• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #615105  autor: Russski
 19 lut 2013, 17:41
Witam, skończył mi się abonament na tel. stacjonarny w orange, skuszony niższym przyszłym rachunkiem udałem się do t-mobile w celu podpisana umowy. Dziś niestety otrzymałem list informujący o braku możliwości podłączenia usługi z przyczyn formalnych.
Na swoim nr. posiadam usługę WLR w związku z powyższym T-mobile nie może świadczyć swoich usług.

Moje pytania, co to w ogóle jest, czy nie powinienem zostać poinformowany o tym w salonie t-mobile czy podczas rozmowy z konsultantem orange?.
Co zrobić, jak załatwić, abym mógł przenieść mój nr. do t-mobile?

 #615112  autor: Rezo
 19 lut 2013, 17:58
Na swoim nr. posiadam usługę WLR w związku z powyższym T-mobile nie może świadczyć swoich usług.
Więc, to co podpisywałeś to nie było przeniesienie numeru?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #615123  autor: Russski
 19 lut 2013, 18:16
Tak, złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru do sieci T-mobile, po czym TP poinformowało T-mobile, że przeniesienie nr. nie jest możliwe gdyż jest świadczona usługa WLR.

 #615125  autor: Rezo
 19 lut 2013, 18:19
zgłoś sprawę do UKE
myślę, że ten dokument wiele wyjaśnia: Stanowisko PTC

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #615138  autor: kamil1221
 19 lut 2013, 18:41
Jeśli numer jest na łączu TP ale dostawcą usługi jest PTK Centertel (WLR) - nie ma możliwości przeniesienia go do innego podmiotu świadczącego usługę WLR na linii TP. By coś takiego zrobić, musisz powrócić z numerem do TP S.A. a następnie przenieść go do PTC.

 #615147  autor: Russski
 19 lut 2013, 18:56
Po 4 rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że powinienem napisać Oświadczenie o rezygnacji z zamówienia WLR, odesłać bądź zanieść do salonu i to wystarczy.
Ciężko jest rozmawiać o czymś o czym nie ma się zielonego pojęcia :roll:
A ja głupi myślałem że ta zmiana usługodawcy to taka prosta jest.

 #615203  autor: Maniek99
 19 lut 2013, 21:53
Zwykle w przypadku WLR wcale nie trzeba wracać do TP, żeby przenieść numer do innego WLR.
TMobile niestety jest tu wyjątkiem, bo na linii TP potrafią przenieść numer tylko od TP.

 #615632  autor: Russski
 21 lut 2013, 15:04
Znów tel do t-mobile i znów dowiaduje się nowych rzeczy, mianowicie rezygnacja z wlr wiąże się z rezygnacją ze starego nr. co za tym idzie aby przenieść nr. do tmobile powinienem przenieść usługę do TP? i płacić za utrzymanie linii + abonament z tmobile.

Nie mam pojęcia dlaczego nie dowiedziałem się tego w salonie sprzedaży, gdzie sprzedawca miał rachunki i chyba wszelkie informacje potrzebne do uprzedzenia mnie o takiej ewentualności.

 #615688  autor: Vieslav
 21 lut 2013, 18:18
Tak - jeśli wyślesz wypowiedzenie będzie to jednoznaczne z całkowitą rezygnacją z numeru. Ze wszystkich operatorów tylko T-Mobile nie umożliwia migracji WLR-->WLR. Musisz najpierw przejść do TP a potem do TM. Innej opcji nie ma, nie ważne co byś zrobił.
Russski pisze:płacić za utrzymanie linii + abonament z tmobile.
A skąd wzięło ci się jakieś utrzymanie linii?

 #615696  autor: Russski
 21 lut 2013, 19:01
Tak powiedział mi konsultant z t-mobile, jeśli mam mieć aktywną linię z numerem który obecnie posiadam i go przeniosę do t-mobile muszę utrzymywać linię w TP do tego płacić abonament za świadczoną usługę w tmobile.

 #615703  autor: orson_dzi
 21 lut 2013, 19:34
To już nie lepiej jest Ci zostać w TP?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #615712  autor: Vieslav
 21 lut 2013, 20:02
Najprawdopodobniej chciał cie przenieść na stacjonarny via gsm, więc jeśli masz internet adsl typu neostrada to zgadza się; w takim przypadku będziesz płacił za utrzymanie. Jeśli jednak będzie to telefon świadczony na linii tp nic nie będziesz płacił nikomu, oprócz tm.

 #615750  autor: Russski
 21 lut 2013, 21:19
Tak, zostawię tel. w orange/ nie ma sensu się męczyć.
Zdziwiłem się po prostu, że za każdym razem od konsultantów słyszę co innego, a przedstawiciel w salonie nie mówi tak istotnych rzeczy. Gdybym wiedział o tych przepisach nie zaczynałbym w ogóle procesu przejścia, mimo że w orange dostaję dużo mniej za zbliżoną cenę. :shock: