• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #634438  autor: gregoriusek777
 21 maja 2013, 16:25
Witam
Jestem tu nowy i nie wiedziałem do jakiego działu przypiąć ten temat, ale myślę, że i tak mi jakoś pomożecie.
Pracuję w firmie która zajmuje się doradztwem finansowym i codziennie muszę zrobić około od 50 do 100 telefonów do klientów i poinformować ich o zmianie przeze mnie portfela. To są ludzie z którymi współpracuje na co dzień. I 15.05.2013 dostałem smsa od play o treści: " Wzywamy do natychmiastowego zaprzestania wykorzystywania karty sim do prowadzenia działanlości call center, telemarketing. Niezastosowanie się do tego wezwania w terminie 15.05.2013 będzie skutkowało odłączeniem usług umożliwiających wykonywanie darmowych połączeń lub zerwaniem umowy o świadczenie usług, zgodnie z regulaminem."
No i następnego dnia mi telefon zablokowali. Faktem jest, że call center to z definicji sprzedaż usług i produktów ja ich tylko informuje.
Następnego dnia udałem się do salonu i kobieta która tam pracuje poinformowała mnie, że to komputer liczy połączenia i jeśli stwierdza, że to call center to zaczyna się blokada. Razem ze mną wypełniła zgłoszenie w którym tylko poinformowaliśmy, że taką mam prace i muszę te połączenia wykonać, ale nie napisaliśmy, że niczego nie sprzedaje.
Dziś dostałem wiadomość, że stwierdzili iż złamałem regulamin i dostanę jakąś karę pieniężną a środki nadal są zablokowane.
I jutro znowu mam zamiar udać się do salonu, wysłać zgłoszenie jeszcze raz, tylko nie wiem jakich argumentów użyć, żeby ich przekonać. I tu proszę o pomoc. Nie po to wziąłem telefon na abonament, żeby po 2 miesiącach mi go zablokowali, na szczęście mam drugi w orange, ale tu problemów nie ma. W sumie to chętnie zakończyłbym współpracę z play, ale jeśli teraz zerwę umowę to bym musiał zapłacić ponad 2000 zł. Macie jakieś pomysły jak to rozegrać na moją korzyść bez żadnych rozpraw sądowych, bo na to naprawdę nie mam czasu.
Z góry dzięki za pomoc
Grzesiek
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 19:46 przez gregoriusek777, łącznie zmieniany 1 raz.

 #634468  autor: manyaky
 21 maja 2013, 17:53
j/w, nie ma co chodzić do salonów, zgłoszenia możesz sobie sam sporządzać.

Napisz kolejne zgłoszenie z domu, wyjaśnij sytuację i to, że taką masz pracę (oczywiście mam nadzieję, że telefon był zarejestrowany na firmę). Później napisz temat w dziale 'Pomoc Play' i podaj im numer zgłoszenia, który otrzymasz i jeszcze raz streść im problem.

 #634477  autor: gregoriusek777
 21 maja 2013, 18:45
Nie, telefon zarejestrowany jest na mnie. Tylko, że nie używam go w celach firmowych, bo firma pozyskuje klientów a reszta to już sprawa między mną a konkretną osobą.

 #634493  autor: manyaky
 21 maja 2013, 20:19
gregoriusek777 pisze:Nie, telefon zarejestrowany jest na mnie. Tylko, że nie używam go w celach firmowych, bo firma pozyskuje klientów a reszta to już sprawa między mną a konkretną osobą.
W regulaminie jest, jeśli dobrze pamiętam, coś o efekcie handlowym i promowaniu towarów. Raczej pod to nie podpadasz, ale - jak pisałem - podpytaj na forumplay.