• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 29
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 29

 #629886  autor: KA
 28 kwie 2013, 12:22
Jest gdzieś napisane na ich stronie, że "działa na tel bez simlocka lub z simlockiem Orange".

 #629945  autor: knopers
 28 kwie 2013, 14:24
KA pisze:Jest gdzieś napisane na ich stronie, że "działa na tel bez simlocka lub z simlockiem Orange".
To nie zauważyłem widocznie ;/ pytałem z ciekawości, sim nju będę miał dopiero jutro więc dopiero będę testował ;)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #629952  autor: Filip
 28 kwie 2013, 15:04
A właśnie, widzieliście już w jakimś sklepie/stacji benzynowej dostępne startery NJU?

 #630024  autor: jakisnoobek
 28 kwie 2013, 23:33
Może ktoś potwierdzić czy da się uaktywnić w abonamencie pakiet np ten za 5zł przed pobraniem 19zł za 100mb?

 #630041  autor: Aen Hen Cerbin
 29 kwie 2013, 06:40
kowcio pisze:
Calm7 pisze:Jeśli sprawdzając nr do jakiego należy operatora - jest jako Orange, to raczej nie powinno być problemu..?
Numery nju mają byc traktowane jak Orange, tak przynajmniej mnie poinformowano.
Co nie przeszkadza mechanicznej pomarańczy kasować w NOG 1,50 zł z konta głównego za połączenie z numerem +48690610610 (BOK nju), ciekaw jestem co odpowiedzą na reklamację.
W NOG mam aktywną usługę Dzienna Gadka oraz środki na koncie promocyjnym...

HTH.

TakTak Happy | Play Fresh | Nowy Simplus | Nowy Orange Go | Orange Freedom @ &tp
 #630045  autor: Niezgodna7
 29 kwie 2013, 08:39
Aen Hen, na to wygląda, że nie ma co się sugerować wiedzą konsultantów, a trzeba więcej praktykować co i jak..
*
Kowcio.
Pytanie do Ciebie, bo Ty byłeś w NJU. Czy miałeś na numerze RWK?
Czy osoba której Orange ją skasował - po powrocie, ma szansę ją włączyć?
PS. Podobno nie daje się wrócić smsem do Orange..
PS. 2. Jak mam puste konto, wezmę 1zł kredytu, to do EJ JU policzy za esa z kredytu?
POPRAWKA:
(nie dopisałem, że chodzi o przejście do ej ju z kredytu 1zł, ale nicosc21 załapał, dzięki.)
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, 12:51 przez Niezgodna7, łącznie zmieniany 2 razy.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #630065  autor: nicosc21
 29 kwie 2013, 12:23
To ja wyjaśnie kilka niejasności.
1. Powrót z NJU do Orange jest możliwy smsem, wysyłasz pod 601
- Orange Free na kartę: FREE
- Orange One: ONE
- Nowe Orange Go: NoweGo
- Orange Pop: OPOP
- Orange Smart: SMART
sprawdziłem tylko One ale do reszty też powinno dać się tak wrócić.
2. Przy pustym koncie i aktywnym kredycie policzy koszt z niego, sam tak przeszedłem.
3. Przy powrocie z NJU do Orange zerują Ci konto i masz 30 dni ważności konta, po powrocie traktują Cie jako nowego klienta czyli staż wynosi jeden dzień co wyklucza włączenie RWK i trzeba czekać 93 dni :!:

 #630101  autor: mlodya
 29 kwie 2013, 17:51
Cześć,

Postanowiłem przejść do njumobile i wysłałem formularz zgłoszeniowy. Podczas wypełniania popełniłem jednak błąd, bo nie zaznaczyłem opcji mówiącej, że chcę otrzymywać faktury e-mailem. Oczywiście naliczona mi została opłata aktywacyjna 200 zł.
Jak pewnie się domyślacie, nie chciałbym płacić tej sumy i zamiast tego wolę dostawać e-faktury. Pytanie - co mogę w tej sytuacji zrobić? (Dalej chcę korzystać z tej sieci, najchętniej na numerze który wybrałem podczas rejestracji. Tylko te 200 zł mnie boli.)
W BOK-u powiedzieli, że zamówienia nie mogą już zmienić ani anulować. Mogę co najwyżej odmówić odbioru umowy, którą przywiezie mi kurier. Powyższe powiedziała pani z BOK, ale mam wątpliwości czy kurier nie będzie robił problemów i czy takie nieodebranie paczki jest na pewno zgodne z prawem.

 #630104  autor: kamil1221
 29 kwie 2013, 18:08
Nic się nie stanie. Jak by kurier dopytywał dlaczego - możesz mu powiedzieć że rozmyśliłeś się.

 #630121  autor: Niezgodna7
 29 kwie 2013, 20:30
Tak, rezygnujesz, nie podpisujesz.
Może kurier będzie dzwonić do Ciebie, to nie rób mu fatygi i od razu to powiedz.

 #630141  autor: avt31
 29 kwie 2013, 21:52
I to jest właśnie urok abonamentu nju.
Zamiast normalnie kasować ludzi 5 zł za fakturę papierową to Orange musiało wymyślić 200 zł co uważam za rozbójniczy proceder.
I się na to załapałeś, bo nie zaptaszkowałeś. Paru się skutecznie wyleczy z taniego nju.
Jak kurier przyjedzie NIE ODBIERAJ paczki i niczego NIE PODPISUJ. Ominie ciebie wtedy wątpliwa przyjemność straty 200 zł za nieuwagę.

 #630145  autor: KA
 29 kwie 2013, 22:02
Swoją drogą ciekawe to oskarżanie kogoś innego (czyli tym razem operatora) za brak umiejętności czytania umowy ze zrozumieniem lub - nie wiadomo dlaczego - kliknięcie/wysłanie jej bez ponownego przeczytania i sprawdzenia!

 #630150  autor: Phoenix_eu
 29 kwie 2013, 22:26
Jestem na etapie 'przeniesienia' numeru z orange do nju.
Ale jak to bywam z tym, przynajmniej w moim przypadku, operatorem, mam same problemy.
25 kwietnia złożyłem poprzez stronę zlecenie na przeniesienie numeru z Orange ONE na abonament nju.
od tego czasu status się nie zmienił w zamówieniu - twa ręczna weryfikacja danych.
Dzwoniłem do BOK oraz do sklepu internetowego ale jedynie odsyłali mnie z bok do sklepu, ze sklepu do bok - tłumaczą się brakiem wglądu w zamówienie.

W końcu dostałem maila dla przenoszących numer i tam napisałem.
Widzę że mają ogromną ilość zapytań, ciekawe czy faktycznie miesiąc będę czekał na odpowiedź...
Pierwszy mail z 26 jak i z 29 (rano) został nadal bez odpowiedzi.
To ja pytam się, jak tu można dostać jakąś informację?
Widzę, że inni mają więcej szczęścia... ja już totalnie zraziłem się do orange - indywidualny jak i biznesowy abonament.
Niech mi tylko przeniosą przed majówką, a później przeniosę dalej do innego operatora...
Ja już Orange mówię stanowcze NIE!

 #630167  autor: avt31
 30 kwie 2013, 00:33
KA pisze:Swoją drogą ciekawe to oskarżanie kogoś innego (czyli tym razem operatora) za brak umiejętności czytania umowy ze zrozumieniem lub - nie wiadomo dlaczego - kliknięcie/wysłanie jej bez ponownego przeczytania i sprawdzenia!
A ty tak wszystko łykasz jak pelikan? Niech nawet będzie i 10 zł na miesiąc za fakturę papierową, a nie od razu 200 zł. Na 10 zł też by zarobili. Jeżeli komukolwiek będę doradzał abo nju (prepaid nie) to na pewno 200 zł nie zapłaci. Ale jak widzisz wystarczy zwyczajnie się pomylić i zostać ukaranym tą kwotą bez możliwości odwołania się. Podoba to się tobie? Tam gdzie ktoś przegina to mu się to wytyka. I tak jest w tym przypadku. Do oferty abo nic nie mam, bo jest naprawdę dobra, ale kruczki związane z pazernością operatora potępiam.

 #630171  autor: mikkel
 30 kwie 2013, 07:31
Po pierwsze chciałbym zaznaczyć że w podsumowaniu zamówienia jest jak byk 200zł i można spokojnie włączyć efakturę. Druga sprawa że efaktura powinna być domyślnie zafajkowana.

 #630201  autor: Blank
 30 kwie 2013, 13:04
mikkel, mnie też dziwi, że ta opcja nie jest domyślnie zaznaczona. To świadczy, że jest to celowe zagranie Orange na wyłudzenie 200 złotych, podobnie przecież działa Pobieraczek, czy inne serwisy działające w podobny sposób jak on (np. workhome, tanie-zakupy, itp.).

Wystarczy poczytać trochę komentarzy nawet na telepolis i widać, że Polacy (ofc nie wszyscy, ale chyba większość) to wyjątkowi analfabeci, którzy nie potrafią choćby w najmniejszym stopniu czytać ze zrozumieniem. Przykładem może być chociażby post Edmunda, w którym opisuje on swoją "historię" z Ideą i zmianą na Orange, oraz to, że nie zmieniła mu się nazwa na wyświetlaczu, na co autor tematu odpowiada
Czyli nazwa mi się zmieni? :D
No ludzie...
Takich sytuacji jest znacznie więcej. Czasami wystarczy zobaczyć, z jak banalnymi sprawami mają problem ludzie, oraz, że podpisują najróżniejsze rzeczy, bez przeczytania (a tym bardziej zrozumienia) tego co podpisują. Tu problemem nie jest nawet brak wykształcenia, bo dla przykładu REGULAMINY usług/promocji piszą raczej osoby z wyższym wykształceniem, a piszą czasami takie głupoty, że to się w głowie normalnemu człowiekowi nie mieści...
Nie wiem czy to wszechobecne lenistwo, czy nowa moda: "kto jest większym debilem, ten jest bardziej cool"

 #630225  autor: INTRO
 30 kwie 2013, 17:31
A czy steretery są już dostępne w sprzedaży, w kioskach itd?

 #630250  autor: marcz123456
 30 kwie 2013, 19:58
Głupie mają reklamy w tv, i jakieś głupie wpisy na fesjbuku.
Generalnie mnie to osobiście zniechęca.
Jeśli myślą że są fajni - to nie są.

 #630253  autor: Niezgodna7
 30 kwie 2013, 21:08
Na fejsie to ja nie wiem co jest, ale te krótkie reklamy w tv, to mnie bawią, a nie zniechęcają
:)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #630260  autor: zygikuleczka
 30 kwie 2013, 21:50
A mnie bawi to, że przy wyborze starter za 5 zł i kliknięciu dalej podstawia się starter za 20 zł:D Jakby dali jakiś bonus za przeniesienie numeru i nie okłamywali już na początku- jw. to może bym się skusił. Na razie obawiam się tego syfu marki orange, który może mnie czekać u Nju:)

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 14 z 29
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 29
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 29