Witam, skończył mi się abonament na tel. stacjonarny w orange, skuszony niższym przyszłym rachunkiem udałem się do t-mobile w celu podpisana umowy. Dziś niestety otrzymałem list informujący o braku możliwości podłączenia usługi z przyczyn formalnych.
Na swoim nr. posiadam usługę WLR w związku z powyższym T-mobile nie może świadczyć swoich usług.
Moje pytania, co to w ogóle jest, czy nie powinienem zostać poinformowany o tym w salonie t-mobile czy podczas rozmowy z konsultantem orange?.
Co zrobić, jak załatwić, abym mógł przenieść mój nr. do t-mobile?
Na swoim nr. posiadam usługę WLR w związku z powyższym T-mobile nie może świadczyć swoich usług.
Moje pytania, co to w ogóle jest, czy nie powinienem zostać poinformowany o tym w salonie t-mobile czy podczas rozmowy z konsultantem orange?.
Co zrobić, jak załatwić, abym mógł przenieść mój nr. do t-mobile?