Ktoś Cie tu ładnie zrobił trzeba przyznać

.
Ogólnie rzecz biorąc wypowiedzenia są realizowane tylko złożone w salonie (oni je wysyłają faksem) lub wysłane poleconym na adres korespondencyjny. W praktyce jednak realizuje się wszystkie.
Jeśli w wypowiedzeniu nie ma zaznaczone, że chcesz numer przenieść na kartę i do tego z datą końca umowy, to jest on wyłączany ze startem najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po 30 dniach od złożenia rezygnacji. Jeśli napisałeś co trzeba, to jest to tutaj pierwszy błąd.
Po wyłączeniu numeru konto na orange on line jest z automatu kasowane, taki bonus. Ostatniej faktury nie sprawdzisz przykładowo.
Następnie, jak wglądu w pismo nie ma, to znaczy, że w ogóle nie dotarło. Czyli rezygnacji nie powinno być. Czyli komuś się nie chciało szukać, albo niedowidzi.
Skargę można złożyć równie dobrze na niezarejestrowanego prepaida, jak i po wyłączeniu numeru. Tutaj drugi raz Cię ktoś ładnie zrobił. Pewnie się komuś nie chciało pisać.
Ewentualnie, pozostaje jeszcze możliwość, że na biznesie wszystko działa inaczej niż u klienta indywidualnego i wszytko co Ci napisałem nie ma tutaj pokrycia, ale w to raczej wątpię.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
