zygikuleczka, jak gdzie?

W T-mobile. Przenoszący może brać telefon przy umowie na 18 miesięcy. Poza tym może korzystać z wyprzedaży, a lojalny klient może o tym zapomnieć
walus70, wydaje mi się, że Twoja ocena jest trochę przesadzona. Każdy tutaj wie, że nie ma co liczyć, że za 20 zł dostanie kokosy. Wielu użytkowników tutaj płaci po 70-90 zł, a nawet więcej. Oni mają prawo wymagać i to bardzo dużo, bo tak wysokie rachunki i staż (o którym często mówią konsultanci "naziemni" i telefoniczni) do czegoś zobowiązują. Poza tym wielu użytkowników narzeka na pasywność operatora - co jest zrozumiałe, bo to operator ma walczyć o klienta, a nie klient non stop dziesiątki razy pisać/dzwonić/chodzić prosić się o ofertę (tyle że w obecnym trendzie olewania lojalnego klienta, a zaciekłej walce o nowego to niestety się zmienia - tzw. dziurawe wiadro).
Jeszcze innym problemem jest kwestia wiecznie niedziałającego iBOA (czytaj chwilowe/przejściowe/tymczasowe - niepotrzebne skreślić - kłopoty, które "lada moment" powinny zniknąć). Za niesprawnym iBOA od razu ciągnie się jeszcze kwestia bałaganu dotyczącego ofert. Popatrz choćby na kilka postów wcześniej, gdzie opisywałem bałagan dotyczący rodzajów i cen usług dodatkowych). Ta sytuacja powtórzyła się już kolejny raz - oferta z kosmosu nie mająca pokrycia z regulaminem!
A ceny słuchawek? Też uzasadniony powód do niezadowolenia - z opcji multimedialnej wypadła opcja R20, a ceny słuchawek "dzięki temu" od razu podskoczyły. Poza tym z SUK przy obecnych taryfach dużo ciężej się negocjuje, nie dość że nie można wywalczyć minut, to ledwo co daje się utargować zniżki. Polecam Ci też porównanie ofert bez telefonu opów i lekturę wątków dot. prób przedłużenia umowy z opcją bez telefonu, będziesz miał ubaw.
Przy tej ilości argumentów - na niekorzyść opa - nie dziw się, że niezadowolenie i frustracja wręcz, rosną i widać coraz więcej negatywnych wpisów. I nie są to wpisy klasycznie "hejterskie", tylko w pełni uzasadnione!

Pozdro!