• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #636287  autor: bin___
 30 maja 2013, 16:36
Od około godziny 12 do teraz, całkowity brak dostępu do sieci Orange.
Jedyny komunikat jaki znalazłem na forum orange to:
Utrudnienia

Informujemy, że występują utrudnienia z dostępem do sieci mobilnej 2G/3G na terenie woj. dolnośląskiego . Prace naprawcze trwają. Planowany czas ich zakończenia nie jest jeszcze znany. Przepraszamy za utrudnienia. Moderatorzy Forum Pomocy Technicznej
Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 17:47 przez bin___, łącznie zmieniany 1 raz.

 #636301  autor: wook
 30 maja 2013, 17:27
najgorsze jest to, że dziś nie ma czynnych sklepów by kupić na szybko starter innej sieci by mieć chociaż jakiś kontakt

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #636303  autor: bin___
 30 maja 2013, 17:36
Duża awaria sieci Orange na Dolnym Śląsku

Nawet 180 tys. dolnoślązaków może mieć problem z telefonem. - Mamy sporą awarię sieci - informują pracownicy Orange.

- To awaria sieci technicznej, prawdopodobnie zepsuły się światłowody - informuje Maria Piechocka, rzeczniczka Orange we Wrocławiu.

I zapewnia, że robotnicy próbują usunąć usterkę, przez którą nawet 180 tys. dolnoślązaków może być poza zasięgiem sieci. - Do wieczora wszystko powinno wrócić do normy - informuje Piechocka.
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw, ... 29449.html

 #636308  autor: darek638
 30 maja 2013, 17:48
wook pisze:najgorsze jest to, że dziś nie ma czynnych sklepów by kupić na szybko starter innej sieci by mieć chociaż jakiś kontakt
A stacje benzynowe? Poza tym wychodzi na to, że warto mieć w szufladzie jakiegoś awaryjnego sima:)

 #636323  autor: wook
 30 maja 2013, 19:02
darek638, na stacje benzynową mam kawałek (njbliższa jest w sąsiedniej dzielnicy miasta) jakieś 20 minut na piechote (bo miesięczny ważny tylko w dnii robocze a nie chce płacić 3,6 PLN za przejazdy w te i spowrotem) a pogoda taka, że nie chce się z domu wychodzić (ciągle pada), jutro pojade sobie busem do salonu play i kupie od razu play roczna ważność konta na karte.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #636334  autor: darek638
 30 maja 2013, 19:41
U mnie już Orange działa.

 #636340  autor: wook
 30 maja 2013, 20:00
zasięg wrócił

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #636365  autor: Marens
 30 maja 2013, 21:34
Kłopoty z siecią zaobserwowałem między 00:15 a 1:00.
Znikło na chwilę 2G, a z 3G zmalała siła sygnału z -80dBm na -101dBm oraz miałem problem z nawiązaniem stabilnego połączenia data. Myślałem, że coś grzebią w nocy w sieci, a tu okazuje się że awaria. Na chwilę obecną wróciło wszystko do normy.

 #636415  autor: Orange Ekspert
 31 maja 2013, 09:32
Faktycznie wczoraj występowały utrudnienia z siecią na tym terenie. Aktualnie problemy już nie występują. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

 #637232  autor: bin___
 03 cze 2013, 19:39
Po złożeniu reklamacji, otrzymałem odpowiedź:
Witam serdecznie.

Dziękuję za przesłaną korespondencję.

W odpowiedzi na zgłoszenie chciałbym poinformować, iż przeanalizowałem dokładnie sytuacje odnośnie zasięgu. W dniu 01.06.2013r. zarejestrowane zostały utrudnienia związane z zasięgiem. Obecnie funkcjonalność została poprawiona połączenia powinny być realizowane prawidłowo, pragnę zapewnić , że staramy się zapewnić jak najlepszą jakość oferowanych usług.

Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia z w ramach rekompensaty zasilam konto promocyjne 15,00 zł. Środki będą ważne do 03.07.2013r.

Serdecznie przepraszam za zaistniałe utrudnienia. Mam nadzieję, że nie wpłyną one negatywnie na naszą dalszą współpracę.

Pozdrawiam,
XXXXXXXXXXXXX
Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych PTK Centertel sp. z o. o.
:smt023
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 20:01 przez bin___, łącznie zmieniany 1 raz.

 #637245  autor: orson_dzi
 03 cze 2013, 20:03
Nie podawaj nazwisk na przyszłość.

Ogólnie rzecz biorąc, trafił Ci się leniwy konsultant ;) . Teoretycznie powinieneś otrzymać zwrot wynoszący bodajże 1/30 średniej Twoich miesięcznych wydatków :smt005 .
Ale wiadomo, że z 15 i Ty jesteś bardziej zadowolony, a i konsultant ma mniej roboty.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #638086  autor: wook
 07 cze 2013, 15:52
napisali mi w reklamacji, że nie było utrudnień bo połączenia są wykonywane regularnie (w inne dni używałem telefonu bo działało). Każą mi sprawdzić ustawienia telefonu i wykonanie testu krzyżowego (sprawdzenie innego sim'a w moim telefonie a mojego sima w innym). Nie chce mi się już nic do nich pisać bo szkoda mi nerwów i czasu.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #638337  autor: ezaq
 09 cze 2013, 08:44
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (choć w wyjaśnieniach napisano o awarii z dnia 30.05, a moje zgłoszenie dotyczyło awarii z dnia 01.06) i otrzymałem 15zł na konto główne w ramach rekompensaty.