BOK nie mają pojęcia o czym mówią. Przypomina mi się sytuacja gdzie konsultantowi tłumaczyłem, ze PLAY posiada sieć 2G bo on niestety o tym nie wiedział... ojej klient wie więcej od pracownika... WSTYD I TYLE.
KA pisze:To ostatnie muszę niestety potwierdzić: dwa razy doświadczyłem niby-przedłużenia umowy na korzystnych warunkach, po wypowiedzeniu. Hitem było, że wycofanie wypowiedzenia udało im się wprowadzić do systemu, a samo przedłużenie zaginęło! Za trzecim razem udało się dostać, co chciałem. Tak więc BOK - tragedia (parę drobniejszych problemów też było).
Po tym co widze na forum PLAYA to ostatnio jakaś lawina jest. Konsultanci wciskają ludziom oferty które nie istnieją i później są ładne jaja. Ogólnie ktoś powinien się tym zająć... bo jedna osoba zauważy, że coś jest nie tak, a 4 inne nie i w nieświadomości będzie korzystać z oferty o wiele gorszej niż ta zaproponowana przez konsultanta.
KA pisze:Przychylam się do opinii niektórych na tym forum, że główne źródło problemów z Play - poza niektórymi przypadkami - to brak umiejętności ustawienia telefonu i posiadanie przez sporą część ludzi telefonów, które powinni wymienić na coś naprawdę działającego ("oficjalnej" listy tel brak - sprawdzane na dwóch Wave S8500, Nokia s6500, SE P1i (to był telefon!) oraz LG L7).
Sorry, ale ja czegoś tutaj nie rozumiem. Inni operatorzy nie mają problemów ze świadczeniem usług na różnych (nawet egzotycznych) telefonach to dlaczego PLAY miałyby obowiązywać inne zasady? Nie uważasz, że to jest śmieszne i ŻAŁOSNE? Usługi testowałem na wielu różnych aparatach (to co wymieniłem to taki skrót bo aparatów jest o wiele więcej)... i nikt mi nie wmówi, ze to kwestia telefonu.... Kolejna kwestia jest taka, że ja nie muszę się znać na telefonie a usługa ma działać. Niech poprawią konfigurację po swojej stronie, a nie wymuszają na klientach konieczność ingerowania w ustawienia sieci w telefonie. W PLUSie wkładam kartę i to działa, a nie jakieś miliony kombinacji...
Markadiusz pisze:Gratuluję szczęścia tym, u których sytuacja z działaniem PLAYa potrafi się polepszać, u mnie z czasem jest tylko gorzej.
Obserwuje niestety to samo zjawisko... PLAY który jeszcze do niedawna otrzymywał kasę z MTRów już dawno zaprzestał budowania swojej sieci gdzie tu jest ewidentna konieczność. PLUS który ma zasięg w kraju i który nie dostał żadnej dodatkowej kasy na budowę sieci taką rozbudowę robi i nie trzeba było tutaj żadnego narzekania klientów... efekty rozbudowy sieci przez PLUS'a już widać - tak tylko dla klientów sieci macierzystej. Ogólnie jestem za tym żeby operatorzy którzy świadczą usługi roamingu przycieli bardziej PLAY'a.. może to w jakimś stopniu wpłynie na rozbudowę sieci przez PLAY'a.
sante pisze:Usługi operatora powinny działać "out of box", bez żadnego bawienia się w jakiekolwiek ustawienia, ale jeśli już mówimy o zabawie w ustawienia,
Dla nas to oczywiste dla FanboYów już niekoniecznie... bo play to przecież taka zajebi**a sieć...
Precelos pisze:
muchakk pisze:tym samym zrobiłem błąd bo wziąłem głupiego Mix-a na 50 doładowań.
to nie blad to wielblad
ladujac raz w miesiacu to masz umowe na ponad 4 lata :roll:

z zadnym operatorem nie bierze sie umowy dluzszej niz 2 lata, optymalna to do roku.

Umowę wziąłem na 50 doładowań bo zakładałem, że wszystko będzie OK. Gdyby wszystko było ok to to zobowiązanie spłaciłbym w rok.

Artur051 pisze:
Precelos pisze:Pomijajac kwestie sieci,zazwyczaj smartfony to zabawki z slabym zasiegiem,
producenci robia coraz wieksze telefony pominajac przy tym podstawowa wartosc jaka jest dobra antena gwarantujaca dobry zasieg!!
Ja opisany problem podczas zrzucenia Play z 3g na 2g i czkawką w rozmowie dalszą przetestowałem zarówno na Androidowym SGS III, jak i na N8. Objawy te same. Ale o N8 chyba nie powiesz, że to plastikowa zabawka? ;> ;).
Niektórzy tutaj za wszelką cenę starają się bronić PLAY'a... Handovery uzależnione są od sieci a nie od telefonu... helloł...

Skoro smartfony to zabawki i nie nadają się do sieci PLAY to dlaczego PLAY tak ciśnie żeby zwiększać sprzedaż smartfonów skoro mają problem z ich obsługą? Wytłumaczysz mi to PRECELOS?
solidburn pisze:
Precelos pisze: IMO to plastikowa zabawka w dodatku brzydka
E72 to jeden z lepszych telefonow jakie zrobila nokia
Czy te tel są lub nie są dozwolone przez play ?
jakieś oficjalne info zapodasz
Też proszę o taką listę telefonów... :lol:
sante pisze:Niestety, ale muszę Was wszystkich zmartwić - pytałem w BOKu i okazało się, że bez certyfikowanego telefonu wraz ze świadectwem ukończenia kursu z zaawansowanych technik konfiguracji urządzeń komunikacyjnych sieć Play nie będzie działać poprawnie Czekam jeszcze, co mi odpiszę rzecznik

Miałem tego nie wklejać, ale dam to na poprawę humoru... W momencie robienia tego zgłoszenia korzystałem z telefonu który dostałem na przedłużenie umowy czyli Motorola Defy... Zobaczcie co odpisali mi na złą jakość połączeń i ogólnie na jakość świadczonych usług... Trzymajcie się foteli... bo padniecie ze śmiechu :

Obrazek

Gdyby nie działało: http://www.tinypic.pl/tfrn94s1demy


Oczywiście zrobiłem wielką awanturę jak mogli mi taki telefon sprzedać... zostałem przeproszony za wprowadzenie w błąd... SZOK... to jest właśnie ich zabawa w ciuciu babcie...

sumix pisze:Potwierdzam. Dyskwalifikuje to dla mnie Play przy przedłużeniu umowy bo wszystkie telefony w rodzinie mają Voice HD.
Myślę, że takich osób jak Ty jest o wiele więcej.... Wreszcie skończy się reklamowanie ile to osób do nich przychodzi...

 #636971  autor: manyaky
 02 cze 2013, 17:48
Ale robicie flejm o niczym, który nota bene wątpię, żeby się tak ciągnął bez zaplecza finansowego W3. :D

muchakk, być może faktycznie w Twoim Przemyślu jest coś nie tak z siecią. Jeśli uniemożliwia Ci to korzystanie, to zerwij umowę i już. Poza tym napisz na forumplay.pl w dziale 'Pomoc Play'.

 #636973  autor: muchakk
 02 cze 2013, 17:50
manyaky pisze:Ale robicie flejm o niczym, który nota bene wątpię, żeby się tak ciągnął bez zaplecza finansowego W3.

muchakk, być może faktycznie w Twoim Przemyślu jest coś nie tak z siecią. Jeśli uniemożliwia Ci to korzystanie, to zerwij umowę i już. Poza tym napisz na forumplay.pl w dziale 'Pomoc Play'.

Jeżeli nie masz nic do powiedzienia w tym temacie mądrego i sugerujesz, że biorę pieniądzę za robienie czarnego PR operatorowi to zamilcz i się nie odzywaj...


Zerwę umowę jak operator zrezygnuje z kary umownej. Nie będę dawał im 1100zl za to, że to oni nie wywiązują się z umowy.

To nie jest flejm o niczym. Gdybyś przeczytał posty w tym temacie wiedziałbyś, że dotyczą one konkretnego problemu. Życzę Ci, żebyś sam się kiedyś na PLAYu przejechał... Wtedy jak przyjdziesz na to forum i zaczniesz pisać tak samo posądzę Cię o to, że ktoś Ci za to płaci..