• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #636242  autor: habish
 30 maja 2013, 13:08
Witam,
mam ciekawy problem z jednym z moich abonamentów Plus Internet.
Na jednym koncie abonenta posiadam 3 aktywne numery:
1 - główny do rozmów
2 - iplus z limitem 40GB
3 - iplus z limitem 3GB którego mam w tablecie
O ile z 1 i 2 numerem nie mam żadnych problemów to w przypadku 3... nie ucina internetu po wykorzystaniu pakietu dziennego :)
Dodam tylko że 1 i 2 umowa to umowy z lojalką, a 3 to ta umowa bez sprzętu którą można wypowiedzieć w dowolnej chwili.

Czy ktoś się już spotkał z czymś podobnym?

A teraz dowody. Wybrałem faktury za styczeń/luty bo tam najlepiej to widać.
O ile na e fakturze system twierdzi że wszystko jest ok: Obrazek
O tyle w rachunku szczegółowym widać ze sam download wyniósł 6GB: Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 14:04 przez habish, łącznie zmieniany 1 raz.

 #636248  autor: Marens
 30 maja 2013, 13:35
Patryk7588 pisze: to w przypadku 3... nie ucina internetu po wykorzystaniu pakietu dziennego :)
Musisz uruchomić usługę "Deklarowany limit wydatków" na poziomie 0zł
http://internet.plus.pl/indywidualni/us ... xtra-limit
Wtedy po przekroczeniu 3GB będzie ucinało internet.

Ewentualnie można spróbować przedłużyć umowę na nowe plany taryfowe, gdzie ponoć przywrócili lejek po przekroczeniu limitu.

 #636249  autor: habish
 30 maja 2013, 13:39
Ale ja mam tam 0zł. Ja to dodałem tu jako ciekawostkę. Po co mam to zgłaszać skoro mam teraz internet bez limitów? W kolejnym miesiącu zrobię test i postaram sie o jak największą ilość GB przekroczyć limit :)

 #636393  autor: maqs6
 31 maja 2013, 01:49
Lejek nie jest obowiązkowy. Jeżeli w danej lokalizacji jest małe wykorzystanie nadajników to niekoniecznie będą ci wyłączali internet. Sugeruję nie "przeginać pały". jeszcze kiedyś ten zwiększony pakiet może cie się przydać

 #636397  autor: manyaky
 31 maja 2013, 02:41
Nie pierwszy kwiatek w systemie billingowym iPlusa.

Korzystaj do woli, ale ze zdrowym rozsądkiem - nie ma sensu nabijać GB, jeszcze wypatrzą i poprawią.

 #636457  autor: Vieslav
 31 maja 2013, 12:54
Poprzednia taryfa nie miała lejka. Po przekroczeniu pakietu opłaty za internet były naliczane według cennika. Żadne testowanie nic ci tu nie da, bo opłaty będą naliczane tak czy inaczej.

 #636459  autor: habish
 31 maja 2013, 13:03
Nalicza do ustalonego limitu. U mnie ten limit wynosi 0zl. Czyli nic nie place ponad abonament a internet dziala.

 #637068  autor: ciekawy
 02 cze 2013, 22:49
Patryk7588 pisze:Nalicza do ustalonego limitu. U mnie ten limit wynosi 0zl. Czyli nic nie place ponad abonament a internet dziala.
czyli może to wyglądać na błąd systemu Plus-a, oby nie było innych komplikacji jak naliczenie większego rachunku za np. inną taryfę albo za zużyty limit jeśli się coś "przestawi" w systemie