• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 187
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 187

 #615731  autor: ccangur
 21 lut 2013, 20:58
Witam
dam znać jak coś dostane

 #616352  autor: wojtek1516
 24 lut 2013, 20:23
Cześć!
Niedługo będę pierwszy raz przedłużał umowę w Plusie(rok temu przeniosłem nr z Orange)i mam kilka pytań :
czy w taryfach OMG dodatkowe minuty są też na nr stacjonarne i czy wymieniają się na sms i mms?
czy da się wytargować jakieś dodatkowe bonusy przy przedłużeniu-np.:darmowy pakiet internetowy 200MB na cały okres umowy w opcji Gadasz,lub niższą cenę telefonu?
Czy można dostać rabat na cały okres umowy w taryfach Bez Limitu?
Czy w Plusie pomaga wypowiedzenie umowy,czy można coś wynegocjować bez tego i czy negocjować telefonicznie czy w salonie?
Z góry dziękuje za rady!

Pozdrawiam! :wink:

Wojtek

 #616635  autor: daro_poland
 25 lut 2013, 19:42
neoptb :( - niestety nic mi się nie udało wynegocjować,

Dziś po raz kolejny dzwoniłem pod 2699.

Za każdym razem oddzwania do mnie ta sama konsultantka(mówiła ,że jest opiekunem mojego nr) i znów usłyszałem to co ostatnio:

- oferta 19,90zł/120min/18m-cy

Na pytanie o taryfy rozmowne odp brzmiała: nie są już dostępne w sprzedaży.
Czy jakieś inne oferty bez tel. są dostępne? : niestety nie tylko taryfy OMG.
Czy jakąś inną taryfę może mi Pani zaproponować oprócz powyższej? : Nie
Jakieś pakiety minut dodatkowe lub bonus? : Nie

Kolejny raz do nich nie będę dzwonił, prawdopodobnie przeniosę numer.


dzięki za pomoc

 #616786  autor: Reyes
 26 lut 2013, 14:29
wojtek1516 pisze:czy w taryfach OMG dodatkowe minuty są też na nr stacjonarne i czy wymieniają się na sms i mms?

Tak, wszystkie (abonamentowe i dodatkowe), 1:1.
wojtek1516 pisze:czy da się wytargować jakieś dodatkowe bonusy przy przedłużeniu-np.:darmowy pakiet internetowy 200MB na cały okres umowy w opcji Gadasz,lub niższą cenę telefonu?

Darmowego pakietu nie wytargujesz, o obniżenie ceny telefonu można powalczyć. Co do paczki danych, to bardziej opłaca się dopłacić dychę za 1 GB lub 2,5 GB, bo w ofercie smartfonowej jest korzystniejszy cennik aparatów.
wojtek1516 pisze:Czy w Plusie pomaga wypowiedzenie umowy,czy można coś wynegocjować bez tego i czy negocjować telefonicznie czy w salonie?

Teoretycznie może pomóc, ale IMO nie ma sensu zaczynać od tego negocjacji.

Pozdrawiam. :)

Minds are like parachutes, they only function when they're open.

 #616797  autor: wojtek1516
 26 lut 2013, 15:20
Dzięki!

 #617241  autor: ciekawy
 27 lut 2013, 22:25
mogą być dwie inne korzystne oferty, jedna przez BOK, druga przez DUK w obydwu mogą być lepsze warunki niż w normalnych ofertach standardowych dla nowych klientów, trzecia opcja to można pójść do salonu i w salonie może być inna oferta niż te z BOK i DUK,zanim się przedłuży umowę albo zanim się zacznie negocjować czy zapoznawać z ofertą na przedłużenie umowy to warto się zastanowić jaką ofertę się chce i wybrać tą najbardziej zbliżona do oczekiwań.

 #618319  autor: rafmik
 05 mar 2013, 20:19
Hej
Co ciekawego można w tej chwili dostać w BOK i DUK przy przedłużaniu umowy?

Dzisiaj dzwoniłem, rozmawiałem z działem utrzymania klienta i dostałem taką ofertę, że nie wiem czy się śmiać i płakać...
Oferta dla klienta indywidualnego, bez telefonu i bez internetu (liczą się dla mnie na tym numerze tylko minuty), zaproponowano mi 39,90 mieś (+50% rabatu przez 3 miesiące), w tej cenie mam 400 minut i 5 numerów w plus bez limitu... czyli śmiech na sali...

Interesuje mnie abo w okolicach 40-50 zł brutto.

O co walczyć w plusie?

Aktualnie oferta konkurencji:
Play - koszt łączny (po wliczeniu aktywacji) to 47 zł brutto miesięcznie i w tym: 800 minut, nielimitowane stacjonarne i Play, plus przez pierwsze 6 mieś dodatkowe 150 minut...

Da się coś z Plusem wynegocjować jeszcze? Ewentualnie poczekać (mam czas na złożenie wypowiedzenia do 20 marca).

 #619410  autor: ciekawy
 11 mar 2013, 17:12
nie wiem czy to coś da ale sprobój tak, postaw sprawę jasno,że w innej sieci w tej cenie,którą podałeś dostajesz to czy to i powiedz,że zosaniesz jak ci dadzą takie warunki,a jak nie to przechodzisz do innej sieci i niech sobie decydują czy wolą zatrzymać klienta czy wolą żebyś poszedł do innej sieci,moim zdaniem nie warto się godzić na każdą ofertę jeśli w innej sieci jest lepiej.

 #619464  autor: damianpabianice
 11 mar 2013, 19:04
Witam.
Cztery dni temu zadzwoniłem pod 2601 wysłuchałem oferty, która w ogóle mnie nie satysfakcjonowała, i powiedziałem, że będę rezygnował.

Dziś po południu zadzwoniła do mnie pani konsultant z propozycją abonament 39,90 zł 200 minut w ramach abonamentu.
Poprosiłem o kolejny kontakt po 18, i tak też się stało.

Byłem już przygotowany na ad vocen co do tej oferty.

Oferta ta jest standardowa dla każdego co przeniesie numer "z ulicy"
http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... ac/Gadasz/

Nie różniła się niczym, nawet jednej minuty więcej, nawet pięciu groszy taniej.
Pani konsultant zapewniała, że ta oferta jest indywidualna, specjalnie dla mnie (10 lat w plusie) i, że normalnie dostaje 100 minut, a tak dodatkowe 100 minut za lojalność.
Otóż każdy dostaje te 200 minut, a ściśle rzecz ujmując płaci za nie.

Wiem, że ta pani ma taką pracę, a nie inną, ale skłamała, co do sposobu przekazania taryfy, więc ja przekazałem pani ile zapłacę w playu.

Nie będę tu się rozpisywał, że tam będę miał taniej, a minut więcej, i poza abonamentem 19 groszy(plus 29), nie wspominając o darmowych w sieci przez całą umowę (plus 3 miesiące) tu nie o to chodzi, abym wylewał swoje gorzkie żale, tu chodzi o pewne zasady.

W dobie internetu(a ta doba już trochę trwa, ale nie każdy nadal potrafi liczyć) w łatwy i przyjemny sposób można sobie porównać zarówno nowe oferty innych sieci, jak i swojej "macierzystej"
Nikt nam nie musi wmawiać, że jesteśmy najpiękniejsi, a oferta jest specjalna, klient z ulicy może pomarzyć o takiej ofercie.

Jestem zażenowany próbą oszukania mnie.
Tak! Oszukania, inaczej nie mogę tego nazwać, jeżeli w godzinach popołudniowych pani konsultant zapewniała mnie, że ta oferta jest inna, lepsza niż dla "klienta z ulicy"

To określenie klienta z ulicy pani konsultant sama wtrąciła w zdanie, ja powiedziałem tylko, iż muszę sprawdzić czy aby na pewno jestem tak wyjątkowym klientem, a moja oferta wyróżniać się będzie na tle tzw. standardu.

Zapewne jeszcze zadzwonią, ale czy mogą coś zaproponować?

 #619504  autor: Atonnak
 11 mar 2013, 21:12
Znajoma ma numer w simplusie. Dziś była w tmobile, aby tam przenieść numer (abo). Dostała smsa z plusa, że jeśli zrezygnuje z przeniesienia, to przez kolejne 12 doładowań dostanie 20zł. Zależy jej na abo bez telefonu, bo jest taniej. Czy w plusie może liczyć na jakąś ofertę utrzymaniową z abo?

 #619546  autor: ciekawy
 12 mar 2013, 00:39
damianpabianice pisze:Witam.
Cztery dni temu zadzwoniłem pod 2601 wysłuchałem oferty, która w ogóle mnie nie satysfakcjonowała, i powiedziałem, że będę rezygnował.

Dziś po południu zadzwoniła do mnie pani konsultant z propozycją abonament 39,90 zł 200 minut w ramach abonamentu.
Poprosiłem o kolejny kontakt po 18, i tak też się stało.

Byłem już przygotowany na ad vocen co do tej oferty.

Oferta ta jest standardowa dla każdego co przeniesie numer "z ulicy"
http://www.plus.pl/indywidualna/Aboname ... ac/Gadasz/

Nie różniła się niczym, nawet jednej minuty więcej, nawet pięciu groszy taniej.
Pani konsultant zapewniała, że ta oferta jest indywidualna, specjalnie dla mnie (10 lat w plusie) i, że normalnie dostaje 100 minut, a tak dodatkowe 100 minut za lojalność.
Otóż każdy dostaje te 200 minut, a ściśle rzecz ujmując płaci za nie.

Wiem, że ta pani ma taką pracę, a nie inną, ale skłamała, co do sposobu przekazania taryfy, więc ja przekazałem pani ile zapłacę w playu.

Nie będę tu się rozpisywał, że tam będę miał taniej, a minut więcej, i poza abonamentem 19 groszy(plus 29), nie wspominając o darmowych w sieci przez całą umowę (plus 3 miesiące) tu nie o to chodzi, abym wylewał swoje gorzkie żale, tu chodzi o pewne zasady.

W dobie internetu(a ta doba już trochę trwa, ale nie każdy nadal potrafi liczyć) w łatwy i przyjemny sposób można sobie porównać zarówno nowe oferty innych sieci, jak i swojej "macierzystej"
Nikt nam nie musi wmawiać, że jesteśmy najpiękniejsi, a oferta jest specjalna, klient z ulicy może pomarzyć o takiej ofercie.

Jestem zażenowany próbą oszukania mnie.
Tak! Oszukania, inaczej nie mogę tego nazwać, jeżeli w godzinach popołudniowych pani konsultant zapewniała mnie, że ta oferta jest inna, lepsza niż dla "klienta z ulicy"

To określenie klienta z ulicy pani konsultant sama wtrąciła w zdanie, ja powiedziałem tylko, iż muszę sprawdzić czy aby na pewno jestem tak wyjątkowym klientem, a moja oferta wyróżniać się będzie na tle tzw. standardu.

Zapewne jeszcze zadzwonią, ale czy mogą coś zaproponować?
to,że jesteś w sieci 10 lat nie ma znaczenia bo liczą się ostatnie rachunki max do dwóch lat całej umowy ale to też nie bardzo i na siłę, jak doatajesz taką samą ofertę jak klient z ulicy to żadna rewelacja ale lepsze to od jednej sieci,która dawała ofety utrzymania gorsze niż dla ludzi z ulicy, ogólnie moim zdaniem jak nie dadzą nic lepszego to nie ma po co siedzieć w tej sieci.

[ Dodano: 2013-03-12, 00:43 ]
Atonnak pisze:Znajoma ma numer w simplusie. Dziś była w tmobile, aby tam przenieść numer (abo). Dostała smsa z plusa, że jeśli zrezygnuje z przeniesienia, to przez kolejne 12 doładowań dostanie 20zł. Zależy jej na abo bez telefonu, bo jest taniej. Czy w plusie może liczyć na jakąś ofertę utrzymaniową z abo?
raczej nie bo oferta utrzymaniowa abonament jest dla tych,którzy mają abonament,najpierw musiałaby stać się klientką abonamentową,potem musiałaby się kończyć umowa i wtedy byłaby możliwa oferta utrzymaniowa,póki co to może korzystać z tego co sieć zaproponowała w ofercie na kartę.

 #619550  autor: damianpabianice
 12 mar 2013, 01:21
ciekawy fakty są proste i następujące w skrócie:
Pani konsultant twierdziła, że klient z ulicy za 100 minut zapłaci 39,90 zł, a ja jako wierny klient zapłacę tak samo, ale za 200 minut.
Jak się okazało jak już ww. to był pic na wodę.


Nie negowałem cen aparatów, nie spadłem z księżyca, i nie proponowałem czy ten telefon marki X co kosztuję 600 zł dostanę za 1 zł.

Chciałem tylko, aby to co pani konsultant mówiła za pierwszym razem, o specjalnej taryfie dla wieloletniego klienta było prawdą.
Ja się na staż w sieci nie powoływałem.
Na końcu pani grzecznie spytała czy moja decyzja jest nieodwołalna, odpowiedziałem, że przy tych warunkach decyzji nie zmieniam.

Osobiście chciałem taryfę nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich sieci, ale z rabatem.
Na dzień dzisiejszy wykonuję i tak 98 % połączeń w ramach play (mój dodatkowy numer, który chyba stanie się już stałym) za smsy płacę również 10 zł i piszę ile chce i do kogo chce (bez rozróżnienia na sieci) i koło 20 zł potrzebuję na inne sieci.

Mając nielimitowane do wszystkich za jakieś 60 zł mógłbym się zastanowić.
Na dzień dzisiejszy dziękuje

Jeszcze jedno może ktoś wie dokładnie, umowę mam do 16 czerwca, a okres rozliczeniowy 25 każdego miesiąca, kiedy mogę złożyć wymówienie?
Oczywiście wymówienie bez ponoszenia kosztów.
pozdrawiam

 #619555  autor: ciekawy
 12 mar 2013, 03:27
damianpabianice, wypowiedzenie jest 30 dniowe, musisz tak to wypowiedzenie złożyć, żeby przed początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego najpóźniej do ostatniego dnia żeby do tego dnia minęło te 30 dni od chwili kiedy wypowiedzenie zarejestrowała sieć czyli np. jeden dzień po tym jak złożysz to wypowiedzenie w salonie w systemie Plus powinien mieć to zarejestrowane, najlepiej kolejnego dnia zadzwonić na obsługę klienta i zapytać o to czy zarejestrowali, jeśli 30 dni trafi na pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego albo późniejszy dzień to możesz być odłączony po więcej niż 30 dniach od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego przypadający na termin po 30 dniach od zarejestrowania w systemie Plus-a wypowiedzenia, a jak masz umowe nierówno to najpewniej naliczą ci ten miesiąc między 16 i 25 dniem jako okres wyrównawczy.

200 minut w PLAY z telefonem to można mieć już od 29 zł + pakiety jeśli się chce i to dostaje każdy klient który przyjdzie z ulicy, więc argumentacja konsultantki, że Plus dla klientów z ulicy za koło 40 zł daje tylko 100 minut jest trochę nie na miejscu, zresztą ta ideologia konsultantów trzech sieci jest czasami denerwująca, czasami śmieszna bo albo sieć dba o klientów albo nie i się głupio przez konsultantów nie tłumaczy dlaczego jest taka oferta jaka jest., jak trochę klientów odejdzie z sieci to może sieć się poprawi,a konkretnie oferty.

za pierwszym razem raczej zadna sieć nie przedstawi najlepszej oferty, kasa się liczy i raczej lepsze oferty są na drugim albo trzecim miejscu bez względu na staż w sieci.

nie pisałem tego w sensie, że mogłeś się powoływać na staż w sieci, tylko dlatego, że dla sieci ten staż raczej niewiele znaczy.

jak się nie mylę to w PLAY dla stałych klientów za 69 zł w ofercie tylko sim była opcja nielimitowanych rozmów, może to jeszcze się zachowało gdzieś w ofertach.

 #619571  autor: Ruben
 12 mar 2013, 09:02
damianpabianice, złóż wypowiedzenie i Dział Utrzymania Klienta skontaktuje się z Tobą. Przedstaw swoje oczekiwania i jeżeli będzie to możliwe, to wówczas otrzymasz taką ofertę. Myślę jednak, że na no limit zniżki nie dostaniesz ale spróbować nie zaszkodzi. Napewno zaproponują coś więcej niż jest na stronie.
Wiem, że Orange przy przenoszeniu przez kanał Telesales dawał 6m-cy gratis abonamentu nawet przy ofertach typu "no limit". Jest o tym odrębny temat na forum. Jeżeli bardzo zależy Ci na takiej ofercie, to warto się zapoznać. Orange jako jedyny wliczone ma połączenia na stacjonarne ale nie ma za to wliczonych MMSów w tej ofercie. Sam wiesz najlepiej na czym Ci bardziej zależy.
 #619766  autor: Piechu
 12 mar 2013, 22:18
Witam

Piszę z zapytaniem jak i czy w ogóle idzie negocjować z pracownikami plusa przy przedłużeniu umowy. Mam 3 telefony u nich (2 abonament i 1 mix) i ciągle jestem traktowany jak nowy klient nic taniej(połączenia, smsy, telefon) nic więcej (internet). Podobno jest jakiś program lojalnościowy dla klientów Plusa, ale ja go w życiu na oczy nie widziałem.

Obecnie zostało mi 1 doładowanie konta w mixie, i poważnie się zastanawiam nad odejściem tylko gdzie?
Interesuje mnie oferta mix:
24 miesiące doładowania za 50 zł
abonament:
30-35 zł ale musi być w tym internet (min.500 MB) i żeby nie trzeba było dopłacać pakiety za sms'y i rozmowy.
telefon:htc desire x, lg l9 lub inny z dwoma rdzeniami do 200zł.

Dziękuje za wszelką pomoc

 #619781  autor: ciekawy
 12 mar 2013, 23:22
Piechu, negocjowanie z Pracownikami Plus-a bywa irytujące,uciążliwe, jeśli to ci przeszkadza to może warto pomyśleć o zmianie sieci na inną gdzie łatwiej negocjuje się oferty, Plus już tak ma i wątpię, żeby to się zmieniło, co do oferty mix to nie wiem bo mix-y mnie nigdy nie interesowały, zawsze wolałem albo abonament normalny albo oferta na karte.

Ruben, jest w ogóle sens przedstawiać swoje oczekiwania w wypowiedzeniu ? wypowiedzenie Plus rejestruje w systemie i tyle, a utrzymaniówką zajmuje się bardziej DUK czy BOK,więc oczekiwania raczej można przedstawić w trakcie rozmowy z kimś z Plus-a.

 #619787  autor: damianpabianice
 12 mar 2013, 23:47
Dwa lata temu przedłużałem umowę w plusie ponieważ moi najbliżsi byli również w plusie, a zasadniczo to w różnych sieciach.
W mojej książce telefonicznej znajdował się raptem jeden numer Playa.
Stosunkowo tych numerów w Playu zaczęło mi nagminnie przybywać.
Wtedy też postanowiłem dodatkowo dokupić starterówke w playu.
Drugi numer w playu zasilam jak już wcześniej wspomniałem nominałem za 10 zł wtedy mam wewnątrzsieciowe za darmo, i drugi raz za 10 zł na smsy do wszystkich sieci.


Plus opłacałby mi się osobiście gdyby:
dzwonił sporo wewnątrz sieci lub miał nielimitowane do wszystkich w rozsądnej cenie.
Pierwsza opcja odpada, a drugiej plus raczej mi nie zaoferuje.


Swoją drogą ciekawe co mi teraz zaproponują.

 #619790  autor: ciekawy
 12 mar 2013, 23:52
damianpabianice pisze:Dwa lata temu przedłużałem umowę w plusie ponieważ moi najbliżsi byli również w plusie, a zasadniczo to w różnych sieciach.
W mojej książce telefonicznej znajdował się raptem jeden numer Playa.
Stosunkowo tych numerów w Playu zaczęło mi nagminnie przybywać.
Wtedy też postanowiłem dodatkowo dokupić starterówke w playu.
Drugi numer w playu zasilam jak już wcześniej wspomniałem nominałem za 10 zł wtedy mam wewnątrzsieciowe za darmo, i drugi raz za 10 zł na smsy do wszystkich sieci.


Plus opłacałby mi się osobiście gdyby:
dzwonił sporo wewnątrz sieci lub miał nielimitowane do wszystkich w rozsądnej cenie.
Pierwsza opcja odpada, a drugiej plus raczej mi nie zaoferuje.

Swoją drogą ciekawe co mi teraz zaproponują.
z tego co piszesz to najlepszy byłby chyba jednak PLAY.

 #619818  autor: Ruben
 13 mar 2013, 08:51
ciekawy pisze:Ruben, jest w ogóle sens przedstawiać swoje oczekiwania w wypowiedzeniu ? wypowiedzenie Plus rejestruje w systemie i tyle, a utrzymaniówką zajmuje się bardziej DUK czy BOK,więc oczekiwania raczej można przedstawić w trakcie rozmowy z kimś z Plus-a.
Przecież dokładnie tak napisałem :-)
damianpabianice, złóż wypowiedzenie i Dział Utrzymania Klienta skontaktuje się z Tobą. Przedstaw swoje oczekiwania i jeżeli będzie to możliwe, to wówczas otrzymasz taką ofertę.
damianpabianice, jeżeli zdecydowaną większość rozmów kierujesz do Play, to Plus nie zaproponuje Ci lepszej oferty niż Play, gdzie w abonamentach od 19 pln jest Stan Darmowy w Play i 200 min poza sieć. Plus ma dobrą ofertę ale nie dla każdego profilu dzwonienia.

Czy orientuje się ktoś, po jakim okresie w umowie na czas nieokreślony można skutecznie upomnieć się o rabat 50% w usłudze abonamentowej internet? W Play trzeba wygenerować 3 faktury a jak jest z tym w Plusie?

 #622453  autor: murek
 24 mar 2013, 17:23
Cześć

Można w Plusie przedłużyć umowę (firma) przedłużyć wcześniej, tak jak w niektórych sieciach nawet 9 m-cy przed końcem umowy?
  • Strona 37 z 187
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 187
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 187