• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #618900  autor: Rafii_81
 09 mar 2013, 12:54
Witam.
Mam problem z siecią PLAY.
Nie dawno zmieniłem ofertę przechodząc z PREPAID na abonament (z zachowaniem dotychczasowego nr.tel.)
Kilka dni po przejściu spojrzałem na rozliczenie i co widzę - sieć naliczyła mi opłatę za sms premium który został podobno został wysłany z mojego tel.2-go dnia po przejściu na abonament. Zgłosiłem się do usługodawcy do którego był wysyłany taki sms.W odpowiedzi dostałem,że treść sms-a jaki otrzymali jest nierozpoznawalna przez system tym samym nie może być przydzielony do żadnej usługi.
Problem jest teraz taki,że ja żadnego takiego sms'a nie wysyłałem a sieć PLAY na podstawie przekazanej do nich odpowiedzi od usługodawcy premium nie widzą podstaw do anulowania opłaty za taki sms. Koszt sms-a to blisko 30zł.a dla mnie to nie jest mało.
Jedynie co to tego dnia którego to rzekomo był wysłany sms wprowadziłem kod do wyłączenia usługi "granie na czekanie".

Jak walczyć z siecią w tej sprawie? Gdzie i jak się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?

proszę o pomoc.
Dziękuje

 #618916  autor: yacan
 09 mar 2013, 13:29
Ja kiedyś też miałem podobny problem - tyle, że robiłem zgłoszenie reklamacyjne przez stronę Play24.
Równocześnie umieściłem opis problemu (z prośbą o pomoc) na Forum Play w dziale Pomoc:
http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play

Miało to pozytywny skutek i - dzieki pomocy Play4You z w/w forum - reklamacja została rozpatrzona pozytywnie :)

Polecałbym ci więc podobne działanie.

 #618919  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 13:33
Rafii_81 pisze:Gdzie i jak się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?
Przez nowe zgłoszenie na play24. Plus ewentualnie przesłanie go zgodnie z sugestią przedmówcy na forum play24. Powołaj się na te argumenty co tu napisałeś.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618924  autor: Rafii_81
 09 mar 2013, 14:05
ja całą reklamację zgłosiłem do BOK PLAY drogą mailową i właśnie od nich po tych kilku dniach otrzymałem negatywną odpowiedź, gdzie zasłaniają się cennikiem a kwota blisko 30zł.(tyle kosztował taki sms) to dla mnie nie jest mało bo i z jakiej racji ja mam płacić za coś czego nie wysłałem

 #618927  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 14:16
Rafii_81 pisze:zgłosiłem do BOK PLAY drogą mailową i właśnie od nich po tych kilku dniach otrzymałem negatywną odpowiedź
Ok. Nie zmienia to jednak faktu, że powyższe wypowiedzi są rozwiązaniem, które powinieneś zastosować. Nie ma znaczenia kanał przez jaki zgłaszasz.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618940  autor: yacan
 09 mar 2013, 14:55
Chodzi o to, żebyś - czy emailem, czy przez Play24, czy przez telefon - zrobił ponowne zgłoszenie reklamacyjne.

A następnie podał na Forum Play do wiadomości Play4You NUMER tego zgłoszenia i opis sprawy z prośbą o pomoc.

 #619031  autor: Rafii_81
 09 mar 2013, 20:23
Tak zrobiłem jak radzicie.

Poczekam teraz na odpowiedź z PLAY.
Powiadomię czy będzie ona pozytywna czy negatywna.

Na chwilę obecną dziękuje za pomoc