• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #614492  autor: michauu92
 17 lut 2013, 16:15
Czy 40 dniowa karencja obowiązuje tylko w sklepie internetowym Orange? Wydaje mi się to dość śmieszne, że nie mogę złożyć od razu dwóch numerów do przeniesienia do sieci Orange. Czy ta sama sytuacja ma miejsce w telesales i w salonie?
Ostatnio zmieniony 03 mar 2013, 11:33 przez michauu92, łącznie zmieniany 1 raz.

 #614718  autor: Kaisersaze
 18 lut 2013, 14:50
Ja przenosiłem ostatnio przez telesales dwa numery. Obydwa tego samego dnia, z tym samym konsultantem, w tej samej rozmowie. Kurier dowiózł umowę, do której dopięte były dane do obydwu numerów (umów) przenoszonych.
Zastrzeżenie: mam taryfy biznesowe i do biznesu przenosiłem. Może to ma znaczenie?
Chociaż to z karencją to bez sensu jakiegokolwiek jest....

 #614724  autor: sratanik
 18 lut 2013, 15:08
Witam,

Pracuje w telesales orange , (klient indywidualny , przenoszenie numerów) i też nie dotyczy nas żadna karencja,w telesales można przenosić więcej niż jeden numer


Pozdrawiam

 #614766  autor: michauu92
 18 lut 2013, 19:14
No niestety, zadzwoniłem do Orange (*100) i Pan powiedział przez telefon, że jest możliwość przeniesienia pierwszego numeru teraz, a w przypadku przeniesienia kolejnego musi minąć 40 dni.

 #614882  autor: pomaranczowy
 18 lut 2013, 23:31
sratanik pisze:Witam,

Pracuje w telesales orange , (klient indywidualny , przenoszenie numerów) i też nie dotyczy nas żadna karencja,w telesales można przenosić więcej niż jeden numer


Pozdrawiam
Taa.. Proponuję się dokładniej zorientować.. To, że czasami przechodzi to nie znaczy, że zawsze tak jest i że tak powinno być

 #615023  autor: Orange Ekspert
 19 lut 2013, 14:10
michauu92 pisze:No niestety, zadzwoniłem do Orange (*100) i Pan powiedział przez telefon, że jest możliwość przeniesienia pierwszego numeru teraz, a w przypadku przeniesienia kolejnego musi minąć 40 dni.
W przypadku telesprzedaży możesz przenieść jednorazowo jeden numer. Przeniesienie kolejnego numeru od innego operatora może zostać zrealizowane po upływie 40 dni od daty aktywacji pierwszego numeru.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert