• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 88 z 350
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 350

 #618810  autor: zygikuleczka
 08 mar 2013, 19:44
mac12 pisze: To jest dopiero żart z klienta, żeby dzień wcześniej (próbować) naciąć go na starą cenę.
Nie powtarzaj takich bzdur. Promocja się zmieniła i tyle. Jakby było odwrotnie to byś dopłacił do ceny po zmianie? Współczucia dla tych sukowców-mają cieżką pracę=cieżkich niektórych klientów.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618821  autor: sliwa122
 08 mar 2013, 20:31
...radek... pisze:a czy oplaca sie wziac ubezpieczenie do telefonu? 15 zl miesiecznie
Na pewno się opłaca, przed końcem umowy telefon rozwalasz zanosisz do salonu i wybierasz sobie nowy jaki chcesz z dopłatą lub bez :D Przez 2 lata wydasz 360 zł ale za taką cenę na pewno lepszego telefonu nie kupisz niż ten co wybierzesz, parę złotych będziesz do przodu:)
Ja tak zrobiłem zaniosłem psująca się non stop nokię c3 a wziąłem za 89 zł Samsunga galaxy mini 2.

 #618827  autor: tetley
 08 mar 2013, 21:44
Gdyby kogoś interesowała oferta bez telefonu to poniżej to co dostałem od SUK:

- R20, 19,90 zł, 200 min/sms + dodatkowe usługi jak 1000 sms/mms do wszystkich za 4,99 zł, nielimitowane do T-mobile za 4,99 zł, 2 os. sieć rodzinna za 1,99zł
- R40 za 24,90 zł, 300 min/sms i dodatkowe usługi jak wyżej

Czuję, że więcej się utargować nie da. Jak dla mnie nie do przejścia jest tylko długość umów, mianowicie 18 m-cy. Gdyby było 12-15 m-cy to oferta naprawdę fajna, ale SUK w tej kwestii jest nieugięte.

Pozdrawiam:)

 #618828  autor: Anthrax
 08 mar 2013, 22:20
tetley, a pytałeś o pakiety internetowe może do tych taryf?

 #618831  autor: mac12
 08 mar 2013, 22:45
zygikuleczka pisze:
mac12 pisze: To jest dopiero żart z klienta, żeby dzień wcześniej (próbować) naciąć go na starą cenę.
Nie powtarzaj takich bzdur. Promocja się zmieniła i tyle. Jakby było odwrotnie to byś dopłacił do ceny po zmianie? Współczucia dla tych sukowców-mają cieżką pracę=cieżkich niektórych klientów.
A jak nazwiesz sytuację, kiedy na moje pytanie "Czy w najbliższym czasie coś się zmieni?", pani odpowiada, że nie? Nie wiedziała o nowym cenniku, który wprowadzą za kilka godzin? To nie sklep, że leży na półce z ceną i bierzesz albo nie, ale Sekcja Utrzymania Klienta, z którą można negocjować warunki i która ma utrzymać klienta, a po takim zachowaniu jest wręcz przeciwnie. Nie dostrzegasz tu pewnego nietaktu i naciągania, skoro konsultant SUK potrafi sam przyznać, żeby nie odbierać takiego kuriera? Czyli sam podpowiada, jak zrobić, żeby było lepiej i z korzyścią dla klienta. A w moim przypadku zadziałała pani na moją szkodę.

Dobrze, że sukowcy mają takiego szlachetnego obrońcę (kolegę po fachu?), bo są nękani przez ciężkich klientów. I dobrze, że mają tak kulturalnych obrońców, bo ci klienci to słoma z butów i zero kultury w rozmowie i tylko takie bzdury powtarzają.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 22:48 przez mac12, łącznie zmieniany 1 raz.

 #618833  autor: tetley
 08 mar 2013, 22:47
Anthrax, niestety, z tego względu, że to oferta dla mojej dziewczyny a ona w ogóle nie korzysta z internetu w telefonie, więc to od razu zaznaczyłem w mailu do nich.

Pozdrawiam:)

 #618837  autor: st.konsultant
 08 mar 2013, 23:34
mac12 pisze:
zygikuleczka pisze:
mac12 pisze: To jest dopiero żart z klienta, żeby dzień wcześniej (próbować) naciąć go na starą cenę.
Nie powtarzaj takich bzdur. Promocja się zmieniła i tyle. Jakby było odwrotnie to byś dopłacił do ceny po zmianie? Współczucia dla tych sukowców-mają cieżką pracę=cieżkich niektórych klientów.
A jak nazwiesz sytuację, kiedy na moje pytanie "Czy w najbliższym czasie coś się zmieni?", pani odpowiada, że nie? Nie wiedziała o nowym cenniku, który wprowadzą za kilka godzin? To nie sklep, że leży na półce z ceną i bierzesz albo nie, ale Sekcja Utrzymania Klienta, z którą można negocjować warunki i która ma utrzymać klienta, a po takim zachowaniu jest wręcz przeciwnie. Nie dostrzegasz tu pewnego nietaktu i naciągania, skoro konsultant SUK potrafi sam przyznać, żeby nie odbierać takiego kuriera? Czyli sam podpowiada, jak zrobić, żeby było lepiej i z korzyścią dla klienta. A w moim przypadku zadziałała pani na moją szkodę.

Dobrze, że sukowcy mają takiego szlachetnego obrońcę (kolegę po fachu?), bo są nękani przez ciężkich klientów. I dobrze, że mają tak kulturalnych obrońców, bo ci klienci to słoma z butów i zero kultury w rozmowie i tylko takie bzdury powtarzają.

No więc właśnie wyobraź sobie, że konsultanci dowiadują się często o zmianach tuż przed rozpoczęciem zmiany (info o aktualnej zmiana cennika pojawiła się bardzo późno) . Fajnie jest oceniać z góry kogoś o zamiar oszustwa nie wiedząc jak wygląda to od środka.

 #618840  autor: paganiZ
 08 mar 2013, 23:59
tetley pisze:Gdyby kogoś interesowała oferta bez telefonu to poniżej to co dostałem od SUK:

- R20, 19,90 zł, 200 min/sms + dodatkowe usługi jak 1000 sms/mms do wszystkich za 4,99 zł, nielimitowane do T-mobile za 4,99 zł, 2 os. sieć rodzinna za 1,99zł
- R40 za 24,90 zł, 300 min/sms i dodatkowe usługi jak wyżej

Czuję, że więcej się utargować nie da. Jak dla mnie nie do przejścia jest tylko długość umów, mianowicie 18 m-cy. Gdyby było 12-15 m-cy to oferta naprawdę fajna, ale SUK w tej kwestii jest nieugięte.
Dziękuję bardzo za info, właśnie jutro zamierzam dzwonić i przedłużać abo bez tel. ze względu na cięcie kosztów, i takie info mnie interesuje. Ktoś wcześniej pisał, że za 30 zł miał 350 min. ale krótszej umowy chyba niestety nie ma szansy ugrać :cry:

 #618850  autor: SACZI
 09 mar 2013, 07:57
mac12 pisze:...
A jak nazwiesz sytuację, kiedy na moje pytanie "Czy w najbliższym czasie coś się zmieni?", pani odpowiada, że nie? Nie wiedziała o nowym cenniku, który wprowadzą za kilka godzin? To nie sklep, że leży na półce z ceną i bierzesz albo nie, ale Sekcja Utrzymania Klienta, z którą można negocjować warunki i która ma utrzymać klienta, a po takim zachowaniu jest wręcz przeciwnie. Nie dostrzegasz tu pewnego nietaktu i naciągania, skoro konsultant SUK potrafi sam przyznać, żeby nie odbierać takiego kuriera? Czyli sam podpowiada, jak zrobić, żeby było lepiej i z korzyścią dla klienta. A w moim przypadku zadziałała pani na moją szkodę.
...
W środę przedłużyłem umowę na R80. SG3 Mini cennikowo kosztował w tej taryfie 370PLN. 2 dni później od 8.III już 300 PLN.
Zostałem "oszukany"?

 #618853  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 08:36
Wybacz urazony kliencie, ktorego pieniadze nie zostay poszanowane przez oszustke z suk,ze napisalem cos nie po Twojej mysli. Aby sie udlawila premia za to ze nie powiedziala Ci o zmianie cennika. Niewazne ze cennik ulega zmianom co kilka dni-mogla przewidziec. W koncu miala do czynienia z mega waznym klientem-on moglby odejsc z firmy. Mam nadzieje, ze juz podzieliles sie swoim bolem z innymi chlopkami roztropkami i teraz beda walczyc o swoje.

Saczi, odp nie jest jak widac jednoznaczna...

ps. w sprawie informacji o nieodbieraniu przesylki to co miala odp. jak wpada koles i pyta sie czy moze miec taniej jednak ten tel? Naprawde nie rozumiesz roznicy pomiedzy sytuacjami?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618856  autor: doogi
 09 mar 2013, 08:47
tetley pisze:
- R20, 19,90 zł, 200 min/sms + dodatkowe usługi jak 1000 sms/mms do wszystkich za 4,99 zł, nielimitowane do T-mobile za 4,99 zł, 2 os. sieć rodzinna za 1,99zł
- R40 za 24,90 zł, 300 min/sms i dodatkowe usługi jak wyżej

Czuję, że więcej się utargować nie da.
Długości umowy raczej nie da się ruszyć, co do oferty
Ja otrzymałem propozycję
- R40 za 29,90zł, 400min
- R60 za 49,90zł, 800min więc myślę, że nadal jest możliwość modyfikacji również oferty bez telefonu :D

 #618861  autor: Lukash
 09 mar 2013, 10:02
Co do cen telefonów - jak niby można uniknąć takich sytuacji gdy zmienia się cennik? Niestety, tak samo jest ze sprzętem np. RTV, cena na drugi dzień moze być już inna. Nikt tu nikogo nie oszukuje imo.

Co do oferty przedlużeniowej - dosyć długo negocjowalem z SUK, dowiedziałem się przy okazji trochę jak to wszystko działa, a to za sprawą małych komplikacji, których doświadczyłem ;)

Rodzina 60, 59 pln - 500 minut, 1 GB internetu, siec rodzinna 2 os. za 1,99, zniżka 100 pln na telefon, czyli 'standard'. Dodatkowo wyrwalem możliwość realizacji aneksu w salonie (co jak się okazało niestety nie jest możliwe z prozaicznych przyczyn technicznych) oraz wymianę karty sim na mikro za 0 pln. Konsultantka bardzo miła, starała się żeby wszystko było po mojej myśli, niestety aplikacja komputerowa T-mobile w salonach nie ma pełnej funkcjonalności ;)
nie nalegalem dłużej na lepzsze warunki, choć sadze, ze można by spróbować jeszcze szarpnąć np. kilka minut więcej w abo. Chciałem nielimitowane rozmowy w T-mobile za 1,99 ale odpuscilem, jak 3 konsultantów potwierdziło mi, ze w tej taryfie tego nie mogą dać.
Uważam jednak, ze to nie jest zła oferta, a z T-mobile odchodzić nie chcę, bo już mam slużbowy telefon w Orange, więc wiem, jak to jest.

 #618863  autor: tetley
 09 mar 2013, 10:24
paganiZ pisze:ale krótszej umowy chyba niestety nie ma szansy ugrać :cry:
Dwa razy podchodziłem do negocjacji w kwestii czasu umowy - dwa miesiące temu oraz teraz. I za każdym razem jakieś dodatki od SUK były, ale umowa na 18 m-cy :? A szkoda bo gdyby była krótsza myślę, że mieliby więcej chętnych na taką ofertę.
doogi pisze:- R40 za 29,90zł, 400min
Fajnie, że w kwestii minut T-mobile jest elastyczne, coś tam zawsze można dobrać.

Pozdrawiam:)

 #618875  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 11:26
Długość umowy jakby skrócić do 15 miesięcy np. to juz byłoby bombowo. Dodatkowe minuty fajna sprawa-zwłaszcza w tych niższych pakietach-można odczuć różnicę.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618878  autor: anonim69
 09 mar 2013, 11:56
Biorąc przykład taryfy R60 można wywnioskować :
Abonament 64,90 zniżka na tel. 200zł
Abonament 59,90 zniżka na tel. 100zł
Abonament 54,90 cena telefonu z cennika .
Ilość minut w każdym pozostaje taka sama .
Mi konsultant zaproponował 59,90 bez zniżki na telefon, umowy póki co nie przedłużyłem.

 #618879  autor: mac12
 09 mar 2013, 12:05
zygikuleczka pisze:Wybacz urazony kliencie, ktorego pieniadze nie zostay poszanowane przez oszustke z suk,ze napisalem cos nie po Twojej mysli. Aby sie udlawila premia za to ze nie powiedziala Ci o zmianie cennika. Niewazne ze cennik ulega zmianom co kilka dni-mogla przewidziec. W koncu miala do czynienia z mega waznym klientem-on moglby odejsc z firmy. Mam nadzieje, ze juz podzieliles sie swoim bolem z innymi chlopkami roztropkami i teraz beda walczyc o swoje.

Saczi, odp nie jest jak widac jednoznaczna...

ps. w sprawie informacji o nieodbieraniu przesylki to co miala odp. jak wpada koles i pyta sie czy moze miec taniej jednak ten tel? Naprawde nie rozumiesz roznicy pomiedzy sytuacjami?
Wybacz urażony konsultancie z SUK-u, ale Twoja koleżanka po fachu zachowała się nieodpowiedzialnie i nie mówię tylko o cenniku, ale nie tylko nie odzwoniła do mnie z informacją o telefonach, jak zapowiedziała, ale także zostawiła mój aneks w próżni – po dzisiejszym moim telefonie do Was, czyli do SUK, okazało się, że nie ma zgłoszenia o moim przedłużeniu, informacji o tym, że ma być coś do mnie wysłane, a pani z którą dziś rozmawiałem zupełnie nie wiedziała o czwartkowym przedłużeniu – nie było go w systemie. Dalej bym sobie czekał biernie na telefony i aneksy.

A pani z którą dziś rozmawiałem bez żadnych ceregieli nie tylko zaproponowała mi L9 za 139 zł (bez żadnej dopłaty do abonamentu), ale po chwili konsultacji na offie obniżyła cenę do 99 zł i tym sposobem mam dwa L9 za niecałe 200 zł, a nie jeden za 239 zł – to bardziej informacja dla zainteresowanych, a nie dla Ciebie, bo Ty wiesz, na ile możecie sobie pozwolić. A więc jeszcze raz pomyśl o zaniedbaniach pierwszej konsultantki, już pomijając cennik i nigdzie nie użyłem słowa oszustka, choć jak widzę w slangu, tak na siebie mówicie.

Jak to się odbywa wewnątrz to Wy wiecie, znacie swoje mechanizmy i procedury – i nie ironizuj, bo ja dostosowałem ton wypowiedzi na forum do Twojego poziomu, a z paniami rozmawiałem z najwyższym poszanowaniem – zresztą, możesz sobie w systemie odsłuchać, bo macie nagrane.

A chłopki roztropki niech walczą o swoje, jak mówisz, za moich przykładem, bo Ty chyba należysz to tej grupy konsultantów, co to kombinują, jak nie zadbać o klienta. Pewnie jesteś ulubieńcem przełożonego i pewnie to Twoje dane podają tu co niektórzy użytkownicy, jako bardzo nieprzyjemnego i administrator stale wymazuje Twoje dane i ma rację, bo pewne prawo danych osobowych Cię chroni, więc tyle Twojego.

P.S. Jak wpada koleś, jak to mówicie na nas klientów, i pyta co może zrobić, to mu konsultant odpowiedział konkretnie na jego korzyść. Tak jak mi dziś druga konsultantka.

 #618881  autor: Lukash
 09 mar 2013, 12:09
anonim69 pisze:Biorąc przykład taryfy R60 można wywnioskować :
Abonament 64,90 zniżka na tel. 200zł
Abonament 59,90 zniżka na tel. 100zł
Abonament 54,90 cena telefonu z cennika .
Ilość minut w każdym pozostaje taka sama .
Mi konsultant zaproponował 59,90 bez zniżki na telefon, umowy póki co nie przedłużyłem.
Z tego co wiem, nie ma opcji zniżki na telefon w wysokości 200 pln w taryfie Rodzina 60 - jest przy Rodzinie 80 w abo za 69 pln.

 #618882  autor: anonim69
 09 mar 2013, 12:11
@Lukash
Staram się tylko poukładać jakie są w tej chwili zniżki i rabaty, bo chyba o to w tym wątku forum chodzi. Cenna uwaga.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 12:14 przez anonim69, łącznie zmieniany 1 raz.

 #618884  autor: mac12
 09 mar 2013, 12:13
SACZI pisze: W środę przedłużyłem umowę na R80. SG3 Mini cennikowo kosztował w tej taryfie 370PLN. 2 dni później od 8.III już 300 PLN.
Zostałem "oszukany"?
No co ja mogę Ci powiedzieć? Zacytowałbym jakąś literaturę, ale obawiam się, że nie zrozumiesz, bo nie rozróżniasz liczb 370 i 300. Ale to Twoja sprawa, co z tym zrobisz i czy tym razem to Ty "oszukasz", a raczej przechytrzysz T-mobile.

 #618889  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 12:25
mac12, to, że wytknąłem Ci coś to znaczy, że pracuje w SUK ? Puknij się w główkę. Zostało CI coś wytknięte to teraz pojawiają się nowe okoliczności: a to konsultantka popełniła błąd i nie wprowadziła aneksu a to nie oddzwoniła żeby powiedzieć, że telefony tanieją-brawo. Ciekawe co jeszcze dorobisz żeby się umartwić i pokazać jaki to jesteś skrzywdzony. Co do tych danych to ja jako pierwszy skrytykowałem tego konsultanta, co nie zmienia faktu, że jego dane nie mogą być tu publikowane.
A tak już na marginesie... wyobrażmy sobie tą sytuację w której to konsultantka Ci mówi, że od jutra będą zmiany cennika...Ty nie weżmiesz dziś aneksu tylko zaczekasz do jutra. A jej celem jest sprzedawanie tu i teraz. Chociaż wiem, że najpewniej znów tego nie zrouzmiesz i przy następnym przedłużeniu i tak zapytasz: a czy nie będzie niedlugo zmian na korzyść klienta w tej ofercie....
Ale to Twoja sprawa, co z tym zrobisz i czy tym razem to Ty "oszukasz", a raczej przechytrzysz T-mobile.
No widzisz przecież to jest takie proste. Wiesz co zrobić a piszesz te banialuki zaśmiecając forum. Wątek dotyczy ofert przedłużeniowych a tymczasem któryś kolejny post o tym jak to konsultanci oszukali=niewłaściwie poinformowali mac12...Bo przecież On pytał czy nie będzie zmian a ona wiedziała, że będą i mu nie powiedziała...
Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 12:43 przez zygikuleczka, łącznie zmieniany 5 razy.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 88 z 350
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 350
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 350