• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 29
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 29

 #633186  autor: sa
 15 maja 2013, 17:16
Zdrapki zdrapkami , a orientujecie się a jak jest z doładowaniam z terminala ? tj zwykłymi wydrukami typu kolporter, inmedio ,żabka?też te same czy jakieś dedykowane co do nju?

 #633188  autor: Niezgodna7
 15 maja 2013, 17:27
Sa.
Tak, terminal, zdrapki - obojętne. NJU łyka jeszcze wszystko.
*
No i już rzecznik Orange wystartował z FRAUDAMI do NJU, hahaha wiedziałem, że to tylko kwestia czasu!
PS. Bardzo dziwne, bo mają wyłapywać FRAUDY, a nie likwidować całą usługę. Pieję do Przelewu sms, gdzie tego NIE DAŁO SIĘ ZROBIĆ - i zlikwidowali. Oj Wredniaki , Wredniaki!

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #633190  autor: sa
 15 maja 2013, 17:30
Dzięki Calm7
 #633262  autor: sharky33
 15 maja 2013, 23:56
Jestem w trakcie przenoszenia numeru z Play do Nju. Potrafię wydzwonić 1000 -1200 minut miesięcznie do różnych sieci. Nie bawię się w jakieś kombinacje, ale zastanawiam się czy mi usługi nie wyłączą... :? :(

 #633266  autor: Sig
 16 maja 2013, 00:00
Oczywiście, że ci nie wyłączą.

PS Dodam przy okazji, że dobrze działa live chat na ich stronie, jak i udało mi się trafić na kogoś ogarniającego temat za pierwszym razem, co jest naprawdę dużym sukcesem. Opinię o ich BOK wyrobię sobie z czasem ,ale jak na razie zapowiada się ok i brak stresu co kontakt jak w Play - czy po drugiej stronie jest człowiek, czy bot, który odpowiada nie na temat....

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #634094  autor: Merafil
 20 maja 2013, 10:37
Czy ktoś z szanownych przedmówców próbował włączyć usługę Połączenia oczekujące w NJU na kartę ? Ja na swoim telefonie niezależnie czy próbuje aktywować usługę kodem czy też bezpośrednio z ustawień telefonu otrzymuje komunikat "Zapytanie niekompletne"

Obrazek

 #634097  autor: orson_dzi
 20 maja 2013, 10:51
Na 95% połączenia oczekujące są tylko w abonamencie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #634842  autor: nju mobile
 23 maja 2013, 14:15
Połączenia oczekujące oraz usługa Przekierowanie połączeń nie są dostępne w ofercie nju na kartę. Z tych usług możesz korzystać z ofercie nju z rachunkiem.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

 #634887  autor: orson_dzi
 23 maja 2013, 19:06
Uzupełniłem pierwszy post o trzy nowe, dość istotne sprawy. Wszelkie nowości będę dorzucać tam i do tematu na bieżąco;
:arrow: masz pytanie? nie pisz na czacie z "doradcą" :!: jest on obsługiwany przez "zewnętrzną firmę sprzedażową, a każda ogarnięta osoba wie na czym to polega; wszystkie pytania kieruj do BOK;
:arrow: błąd w cenniku usług - w tabeli nr. 2 cennika jest błąd w pozycji "blokady połączeń", blokady nie kosztują 10zł, są na 100% całkowicie bezpłatne, cennik ma być poprawiony;
:arrow: opóźnienie w wystawianiu faktur - nie dostałeś, nie panikuj, faktura będzie z opóźnieniem, z odpowiednio dłuższym terminem płatności;

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #634964  autor: sharky33
 24 maja 2013, 10:18
Po przeniesieniu numeru do sieci Nju - taryfa abonament, na koncie widnieje informacja o usłudze w ramach Nju zerowy zamiast nju buzz. W trakcie rozmowy z konsultantem w BOK otrzymałem informację że dzwonię w ramach Nju buzz. Pomimo to złożyłem reklamację i czekam na rezultat. Dodam że numer z Play do Nju przeniesiono dość szybko ( kilka minut ) w ciągu dnia.

[ Dodano: 2013-05-24, 11:04 ]
sharky33 pisze:Po przeniesieniu numeru do sieci Nju - taryfa abonament, na koncie widnieje informacja o usłudze w ramach Nju zerowy zamiast nju buzz. W trakcie rozmowy z konsultantem w BOK otrzymałem informację że dzwonię w ramach Nju buzz. Pomimo to złożyłem reklamację i czekam na rezultat. Dodam że numer z Play do Nju przeniesiono dość szybko ( kilka minut ) w ciągu dnia.

Otrzymałem telefon z BOK. Sprawa wyjaśniona, taryfa nju buzz wg. konsultantki włączona prawidłowo.

[ Dodano: 2013-05-24, 11:25 ]
nju mobile pisze:Połączenia oczekujące oraz usługa Przekierowanie połączeń nie są dostępne w ofercie nju na kartę. Z tych usług możesz korzystać z ofercie nju z rachunkiem.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile
Proszę napisać, czy w/w usługi są widoczne na koncie użytkownika ( nju abonament ) z możliwością aktywacji i dezaktywacji.
 #635550  autor: ChuckyCiechanow
 27 maja 2013, 07:10
sharky33 pisze:Po przeniesieniu numeru do sieci Nju - taryfa abonament, na koncie widnieje informacja o usłudze w ramach Nju zerowy zamiast nju buzz.

Mam tak samo Po prostu chyba system nie przetrawił do końca przeniesienia numeru.

 #635674  autor: orson_dzi
 27 maja 2013, 18:53
E-faktury podobno są już wystawiane prawidłowo, coś jeszcze jest nie tak z papierowymi, ale to marginalne przypadki. Termin płatności przedłużany miał być do 6 czerwca.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #635833  autor: sharky33
 28 maja 2013, 15:28
ChuckyCiechanow pisze:
sharky33 pisze:Po przeniesieniu numeru do sieci Nju - taryfa abonament, na koncie widnieje informacja o usłudze w ramach Nju zerowy zamiast nju buzz.

Mam tak samo Po prostu chyba system nie przetrawił do końca przeniesienia numeru.

Po interwencji w BOK, jest już nju buzz.

 #635870  autor: ChuckyCiechanow
 28 maja 2013, 17:56
Mam już również nju buzz. Wczoraj na 99 % Nju zerowy :(

 #635913  autor: Rambus
 28 maja 2013, 20:23
Widzę rozmowa o rachunkach to zadam dwa pytania. Po jakim czasie wystawiana jest efaktura :?:
Załóżmy, że ostatni dzień okresu rozliczeniowego to 23 czerwca. I pytanie drugie jaki jest termin płatności :?:

 #635955  autor: orson_dzi
 29 maja 2013, 00:59
Rambus pisze:Po jakim czasie wystawiana jest efaktura :?:
W normalnych warunkach nie później jak dwa dni po końcu okresu rozliczeniowego jest widoczna w systemie. Zazwyczaj wcześniej.
Rambus pisze: jaki jest termin płatności :?:
Standardowy - 14 dni od wystawienia.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #635956  autor: orson_dzi
 29 maja 2013, 01:03
I mały uptade, dość ważne.
:arrow: kod PIN - sprawa podobno mocno ruszyła i trwają intensywne prace żeby to ruszyć (w końcu ktoś to zauważył ;) );
:arrow: jeśli bardzo Ci zależy żeby podczas przenoszenia numeru na numerze tymczasowym zamiast planu zero był nju buzz - napisz do BOK, na prośbę abonenta jest to zmieniane;

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #636326  autor: w3d
 30 maja 2013, 19:07
Witam

Jako że to wątek o nju mobile to zapytam tutaj. Czy jest jakiś problem z doładowaniem konta? Czy coś mi uciekło. Podczas próby doładowania konta mam komunikat "Podany numer nie może zostać zasilony."

 #636342  autor: Niezgodna7
 30 maja 2013, 20:03
W 3 De.
Zdrapką??

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
  • Strona 18 z 29
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 29
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 29