• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #633046  autor: hellboyek
 14 maja 2013, 21:05
Witam serdecznie,
otrzymalem dzis nowy telefon oraz kartę microsim. Oczywiscie, stara karte trzeba dezaktywować.

Stara mam w starym tel, nowa w nowym. Postepuje zgodnie z info, ktore otrzymalem. Ze starej wysylam eske o tresci A na nr 80996. Otrzymuje odpowiedz "zlecenie przyjete. Realizacje potwierdzimy SMSem". Po godzinie (mialo to trwac kilka minut) ponowilem, wyskoczyl blad. Probowalem kode *100*996#, ale albo jest blad, albo wyskkauje mi menu z *100#.

I tak, nowa karta nie dziala, stara dziala caly czas. Cos zrobilem nie tak, czy jest f##k up ze strony T?

 #633095  autor: orson_dzi
 15 maja 2013, 00:35
Ciężko powiedzieć jak to u nich działa. W Orange to kwestia zmiany w systemie numerka karty SIM ze starej na nową, góra pół dnia i działa.
Zadzwoń do BOK i spytaj jak to wygląda.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #633309  autor: Horacy
 16 maja 2013, 13:53
Najlepiej chyba się przejść do salonu lub telefon na BOA, oni tam coś w systemie zmienią i będzie na pewno działało.