• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #636197  autor: blackmalder
 30 maja 2013, 09:56
Chris22, zlituj się.

Od posta do posta jak kserokopiarka powtarzasz, co ci leży na sercu, a chłopaki w pogoni za twoimi wypowiedziami robią to samo. Szkoda tylko, że to do Ciebie nie dociera. Pozwól więc, że przedstawie Ci to na chłopski rozum, bo chyba od tego powinniśmy zacząć.
nie mam możliwości zawrzeć bo ich system informuje że numer należy do Play a to jest bzdura bo należy do RedBullMobile
tak jak obiecałem, na chłopski rozum.
Podpisujesz umowe z bankiem -> dostajesz kartę do bankomatu -> mimo, iż jest twoja i z niej korzystasz, to włascicielem nadal jest ten bank, a nie ty.

Tak samo jest z Redbullem, Plejek wydał na świat Redbulla -> Redbull jest happy i rozdaje abonamenty, ale podlega niewoli ( albo jak wolisz opiece rodzicielskiej) Pleja.

Naprawdę prościej ci tego wytłumaczyć nie mogę. Chłopaki się starali jak facet facetowi Ci to przekazać, ale nie dociera. Druga sprawa:

divhashmorex pisze:chris22, nie rozumiem o co ci chodzi?
Zacytowany przez ciebie punkt regulaminu właśnie wyklucza osoby z RBM i Play.

Przeczytaj może ten punkt kilka razy i zastanów się nad nim:
Z niniejszej Oferty Promocyjnej mogą skorzystać osoby, które w okresie obowiązywania niniejszej oferty Promocyjnej tj. od 26.04.2013 r. do odwołania, zawrą, za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej www.redbullmobile.pl (“eShop”)
To już chyba nie wymaga komentarza, no i na koniec wypowiedz konsultanta.
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące oferty Red Bull Mobile.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że błąd związany z migracją usługi z karty na abonament jest nam znany. Obecnie pracujemy nad usunięciem usterki. Za wszelkie nieprawidłowości serdecznie przepraszamy.

Jeżeli jakakolwiek kwestia w mojej odpowiedzi wymaga doprecyzowania, to proszę o ponowny kontakt. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości

Ze swojej strony proszę o ocenę mojej pracy w polu „Oceń obsługę”. Dziękuję
Takiej formułki używają konsultanci, kiedy pytania klienta są niepoważne bądź o treści niemerytorycznej.

 #636233  autor: Edmund
 30 maja 2013, 12:43
chris22, przez ten czas jak tak jałowo toczysz dyskusję (2,5 tygodnia) spokojnie byś przeniósł numer do innej sieci na kartę (najszybciej T-M lub Plus) i powrócił znowu do RBM.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #636281  autor: chris22
 30 maja 2013, 16:16
Z ciekawostek, to jak jakiś rok temu t-mobile zamykał program era premia to również nie mieli ochoty mi wydać nagrody za udział w programie bo miałem tylko internet stacjonarny na linii tp, twierdzili że mam złożyć elektroniczne zamówienie... ale niestety takiego mając tylko jedną już usługę nie było możliwości i czasu załatwić przez 3miesiące udowadniali mi że ich regulamin jasno określa zasady, dopiero po 3 miesiącach zauważyli że napisali go źle bo dali możliwość zapisać się każdemu kto spełnił warunki ale na odebranie nagród zamknęli możliwości, w efekcie utrudnili udział.

Jak do nich dotarło to przysłali nagrodę za zebrane punkty i podziękowali za udział w programie.

Także krótko RedBullMobile albo poprawi regulamin albo zacznie go przestrzegać poprawiając stronę www sklepu.

A każdemu kto twierdzi że jest ok, proponuje się zastanowić nad aferką n c + jaka niedawno była i czy ludzie też nie uważali jak ja że regulamin ma być jasny i być przestrzegany przez obie strony.

 #636594  autor: sa
 01 cze 2013, 03:49
Chris22 ostatnio z ciekawości sprawdziłam jak systemy innych opów oceniają mój numer w Wirgin mobile i zdziwko bo orange i t-mobile jako ..p4 czyli playa,zaś strona "w jakiej sieci"ocenia na play i w nawiasie pisze że Wirgin wiec nie dziw się że system playa widzi Red Bulla jako numer playa, inne systemy też ten numer tak widzą...
I Edmund ma racje za ten czas co sie denerwujesz tu na forum próbując udowodnić że masz rację to przeniósłbyś ten numer do innego opa i z powrotem do RB na ten abo,a tak tylko marnujesz swój czas i szargasz sobie nerwy z playowym systemem bilingowym...

 #636626  autor: Blank
 01 cze 2013, 11:50
chris22,
RedBull mobile nie jest operatorem wirtualnym, lecz marką operatora infrastrukturalnego P4. To, że w Play24 prawidłowo pokazuje, że jest to numer RBM wynika z tego, że w wypadku Play24 uzyskujesz dokładne informacje bezpośrednio z platformy bilingowej.
W wypadku zamawiania usługi, zapewne sprawdzany jest jedynie kod operatora. Czy jest to zgodne z prawem i regulaminem? O matko boska, tak. Regulamin został bowiem bardzo sprytnie napisany - nie wyklucza przecież także osób z Playa w sposób bezpośredni.
Jednakże, regulamin jednocześnie zastrzega sobie osoby, które skorzystać nie mogą. Są to osoby, które nie złożyły zamówienia przez stronę internetową. To operator decyduje, czy możesz skorzystać z jego usług, czy nie. A jeśli tobie to nie odpowiada, zawsze możesz skorzystać z oferty konkurencji.
Jeśli chodzi natomiast o nc+, to afera wynikła nie z powodu regulaminu, lecz zachowania tej firmy, która po prostu we własny, niewłaściwy sposób interpretowała prawo. Nie ma nawet najmniejszego podobieństwa pomiędzy zachowaniem P4, a NC+, więc twój przykład jest z tyłka wzięty.

Musisz po prostu zrozumieć, że tak długo jak nie złożysz zamówienia przez stronę internetową, tak długo regulamin ciebie nie dotyczy i zostało to jasno napisane w regulaminie. A powody tego, że nie złożyłeś zamówienia w ten sposób jest bez znaczenia.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #741117  autor: tomunia
 17 sie 2014, 14:30
Witam wszystkich forumowiczów bo to mój pierwszy post
Mam pytanie czy ktoś już przeniósł numer z Playa do Red Bull Mobile abonament przez pośrednika - czytaj T-Debile lub inna oferta na kartę. Mam zamiar przenieść kartę na jeden dzień do innej sieci, a potem do Red Bull Mobile. Czy system nie wyłapuje że byłem w Playu?
pozdrawiam

To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości.