Moja historia z przedłużeniem umowy:
2 marca: Wysłałem rezygnację (wzór na forum) emailem. Napisałem co chciałbym uzyskać, miałem informację z forum co dają. Interesowała mnie formuła M z dużym pakietem neta. Dodatkowo podałem jeszcze kilka rzeczowych argumentów celem ułaskawienia biura obsługi.
Zgłoszenie zarejestrowano na play 24. Temat:
Rezygnacja, status:
Rozpatrywane.
13 marca: Dostałem pismo (list) w którym informują mnie o zarejestrowaniu zgłoszenia. Poinformowano o tym że zgłoszenie rozpatrywane. Nie zaproponowano żadnej oferty przez play 24. Nikt nie dzwoni z ofertą.
15 marca: Status zgłoszenia z 2 marca na play 24 zmienia się z Temat:
Rezygnacja, status:
Rozpatrywane na Temat:
Oferta utrzymaniowa, status:
Rozpatrywane. Ciągle nie zaproponowano żadnej oferty przez play 24. Nikt nie dzwoni z ofertą.
24 marca: Status zgłoszenia z 2 marca na play 24 zmienia się z Temat:
Oferta utrzymaniowa, status:
Rozpatrywane na Temat:
Oferta utrzymaniowa, status:
Zakończone. Dostaję informację na play 24:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące zapytania o ofertę utrzymaniową, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 02 marca 2013 roku.
Uprzejmie informuję, iż zgodnie z Pańską dyspozycją kontakt zostanie ponowiony w późniejszym terminie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji. Proszę pamiętać, że może Pan skontaktować się z nami, dzwoniąc na numer 790 500 500 lub *500, wysyłając wiadomość na adres e-mail
[email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (
www.play.pl).
Z poważaniem,
Edyta S.
Obsługa Klienta Play
Ciągle żadnej oferty nie zaproponowano. 3 tygodnie od złożenia rezygnacji....
W między czasie: zaczynam się trochę denerwować całą sytuacją. Piszę zgłoszenia na play 24 z ponagleniem. Dzwonię na infolinię. Za każdym razem muszę opowiadać całą sytuację od początku. Twierdzą że rezygnacją nie wpłynęła, w historii zgłoszenia z 2 marca jest tylko odpowiedz z ich strony (jak wyżej). Moja rezygnacja skasowana. Nie ma po niej śladu. Rozmawiam z 5 konsultantami. Żaden nie potrafi tego wyjaśnić. Proponują standardową ofertę z play 24. Twierdzą że rezygnację należy wysłać jeszcze raz ale że będzie obowiązywała nowa data jej wpłynięcia (obligatoryjne 30 dni na wypowiedzenie nie będzie rozpatrywane bo zgłoszenia z 2 marca nie ma w archiwum). 2 konsultatnów obiecuje że sprawdzi dokładnie o co chodzi i oddzwonią. Jeden twierdzi że jak podam nr zgłoszenia to pomoże. Proszę o oddzwonienie za 5 min żebym miał czas na sprawdzenie nr. Nie oddzwaniają....
Wysyłam kolejne zgłoszenia, aż w końcu:
27 marca: Pierwsza oferta ze strony Play. Wysłana na play 24:
potwierdzamy wpłynięcie Pani pisma z 2 marca 2013 roku, dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o z końcem okresu na jaki została zawarta promocja. Pragniemy przekonać Panią do pozostania w naszej sieci.
Specjalnie dla Pani przygotowaliśmy poniższą ofertę. W ramach Abonamentu Formuła M oferujemy nawet 400 minut do wszystkich sieci krajowych, za jedyne 44zł. Umowa, którą polecamy trwałaby 24 miesiące.
Dodatkowo:
-nielimitowane minuty, SMS-y i MMS-y do Play,
-nielimitowane połączenia na numery stacjonarne lub nielimitowane SMS-y/ MMS-y do wszystkich sieci.
Do powyższej promocji polecamy atrakcyjne telefony już od złotówki.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu Play) w celu poznania szczegółów oferty oraz złożenia zamówienia.
W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru 48606667463 zostanie rozwiązana z dniem 6 kwietnia 2013 roku, zgodnie z postanowieniem Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów §16 pkt. 1.
Wraz z rozwiązaniem Umowy nastąpi przeniesienie dotychczasowego numeru telefonu do oferty Play na Kartę. Na Pani koncie przez 30 dni dostępne będzie 10 złotych na połączenia głosowe, SMS oraz MMS do krajowych sieci komórkowych oraz połączenia głosowe do sieci stacjonarnych. Dodatkowo darmowe rozmowy i SMS-y do wszystkich w Play. Jednocześnie informujemy, że jeżeli w dniu rozwiązania Umowy usługa będzie nieaktywna z powodu braku płatności, to numer zostanie odłączony, zgodnie z informacją zawartą w pkt 2. „Regulaminu migracji numeru telefonu (Numeru MSISDN) z usługi abonamentowej (postpaid) lub usługi typu Mix do usługi przedpłaconej (pre-paid)”. Po przeniesieniu numeru telefonu do oferty Play Fresh zostanie wystawiona korekta faktury za nadpłacony abonament.
Oferta nie spełnia moich wymagań. Zaznaczałem od początku że chce do tego internet. Wysyłam odpowiedz (kolejne zgłoszenia na play 24). Dzwonie również na infolinię. Trafiam oczywiście na 1 poziom negocjacji (operator). Proszę o przełączenie wyżej lub o telefon od nich od kogoś z wyższego poziomu. Mówię jakom dostałem ofertę. Pytam o internet. Pan twierdzi że z internetem może mi zaproponować formułę M za 64 zł. Nic więcej. Powołuję się na oferty z forum. Nic.
Może jeszcze ktoś zadzwoni i coś zaproponuje. Umowa kończy mi się 6 kwietnia.
___________________________________________________________________
i teraz moja mała dygresja na temat ofert (w sumie esencja tego posta):
Widzę że standardowo negocjując Formułę M można ugrać 5 zł. Z 69 schodzimy na 64 zł.
W tym
400 minut do wszystkich, 1.5 Gb
-nielimitowane minuty, SMS-y i MMS-y do Play,
-nielimitowane połączenia na numery stacjonarne lub nielimitowane SMS-y/ MMS-y do wszystkich sieci.
Na forum play znalazłem to:
Czy dobrze rozumiem że jak wezmę Formułę M bez neta za 44 zł (tak jak mi zaproponowano) i dokupię do tego pakiet internetu 1,5 GB za 15 zł to będę miał dokłądnie to samo co w ofercie za 64 zł tylko będzie mnie to kosztowało właśnie 59 zł? Czyli tyle co dostawały osoby na forum. Oczywiście w tym przypadku trzeba jeszcze nalegać na cenę telefonu z oferty bez internetu.
z góry dzięki za odp.