• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #548587  autor: Blank
 18 kwie 2012, 12:51
Witam,

Z góry zaznaczam, że miałem wątpliwości, czy właściwym działem będzie Sieci Stacjonarne i Internet czy Sieci Komórkowe, więc w razie czego proszę moderatorów o przeniesienie tematu.

Chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy dotyczących wypowiedzenia umowy internetu mobilnego w sieci Play.

Umowa kończy się 21-go maja, a okres rozliczeniowy zaczyna się 1-go dnia każdego miesiąca.
Usługa zamawiana była przez eshop

1. Kiedy należy złożyć wypowiedzenie i z jakim terminem
2. Czy wypowiedzenie można złożyć przez internet i w jaki sposób (zgłoszenie na Play24?)

Z góry dzięki za odpowiedzi

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #548634  autor: play4you1
 18 kwie 2012, 14:45
@divhashmorex, jeśli dostarczysz do pisemne wypowiedzenia(List lub POS) że chcesz rozwiązać umowę z końcem czasu zobowiązywania do 21 Kwietnia czyli 30 dni przed to Umowę rozwiążemy z dniem 21 maja.
Jeśli do 30 kwietnia to Umowa zostanie rozwiązana z końcem maja.
Natomiast jesli otrzymamy później to 30 dni, czyli jeśli dostaniemy w maju to rozwiązanie nastapi z ostatnim dniem czerwca.
Pozdrawiam

 #615698  autor: adamoh
 21 lut 2013, 19:08
Witam,

Od ponad 6m byłem właściwie zadowolonym posiadaczem pakietu Play Online 69.

Internet działał sprawnie i nie miałem większych problemów.

Niestety od 3 dni tj. od 18.02.2013 nie mam dostępu do internetu.
Pierwsza informacja z BOK w dniu 18.02 - modernizacja potrwa do 19.02 do 10 rano. Pomyślałem ok, przezyje.

Niestety w dniu 19.02 po godz 16 - dalej brak internetu. Ponowne zgłoszenie na BOK i zdziwiony Pan konsultant informuje mnie, iż nie wie skąd koleżanka konsultantka wzięła informację, że mam mieć internet do godz 10, 19.02 skoro on widzi zapis w systemie o prowadzonych pracach w dniach 18-21.02.2013 i co za tym idzie - brak internetu.

Zaproponowano mi rekompensatę w wysokości 10 zł na kolejne 2 okresy rozliczeniowe, wiec sie warunkowo zgodziłem na taki "układ".

Niestety ku mojemu zdziwieniu, dzisiaj ciąg dalszy "przygody" z brakiem internetu. Telefon do BOK i szokująca informacja o wydłużeniu terminu naprawy do dnia 27.02.2013.

Więc ja się was pytam drodzy forumowicze czy to normalne, że w XXI wieku awaria może trwać PONAD tydzień?

Chce jak najszybciej rozwiązać umowę z PLAY! Czy mam sie zglosic do UKE czy do UOKiK?

Z gory dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam.
A.

 #615706  autor: djkarateka
 21 lut 2013, 19:37
Zgłoś do UKE po przez Skrzynkę Skarg na Operatora, powinni Ci pomóc jak chcesz to mogę podać linka :)

 #615709  autor: zygikuleczka
 21 lut 2013, 19:50
djkarateka, po co go kierujesz do UKE ? Złożenie skargi to jest ostateczność. Musi być wyczerpana droga postępowania reklamacyjnego u operatora. W tym formularzu, który tak chętnie linkujesz jest wymóg dodania załącznika z odpowiedzią operatora na reklamacje. Co autor tematu ma tam dodać ?? Screen z Twoim postem?
adamoh pisze:Chce jak najszybciej rozwiązać umowę z PLAY!
Konieczne jest wypowiedzenie.
adamoh pisze:czy do UOKiK?
Proponuje poczytać czym zajmuje sie UOKIK.
Na Twoje problemy radą jest reklamacja usługi, która nie działa.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #615710  autor: adamoh
 21 lut 2013, 19:51
Jesli to nie problem to poprosze o linka. Z góry serdeczne dzieki Kolego.

[ Dodano: 2013-02-21, 20:17 ]
zygikuleczka

Czy w takim razie w przypadku ponad tygodniowego braku internetu mam prawo do rozwiązania umowy?[/quote]

 #615849  autor: zygikuleczka
 22 lut 2013, 10:41
Do rezygnacji zawsze masz prawo. Pytanie tylko czy tak naprawdę chcesz zakończyć czy tylko się wkurzyłeś bo nie działa internet?

Jeśli wybierasz wariant drugi to zaloguj się na play24 i złoż reklamacje. Zażądaj wyksięgowania opłaty w bieżącym miesiącu i na pewno lepiej Ci to wyjdzie niż rozwiązywanie umowy.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #615857  autor: adamoh
 22 lut 2013, 10:51
I jedno i drugie. Wkurzyłem się nieziemsko, bo potrzebuje internetu nie tylko do rozrywki, ale jest mi on tez potrzebny do "zdalnej pracy". A teraz przez tydzien zostałem odcięty od świata, bez żadnego uprzedzenia o planowanej "modernizacji".

Jeszcze sie zastanawiam nad ta rezygnacją, ale chyba mimo wszystko będe do niej dążyl, bo przeciez PLAY nie jest monopolista w kwestii mobilnego internetu...


Adam

[ Dodano: 2013-02-25, 10:11 ]
Zgloszenie awarii na stronie PLAY - 21.02.2013 i niestety do tej pory brak odpowiedzi. Wedlug statusu na stronie PLAY sprawa jest rozpatrywana :) Czy to również normalne ?

Dzisiaj juz jest 25.02....

 #622965  autor: blackmalder
 27 mar 2013, 08:02
Awarie się zdażają. Wypowiedzenie umowy z takiego powodu jest moim zdaniem conajmniej nierozsądne. Powinieneś zadzwonić do BOK'u, poprosić o zwrot za koszty połączenia na infolinie, oraz zwrot za okres w którym nie możesz korzystać z internetu + jakiś bonus w postaci rekompensaty, że taka sytuacja w ogóle powstała.

Ogólnie to dość długi okres oczekiwania, ale jak padnie nadajnik to nie jest takie hop siu.