Witam,
moja umowa w T-mobile dobiega końca 16 lipca. Wydzwaniają do mnie właściwie już od lutego, umawiają się na kolejną rozmowę, później nie oddzwaniają (sam pracuję w podobnej branży i nie do pomyślenia jest żeby moja grupa konsultantów nie oddzwaniała w wyznaczonym terminie). Tak czy siak...
Ciągle wydzwaniają z tą samą ofertą, takie same ceny abonamentu, ilość minut, pakiety MB. Tylko telefony zmieniają z jednego beznadziejnego Samsunga z dolnej półki na inny. Nic innego nie chcą zaproponować. Także zastanawiam się co zrobić. Chciałbym przedłużyć umowę, bo jestem w w tej sieci od początków Ery. Ceny abonamentów mi pasują, ale te telefony co proponują to jakaś żenada.
Co mam zrobić? Wysłać wypowiedzenia? (Jak to w ogóle zrobić, bo nigdy tego nie robiłem).
Ma konsultant do mnie oddzwonić w środę, więc nie wiem co mu powiedzieć, żeby zaproponowali mi coś ciekawego.