• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Nokia, w tym serii Lumia oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #623038  autor: ggumis
 27 mar 2013, 12:38
Witam,
na wstępie chciałbym się przywitać ponieważ jest to mój pierwszy post. Stronę znam od dawna, ale dopiero dzisiaj postanowiłem się zarejestrować. Skłoniło mnie do tego traktowania klienta przez serwis Regenersis oraz Nokia Poland.

Moja sprawa wygląda następująco.
Oddałem moją mało używaną Nokie N8 (stan obudowy bdb, life timer 27h ) do naprawy gwarancyjnej na początku marca w punkcie T-Mobile (nr IMEI na fakturze z T-Mobile)

Usterka była taka że telefon restartował się czasami przy wykonywaniu zdjęć w trybie makro, pęknięta zaślepka HDMI oraz ekran dotykowy wydawał się mniej precyzyjny (gorzej działał na dotyk) Oprócz tego wszystkie funkcje działały normalnie, bateria "trzymała" normalnie.
Po tygodniu zgłosiłem się po odbiór w punkcie T-Mobile i zamiast mojej Noki N8 z serwisu przysłali całkiem inny telefon (też N8) ale w bardzo zniszczonej obudowie z folią na wyświetlaczu (na mojej n8 nie było foli), obudowa brandowana na orange (logo orange - telefon kupiony w erze) oraz nie włączający się.
Jedyna wspólna cecha to był nr IMEI - z mojego telefonu została górna plastikowa część telefonu gdzie pod zaślepką portu HDMI znajduje się naklejka z nr IMEI.

Serwis oczywiście anulował gwarancje i zamieścił zdjęcia na swojej stronie internetowej.
Telefonu nie odebrałem z punktu bo to nie mój.

Opisałem całą sytuację (nie mój telefon, faktura z IMEI z ery a telefon z orange że mój tel był w stanie bdb itp) i wysłałem pismo do Nokia Care które zostało przekierowane do Nokia Poland.
Dostałem info od Nokia Poland żeby telefon odesłać 2 raz do serwisu.
Po kilku dniach dostałem następującą odpowiedź:
"Autoryzowanym Centrum Serwisowym Nokia Care „Regenersis” w Warszawie wynika, że w/w telefon jest zgodnie z numerem imei i kodem produktu z sieci T-mobile, ale obudowa jest z Orange. Ślady cieczy wskazują, że płyta i wszystkie elementy obudowy (na których też jest ślad) pochodzą z tego telefonu. Obudowy nie zostały zamienione w Centrum Serwisowym, w takim stanie otyrzymano aparat. Brakuje jednej naklejki IMEI. Telefon ma zwarcie, nie da się sprawdzić numeru IMEI płyty. Reasumując wszystko, nie ma w tym winy czy żadnej pomyłki powyższego Centrum Serwisowego."

Odpisałem ponownie że to nie mój telefon i że czuję się oszukany, teraz nokia care milczy, nie odpisują.
Dodam że telefon nie był kupiony na allegro, nie był grzebany ani rozkręcany oraz nie był nigdy naprawiany.

Proszę o poradę, co zrobić w tej sprawie? Bo już nie wytrzymuje nerwowo...

 #623042  autor: djkarateka
 27 mar 2013, 12:53
Zgłosić na Policje lub do Prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa polegające na oszukaniu Pana przez serwis

 #623100  autor: forum_tg
 27 mar 2013, 17:21
ja też mam bardzo NIEMIŁE doświadczenia z tym serwisem. Oddałem tam telefon firmy Samsung do naprawy, tak działali że szkoda słów. Był u nich w naprawie z 5-6 razy (po przyjściu od nich, średnio 2-3 dni później do nich wracał), za każdym razem oczywiście inną część naprawiali. Nawet udało im się kilka razy nie napisać w karcie gwarancyjnej że robili coś przy telefonie, ale swoją kartę informacyjną przysyłali.
Powiem tylko tyle, że nikomu, dosłownie nikomu nie polecam tego serwisu, dla Samsungów dobry jest CSS Online (lub podobna nazwa)

 #623129  autor: ggumis
 27 mar 2013, 19:15
miał ktoś może taki przypadek? Czy tzw. rzecznik praw konsumenta może pomóc w tej sprawie? Podejrzewam że na policji będzie ciężko "coś" załatwić, w ogóle to nie wiem od czego zacząć.

 #623163  autor: drcox
 27 mar 2013, 22:07
tomektg pisze:CSS Online (lub podobna nazwa)
CCS. Ale z nimi też idź pan w ch... Modem Huaweia mi kiedyś 2 miesiące złodzieje trzymali...

 #623226  autor: dario321
 28 mar 2013, 09:02
@ggumis
jezeli mozesz podjechac (to to zrob),a jesli nie to skontaktuj sie przez email lub listownie z miejscowym rzecznikiem- przedstaw mu dokladnie cala sprawe i sytuacje,pomoze Ci bezplatnie.
najlepiej zrob to osobiscie,bedzie szybciej.

 #623230  autor: djkarateka
 28 mar 2013, 09:38
Tak jak wspomniałem pismo do prokuratury o popełnieniu oszustwa jest to czyń karalny, kodeks karny, będąc badać kto i dlaczego podmienił

[ Dodano: 2013-03-28, 09:39 ]
Co do Rzecznika Praw Konsumenta to albo pomoże albo oleje sprawę powie Ci że masz iść samemu na drogę postępowania cywilnego

 #623247  autor: dario321
 28 mar 2013, 11:15
ggumis pisze: Czy tzw. rzecznik praw konsumenta może pomóc w tej sprawie? Podejrzewam że na policji będzie ciężko "coś" załatwić, w ogóle to nie wiem od czego zacząć.
Co do Rzecznika Praw Konsumenta to albo pomoże albo oleje sprawę powie Ci że masz iść samemu na drogę postępowania cywilnego
skoro @ggumis nie wie co ma zrobic to niech uda sie do miejscowego rzecznika,ten mu powie co ma robic po koleji :wink:

mozna pominac rzecznika i wlasnie wystosowac zawiadomienie o oszustwie do Prokuratury,ktora bedzie wlasciwa dla miejsca dokonania oszustwa :-)
(tutaj jest nim serwis w W-wa Janki)
Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 11:36 przez dario321, łącznie zmieniany 1 raz.

 #623451  autor: ggumis
 29 mar 2013, 13:17
Dzięki Panowie za informacje, postaram się coś wywalczyć.

 #623693  autor: dario321
 30 mar 2013, 11:43
daj znac co zrobiles i jaki byl final sprawy,pozdro
 #624481  autor: niezadowolony
 03 kwie 2013, 14:41
Osoby które miały do czynienia z Regenersis uprzejmie proszę o kontakt:

Nie podajemy publicznie maili, piszemy na PW lub wstawiamy adres w profilu.

Postanowiłem nakręcić materiał video na temat tej firmy i zbieram historie - pozytywne lub negatywne, ale podparte papierami.

Więcej tutaj: http://www.wykop.pl/link/1466147/konsum ... ancyjnych/
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 22:39 przez niezadowolony, łącznie zmieniany 1 raz.