Anthrax pisze:st.konsultant, prawidłowo rozumujesz, tyle że jest mały drobiazg. Obecnie trudno znaleźć cokolwiek optymalnego (mówię tutaj zwłaszcza o stałych abonentach). Najlepszy przykład to zlikwidowanie "super zestawu" na internet mobilny.
Ofertę na telefon dla stałych klientów trudno skomentować bez oznak niezadowolenia. Jeżeli klient z ulicy (który równie dobrze za 1,5 roku może powiedzieć żebyście go pocałowali wiadomo gdzie) dostaje 2 lub nawet 8 razy więcej internetu, więcej minut i płacąc przy tym o wiele mniej mniej, i mogąc zawrzeć 18 miesięczną umowę, to jak mają czuć się stali klienci? Jak mają interpretować słowa pracowników, którzy mówią: Dla stałych klientów należą się rabaty albo 10 lat stażu lub więcej do czegoś zobowiązują - na pewno oferta będzie dużo lepsza? Kiedy byłe "Era" przy przedłużaniu na dzień dobry dostawałem więcej minut, w dodatku zawsze udawało się coś wynegocjować dodatkowo bez "straszenia".
Oferta bez telefonu - co do reakcji patrz wyżej. Nowy klient dostaje od kilku do prawie 25% więcej minut niż stały!!! I do tego ma znacznie szerszy wybór usług! A sieć dalej swoje.
Jakby tego było mało, sieć kompromituje się na facebooku, w setkach już wątków dotyczących problemów z logowaniem do iBOA, albo ze samą stroną. Hasło: "To przejściowe problemy" stały się chlebem powszednim, abonenci/taktakowcy klną, śmieją się, a rozwiązania problemu nie widać od wielu miesięcy (no tak, w zamian wprowadzono opłatę za sprawdzenie stanu konta).
Niezadowolenie także ze "Smartfonowej Okazji" jest w pełni uzasadnione. Rachunek za 100 zł i ani jednej darmowej minuty? Z całym szacunkiem, ale to tak jakbyście oferowali Airbusa A380 z zamontowanymi silnikami z Fiata 126p, albo myśliwiec F-35 z jedynym uzbrojeniem w postaci kuszy i scyzoryka...
Program lojalnościowy? - 2011 koniec, później dezinformacja godna najlepszych instytucji wywiadowczych i kontrwywiadowczych, o tym, że będzie "coś" w 2012, a potem niemal na bank na początku 2013. Mamy prawie marzec 2013 i... nic. Co będzie dalej?
Zamiast ciągłego powtarzania o nieustannym uważnym śledzeniu uwag klientów, może ktoś w końcu zaweźmie się i zrobi porządek z iBOA i z samą stroną t-mobile.pl? To ile razy w ciągu dnia zdarzają się awarię, "forbiddeny", gateway'e itp. to już przestało być zabawne. I równolegle co ważne - może tak warto zacząć się z powrotem interesować stałymi klientami? Ich wdzięczność i mniejsze koszty utrzymania z pewnością zmienią wizerunek sieci...
Z większością pozostaje się zgodzić. Nowa oferta lojalnościowa będzie dostępna od dziś. Tydzień po ofercie dla nowych Klientów. Kolejność powinna być odwrotna. Lepiej jednak późno niż wcale
Problemów z IBOA to nie ma co komentować nawet bo to wstyd. Tutaj TM nie ma nic na obronę. Żenada i tyle....
Jednak co do samej oferty, o której mowa w temacie, to nadal nie widzę w czym jest problem?

Dla większości oferta śmieszna i kompletnie nie opłacalna, ale jednak są chętni. Jeżeli ktoś świadomie się na to decyduje a Operator niczego nie ukrywając na tym zarabia to ja nie widzę nic złego. Nie jest to przecież jedyna dostępna opcja dla Klienta, który wybiera abonament w TM

Jeżeli ktoś chce sprzedać Airbusa z silnikiem malucha a ktoś chce to kupić to co mają do tego osoby trzecie?
