witam,
mam problem z przeniesieniem numeru 22 kwietnia telefonicznie zostało przyjęte zgłoszenie przeniesienia 2 numerów
umowa została prędzej wypowiedziana na dwa numery pierwszym umowa zakończyła się 28 kwietnia pani powiedziała że niema żadnego problemu kurier przyjechał 26 kwietnia umowy o przeniesienie numeru podpisane i dzisiaj sms o tresci
że przeniesienie anulowane z powodu błędnej klasyfikacji oferty użytkownika prosimy o kontakt
dzwoniłem do bok nikt za bardzo nie wie co jest grane w 100 procentach dodam , że drugi numer przeszedł umowa się kończy na niego jutro,
ktoś wie co może być grane dodam ze dane zostały podane poprawnie
okazało się że pani w telesales zawaliła sprawę.
teraz pytanie do zorientowanych jak przenieść numer na kartę na abonament w Orange by mieć 6 miesięcy rabatu 100% czytałem podzielone opinie czas nagli bo przez ten błąd jestem bez telefonu
mam problem z przeniesieniem numeru 22 kwietnia telefonicznie zostało przyjęte zgłoszenie przeniesienia 2 numerów
umowa została prędzej wypowiedziana na dwa numery pierwszym umowa zakończyła się 28 kwietnia pani powiedziała że niema żadnego problemu kurier przyjechał 26 kwietnia umowy o przeniesienie numeru podpisane i dzisiaj sms o tresci
że przeniesienie anulowane z powodu błędnej klasyfikacji oferty użytkownika prosimy o kontakt
dzwoniłem do bok nikt za bardzo nie wie co jest grane w 100 procentach dodam , że drugi numer przeszedł umowa się kończy na niego jutro,
ktoś wie co może być grane dodam ze dane zostały podane poprawnie
okazało się że pani w telesales zawaliła sprawę.
teraz pytanie do zorientowanych jak przenieść numer na kartę na abonament w Orange by mieć 6 miesięcy rabatu 100% czytałem podzielone opinie czas nagli bo przez ten błąd jestem bez telefonu