• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #618234  autor: Charly18G
 05 mar 2013, 16:16
Witam serdecznie

Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.

Dziękuje za pomoc.

 #618237  autor: KC-KARLOS
 05 mar 2013, 16:23
Charly18G, poczekaj na wdrożenie nowych warunków na swoim koncie (nowa taryfa). Po ok. 72 h możesz aktywować swoje usługi dodatkowe.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #618242  autor: Charly18G
 05 mar 2013, 16:33
Dziękuje za szybką odpowiedź i również za pomoc.

 #622943  autor: seoskryba
 27 mar 2013, 00:04
By the way z T-Mobile rzeczywiście jest coś chyba nie tak... Już samo logowanie do iBOA to czasami katorga...O dziwo faktury przychodzą z dokładnością co do sekundy prawie...
 #623190  autor: st.konsultant
 27 mar 2013, 23:52
Charly18G pisze:Witam serdecznie

Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.

Dziękuje za pomoc.

Jak przedłużałeś niedawno umowę to masz z automatu włączoną usługę "Bezpieczny Internet" i nie da da rady włączyć paczki za 9,08 zł.