• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #635991  autor: Remy
 29 maja 2013, 11:08
Mój ojciec poszedł do biura obsługi (przebywał w innym mieście), ponieważ chciał aktywować pakiet internetowy, gdzie po przekroczeniu transferu się nie płaci.

Pani z obsługi napisała na kartce treść sms jaki ma wysłać oraz numer.
Ojciec wysłał sms-a o wymaganej treści pod określony numer.
Po jakimś czasie przyszedł rachunek, na około 300zł za internet.

Napisałem reklamacje.
Przyszła odpowiedź że sms powinien mieć treść "AKT 9", a został wysłany "AKT-9".
W związku z powyższym pakiet nie został uruchomiony i transfer danych liczono normalnie.
Plus reklamacji nie uznał.

Zastanawia mnie forma uruchomienia usługi:

1.Powinni dać jakąś pisemną informację. Zasady usługi, forma aktywacji, dezaktywacji.
Pani napisała na karteczce treść i nr telefonu. Karteczka gdzieś została wyrzucona.

2.Skoro dostali błędnego sms-a powinni dać informację iż treść jest błędna.

Dopisali że zgodnie z paragraf 7 ust.2 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana i przysułguie prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym a w przypadku Konsumentów dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub polubownym.

Macie jakiś pomysł co dalej robić?
Miejski Rzecznik Konsumenta?

 #636015  autor: orson_dzi
 29 maja 2013, 13:04
Macie jakiś pomysł co dalej robić?
Napisać odwołanie. To też Ci przysługuje.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #636047  autor: manyaky
 29 maja 2013, 15:25
Przez BOKową pierwszą linię frontu będzie ciężko.

Odwołanie, rzecznik, UKE, jakiś bezpośredni kontakt mailowy z konkretnym pracownikiem. Możesz trochę przyspamować. Nie zaszkodzi, a myślę, że przy 300zł warto.

 #636084  autor: Remy
 29 maja 2013, 19:01
Zgodnie z przepisami droga postępowania reklamacyjnego jest zamknięta.

Dlatego zastanawiam się nad dalszym postępowaniem.

 #636088  autor: Espi
 29 maja 2013, 19:46
Instytucja reklamacji jest jedno instancyjna, także odwołanie juz Ci nie przysluguje do Plusa, także sugeruje zgłosić się do rzecznika.