• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 350
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 350

 #624176  autor: tarinQ
 01 kwie 2013, 21:26
Witam po półtorarocznej przerwie! :)
Na stronie głównej nie znalazłem dokładnej informacji a dodatkowo ostatnie kilka stron też za dużo nie mówią.
Interesuje mnie opcja z samymi minutami bez internetu i zbędnych bajerów - Jaką kwotę abo (zniżkę) idzie dostać w najniższym z wariantów? Oraz co wchodzi w jego skład?

 #624186  autor: zygikuleczka
 01 kwie 2013, 22:16
aniatbg, najlatwiej poznać po tym czy oferta jest w iboa. Jeśli tam jest możesz przedłużać.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #624225  autor: mostom
 02 kwie 2013, 08:33
SACZI pisze: Nie wiecie, czy ta karta, którą dają przy przedłużeniu spełnia wymagania płatności zbliżeniowych (NFC-My Wallet) telefonem?
Trzeba zgłosić, że chcesz wymienić kartę SIM na NFC przy zamawianiu aneksu. Wtedy wysyłają nową kartę SIM za 0 zł. jeżeli tego nie załatwisz przy podpisywaniu aneksu to możesz w każdej chwili wymienić tę kartę ale wtedy około 40 zł sobie policzą.

 #624263  autor: iLuminary
 02 kwie 2013, 11:25
Rozmawiałem własnie ponownie z konsultantką. Zaproponowała mi R80 za 69 zl i LG L9 za 99 zł, ponownie i powiedziała, że nie ma możliwości większego rabatu. Dużo osób pisało, że dostało wtedy telefon za 1 zł i abo 64 zł w R80, więc jak to jest? Da się wynegocjować czy nie, i jeśli się da, to jak?

 #624265  autor: sliwa122
 02 kwie 2013, 11:32
iLuminary pisze:Rozmawiałem własnie ponownie z konsultantką. Zaproponowała mi R80 za 69 zl i LG L9 za 99 zł, ponownie i powiedziała, że nie ma możliwości większego rabatu. Dużo osób pisało, że dostało wtedy telefon za 1 zł i abo 64 zł w R80, więc jak to jest? Da się wynegocjować czy nie, i jeśli się da, to jak?
Oczywiście że się da:) zadzwoń ponownie i poproś o przełączenie do sekcji utrzymania klienta a tam dostaniesz to co inni

 #624289  autor: SACZI
 02 kwie 2013, 12:50
mostom pisze:...
Trzeba zgłosić, że chcesz wymienić kartę SIM na NFC przy zamawianiu aneksu. Wtedy wysyłają nową kartę SIM za 0 zł. jeżeli tego nie załatwisz przy podpisywaniu aneksu to możesz w każdej chwili wymienić tę kartę ale wtedy około 40 zł sobie policzą.
Problem w tym, że przy podpisywaniu aneksu sobie o tym zapomniałem...
Dostałem "jakąś" kartę, ale nie wiem, czy wspiera NFC, stąd moje ptanie.

 #624291  autor: iLuminary
 02 kwie 2013, 13:00
sliwa122 pisze:
iLuminary pisze:Rozmawiałem własnie ponownie z konsultantką. Zaproponowała mi R80 za 69 zl i LG L9 za 99 zł, ponownie i powiedziała, że nie ma możliwości większego rabatu. Dużo osób pisało, że dostało wtedy telefon za 1 zł i abo 64 zł w R80, więc jak to jest? Da się wynegocjować czy nie, i jeśli się da, to jak?
Oczywiście że się da:) zadzwoń ponownie i poproś o przełączenie do sekcji utrzymania klienta a tam dostaniesz to co inni
Wszystko załatwione, od razu mnie przełączono, Pan w SUK'u od razu mi dał wszystko to co chciałem. Pełen profesjonalizm :)

 #624294  autor: Horacy
 02 kwie 2013, 13:22
Temu nie warto ulegać przy pierwszej próbie :) czekać na SUK lub samemu prosić o połączenie z SUK, oferty są znaczenie lepsze:)

 #624296  autor: grpiotr
 02 kwie 2013, 13:46
Witam,
14.03.2013 przedłużyłem umowę z T-Mobile poprzez SUK. Dostałem R80 za 69zł i 150zł zniżki na telefon. Jednak do tej pory nie mam aktywnej oferty na swoim koncie. 21.03 wszedł nowy okres rozliczeniowy, stara taryfa którą miałem została zdezaktywowana, a nowej ciągle brak. Wszystkie połączenia, smsy które wykonuje, są liczone dodatkowo wg cennika. Dzwoniłem już 3 razy do biura obsługi, za każdym razem informowano mnie, że technicy już zajmują się tym problemem i w ciągu 2 dni będę miał aktywna nowa taryfę. Niestety po 12 dniach od pierwszego zgłoszenia nadal nic. Dodatkowo przez to, że nowa oferta nie aktywowała się wtedy kiedy powinna, to została naliczona rata za telefon.
Czy ktoś miał może podobny przypadek? Co robić w tej sytuacji?
Pozdrawiam

 #624321  autor: zygikuleczka
 02 kwie 2013, 16:00
grpiotr pisze:Co robić w tej sytuacji?
reklamacja.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #624329  autor: grpiotr
 02 kwie 2013, 16:25
Zgłaszałem sprawę do BOK telefonicznie. Niestety na razie bez skutku. Powinienem dodatkowo zgłosić reklamację przez i-BOA?

 #624333  autor: zygikuleczka
 02 kwie 2013, 16:32
grpiotr pisze:Powinienem dodatkowo zgłosić reklamację przez i-BOA?
Nie dodatkowo a przede wszystkim. Piszesz, że ileś razy tam zgłaszałeś-połowa tych zgłoszeń pewnie zaginęła i dlatego.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #624349  autor: grpiotr
 02 kwie 2013, 17:44
Dzięki, zalogowałem się na i-BOA i napisałem reklamację. Mam nadzieję, że to coś da bo już sporo czasu minęło od podpisania aneksu.
W innym przypadku chyba mogę wypowiedzieć umowę na podstawie:
Paragraf 2 Aneksu do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych:
"Operator zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Umowy w czasie nie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia Umowy."
Czy mylę się?

 #624354  autor: zygikuleczka
 02 kwie 2013, 17:54
Czy mylę się?
Usługę to masz świadczoną. Tylko coś nie tak z promocją. Oni sobie zastrzegają prawo do tego, że promocja może zadziałać z opóźnieniem. Na pewno nic dodatkowo nie zapłacisz za te wygadane minuty-w innym wypadku proś o korektę. Możesz także zahaczyć o jakąś rekompensatę-tel. na infolinie, stracony czas na pilnowanie taryfy itd.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #624378  autor: mostom
 02 kwie 2013, 19:00
SACZI pisze: Problem w tym, że przy podpisywaniu aneksu sobie o tym zapomniałem...
Dostałem "jakąś" kartę, ale nie wiem, czy wspiera NFC, stąd moje ptanie.
Myślę, że standardowo wysłana karta SIM nie ma NFC. Zwykła karta SIM od tej z NFC niczym się nie różni z zewnątrz (specjalnie zerknąłem na kartę w telefonie) - nie ma żadnych oznaczeń sugerujących NFC. Ale jak mi dostarczyli kartę SIM to miałem ją zapakowaną w kartoniku z informacją, że jest to karta SIM NFC (z nowymi PIN-ami) - dodatkowo musiałem ją uaktywnić - zablokowali mi wtedy starą kartę a odblokowali nową (oczywiście na tym samym numerze). Najlepiej zadzwonić do BOA i się zapytać - oni mają tam informację o tym jaki rodzaj karty masz.
BTW: Ja też zapomniałem przy zamawianiu aneksu o karcie NFC - przypomniałem sobie trochę później - aneks z telefonem był już w drodze. Ponieważ jeszcze nie podpisałem aneksu więc po rozmowie telefonicznej dosłali mi osobnym kurierem kartę NFC (bezpłatnie).
Warto do nich zadzwonić i może się uda dostać kartę bez dodatkowych opłat.

 #624390  autor: SACZI
 02 kwie 2013, 20:18
mostom pisze:Myślę, że standardowo wysłana karta SIM nie ma NFC. Zwykła karta SIM od tej z NFC niczym się nie różni z zewnątrz (specjalnie zerknąłem na kartę w telefonie) - nie ma żadnych oznaczeń sugerujących NFC. Ale jak mi dostarczyli kartę SIM to miałem ją zapakowaną w kartoniku z informacją, że jest to karta SIM NFC (z nowymi PIN-ami) - dodatkowo musiałem ją uaktywnić - zablokowali mi wtedy starą kartę a odblokowali nową (oczywiście na tym samym numerze). Najlepiej zadzwonić do BOA i się zapytać - oni mają tam informację o tym jaki rodzaj karty masz.
BTW: Ja też zapomniałem przy zamawianiu aneksu o karcie NFC - przypomniałem sobie trochę później - aneks z telefonem był już w drodze. Ponieważ jeszcze nie podpisałem aneksu więc po rozmowie telefonicznej dosłali mi osobnym kurierem kartę NFC (bezpłatnie).
Warto do nich zadzwonić i może się uda dostać kartę bez dodatkowych opłat.
I tak też zrobiłem:
Oznaczenie na okładce, w której jest nowa karta SIM ma oznaczenie NFC, jest to karta wspierająca usługę MyWallet (płatności zbliżeniowe).

Z pozdrowieniami
Waldemar M.
Biuro Obsługi Abonenta
Zapytałem, czy doślą mi kartę. Teraz krok po ich stronie.

 #624430  autor: tomulus
 03 kwie 2013, 08:40
Witam. Większość informacji dotyczy spraw dla ofert indywidualnych. jeden nr mam na firmę i pytanko czy również istnieje odpowiednik SUK dla firm, tak żeby można było wynegocjować lepsze warunki. Nigdy wcześniej nie korzystałem z tego dlatego pytam. Dzięki

 #624435  autor: Maly745
 03 kwie 2013, 09:18
tomulus pisze:Witam. Większość informacji dotyczy spraw dla ofert indywidualnych. jeden nr mam na firmę i pytanko czy również istnieje odpowiednik SUK dla firm, tak żeby można było wynegocjować lepsze warunki. Nigdy wcześniej nie korzystałem z tego dlatego pytam. Dzięki
Identycznie jak dla indywidualnych dzwonisz i prosisz o przełączenie do SUK ofertę dostaniesz lepszą.

 #624438  autor: Horacy
 03 kwie 2013, 10:02
I oczywiście jak masz więcej kart na firmę, tym lepsza oferta, trzeba dzwonić i się dowiadywać.

 #624441  autor: tomulus
 03 kwie 2013, 10:16
Dzięki. Niestety mam tylko jedną kartę na firmę. Nie spodziewam się dużo z racji tego że chcę wziąć najniższy możliwy abonament z tel. lub bez.
  • Strona 106 z 350
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 350
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 350