Sprawa wygląda następująco...
Miałam abonament w TMobile. Umowa skończyła mi się 21/12/2012, okres rozliczeniowy do 25/01.
Przeniosłam nr do Plusa 18/01/2013, czyli po okresie na jaki obowiązywała umowa czasowa.
Jakie było moje zdziwienie gdy dostałam f-re od TMobile w wysokości 57 zł za "Rozwiązanie umowy z przeniesieniem bez okresu wypowiedzenia. Myślałam że przenosząc nr po okresie obowiązywania umowy nie muszę składać żadnego wypowiedzenia.
Napisałam reklamację. W odpowiedzi dostałam.
"Wyjaśniam, że opłata naliczona za przeniesienie numer wynika z artykułu 71a ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zgodnie z którym:
„Abonent, (…), żądając przeniesienia przydzielonego numeru może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie. W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy”.
Dodam, że opłata ta nie jest związana z terminem wygaśnięcia umowy, dlatego mimo, że posiadała Pani umowę terminową, naliczyliśmy opłatę. Potwierdzam, że jest ona poprawna i pozostaje do uregulowania.
Mam nadzieję, że podane informacje okażą się wystarczające."
Co mogę z tym zrobić.
Miałam abonament w TMobile. Umowa skończyła mi się 21/12/2012, okres rozliczeniowy do 25/01.
Przeniosłam nr do Plusa 18/01/2013, czyli po okresie na jaki obowiązywała umowa czasowa.
Jakie było moje zdziwienie gdy dostałam f-re od TMobile w wysokości 57 zł za "Rozwiązanie umowy z przeniesieniem bez okresu wypowiedzenia. Myślałam że przenosząc nr po okresie obowiązywania umowy nie muszę składać żadnego wypowiedzenia.
Napisałam reklamację. W odpowiedzi dostałam.
"Wyjaśniam, że opłata naliczona za przeniesienie numer wynika z artykułu 71a ustawy Prawo Telekomunikacyjne, zgodnie z którym:
„Abonent, (…), żądając przeniesienia przydzielonego numeru może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie. W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy”.
Dodam, że opłata ta nie jest związana z terminem wygaśnięcia umowy, dlatego mimo, że posiadała Pani umowę terminową, naliczyliśmy opłatę. Potwierdzam, że jest ona poprawna i pozostaje do uregulowania.
Mam nadzieję, że podane informacje okażą się wystarczające."
Co mogę z tym zrobić.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 13:01 przez blaszka86, łącznie zmieniany 1 raz.