• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #634139  autor: Horacy
 20 maja 2013, 14:28
Z tego co wiem nie można przenieść z Prepaida... ale spróbować zawsze możesz, były problemy z czymś wcześniej i była możliwa migracja jedynie przez innego opka.

 #634724  autor: weregus
 22 maja 2013, 19:54
można, złożyłem w piątek przez formularz na stronie chęć przeniesienia
i dziś przyjechał kurier z umową i kartą sim...
teraz czekam na deaktywacji karty u starego operatora

 #634783  autor: banderas
 22 maja 2013, 23:57
Oficjalnie nie ma mozliwosci przejscia z karty heyah na oferte non-stop , dziwna decyzja nie umiem powiedziec czym to jest podyktowane, takie procedury

banderassso

 #634804  autor: Horacy
 23 maja 2013, 10:17
No fakt, mogłem źle zrozumieć :) z innych sieci można się przenieść ale z Heyah niet :)

 #634927  autor: weregus
 23 maja 2013, 22:02
do teraz nic się nie dzieje, żadnego maila ani sms...
karta u starego operatora jeszcze aktywna... czekam.

 #635013  autor: Horacy
 24 maja 2013, 14:00
To już za długo... Na twoim miejscu napisałbym do nich @ z zapytaniem co jest grane.

 #635286  autor: weregus
 25 maja 2013, 16:27
nawet nie odpowiadają na maila...
zaczynam żałować decyzji, a nie mogę znaleźć nikogo, kto już przeniósł numer do Heyah non stop.

 #635570  autor: Horacy
 27 maja 2013, 10:39
FanPage Heyah, Telefon na BOK, to chyba jedyne co jeszcze można wymyślić w tej sprawie, może opisanie problemu na FB ruszyłoby tam ich?

 #636471  autor: user_delete28
 31 maja 2013, 13:56
Heyah ma duzy poślizg w realizacji zamówien na Heyah Abonament Nonstop.
Brak mozliwości sprawdzenia statusu zamówienia.
Czy Heyah wogóle chce tą ofertę sprzedawać?

Wygląda na to, że produkt wprowadzony do sprzedaży można tylko teoretycznie kupić. To absurd, że na realizację zamówienia czeka się dwa tygodnie.

 #637064  autor: ciekawy
 02 cze 2013, 22:45
może o to chodzi, żeby za dużo ludzi z tej oferty no limit nie skorzystało ?

 #637258  autor: maniek89
 03 cze 2013, 20:59
pół biedy że nie wyłaczyli numeru w sieci macierzystej - numer zawisłby w prózni ;p a tak czekac tzreba ale nie jest sie odcietym od telefonu

 #637368  autor: user_delete28
 04 cze 2013, 14:27
Wyglada na to, ze jest duzy poslizg z wysyłką umów.
Prawdopodobnie związane jest to ze zmiana nazwy spólki z PTC na T-Mobile z dnia 27 maja 2013. Umowa dotarła właśnie do mnie. Jest z dnia 27 maja 2013 a wysłano kurierem dopiero wczoraj. Co ciekawe mimo, że migruję z karty prepaid to termin włączenia do sieci wyznaczono na połowę czerwca. Dodatkowo usługa będzie świadczona jako abonament T-Mobile pod marką Heyah. Karta sim, która dotarła, jest z logiem T-mobile.
Zastanawiam się co będzie się wyświetlało w ramach nazwy operatora: Heyah czy T-Mobile?

 #637536  autor: Horacy
 05 cze 2013, 10:29
Hmm to co się wyświetla chyba nie ma znaczenia, na starej nokii wyświetla mi T-Mobile, a na Sensation pokazuje Heyah :) ta sama karta sim :) to chyba od telefonu zależy a nie od karty :)

 #638674  autor: Precelos
 11 cze 2013, 10:06
czekajcie cierpliwie albowiem przenosicie sie do najbardziej "prestiżowej" sieci w polsce

jam sam nie jestem gotow na az taka duzo zmiane :mrgreen:
banderas pisze:ficjalnie nie ma mozliwosci przejscia z karty heyah na oferte non-stop , dziwna decyzja nie umiem powiedziec czym to jest podyktowane, takie procedur
oferta jest tak skonstruowana aby utrudnic migracje, nie po to opy maja no limit za ok 70 zl zeby teraz kazdy bezkarnie wybieral oferte polowe tansza

Obrazek

 #639305  autor: jujeahip
 13 cze 2013, 10:45
Raczej to ograniczenie platformy bilingowej albo systemu, jak wprowadzają oferty 30zł za 750 minut przy migracji z TT na abonament także na pewnie nie utrudnialiby migracji na ofertę, którą dość intensywnie promują.

 #647162  autor: Handzol
 14 lip 2013, 22:53
Witam! Podbijam temat, czy ktoś ma już aktywny numer w Abo Heyah Non Stop? Chciałem zapytać czy wszystkie usługi działają jak należy oraz czy nie ma żadnych problemów z działaniem sieci? Ponadto, jak wygląda sprawa z kartą sim, faktycznie jest od T-Mobile? Jaka nazwa jest zaprogramowana na simce? Pozdrawiam

 #647445  autor: user_delete28
 15 lip 2013, 21:59
Telefon mam w Abonamencie Heyah Non Stop od ponad miesiąca. Karta sim to plastik z logo T-mobile. Na wyświetlaczu telefonu napis T-mobile (ani razu nie pojawił się napis Heyah). Obsługa tego abonamentu przez stronę https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html. Działa tylko podgląd faktur i zestawienie historii połączeń. Inne opcje do konfiguracji są przez stronę www niedostępne. Żeby wyłączyć lub włączyć pozostałe opcje należy zadzwonić na BOA przez konsultantów z 602900.

 #647464  autor: Handzol
 15 lip 2013, 22:43
A jakie usługi "śmieciowe" miałeś włączone na start? Typu Granie na Czekanie, Niusownia? Cokolwiek co jest dopisywane do faktury?