Witam!
Niedawno przedłużyłam telefonicznie umowę na internet z Play (na 12 m-cy), konsultant zaoferował mi 29,90zł za 12GB (znana na forum oferta utrzymaniowa), w tym darmowy Nocny Transfer.
Zgodziłam się na te warunki.
Po otrzymaniu umowy z nowymi warunkami, okazało się, że w ofercie RePlay Online Ekstra (12) nie ma darmowego Nocnego Transferu - jest to dodatkowa usługa, płatna 10zł/m-c.
Napisałam zgłoszenie na Play24 z prośbą o odsłuchanie rozmowy z konsultantem, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - zaproponowano mi "upustu na abonament w kwocie 20 zł przez 6 kolejnych okresów rozliczeniowych (łącznie 120 zł). Kwota ta w całości pokryje opłatę za Nocny Transfer".
Moje pytanie brzmi - czy mogę negocjować te warunki? Czyli domagać się dodatkowej rekompensaty, na przykład w formie dodatkowego rabatu na abonament przez kilka miesięcy?
W końcu zaproponowano mi właściwie (w praktyce) nic więcej, jak wprowadzenie zaproponowanych w rozmowie warunków. A przecież:
- od momentu zawarcia umowy połączenia z internetem po północy pożarły mi już jakąś część pakietu megabajtów
- gdyby nie moja interwencja, zapłaciłabym w skali roku 120zł więcej, niż powinnam.
I za to chyba należy się jakaś dodatkowa rekompensata od Play?
No chyba, że nie ma takiej opcji?
Niedawno przedłużyłam telefonicznie umowę na internet z Play (na 12 m-cy), konsultant zaoferował mi 29,90zł za 12GB (znana na forum oferta utrzymaniowa), w tym darmowy Nocny Transfer.
Zgodziłam się na te warunki.
Po otrzymaniu umowy z nowymi warunkami, okazało się, że w ofercie RePlay Online Ekstra (12) nie ma darmowego Nocnego Transferu - jest to dodatkowa usługa, płatna 10zł/m-c.
Napisałam zgłoszenie na Play24 z prośbą o odsłuchanie rozmowy z konsultantem, reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - zaproponowano mi "upustu na abonament w kwocie 20 zł przez 6 kolejnych okresów rozliczeniowych (łącznie 120 zł). Kwota ta w całości pokryje opłatę za Nocny Transfer".
Moje pytanie brzmi - czy mogę negocjować te warunki? Czyli domagać się dodatkowej rekompensaty, na przykład w formie dodatkowego rabatu na abonament przez kilka miesięcy?
W końcu zaproponowano mi właściwie (w praktyce) nic więcej, jak wprowadzenie zaproponowanych w rozmowie warunków. A przecież:
- od momentu zawarcia umowy połączenia z internetem po północy pożarły mi już jakąś część pakietu megabajtów
- gdyby nie moja interwencja, zapłaciłabym w skali roku 120zł więcej, niż powinnam.
I za to chyba należy się jakaś dodatkowa rekompensata od Play?
No chyba, że nie ma takiej opcji?
