• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #612537  autor: plastyk72
 08 lut 2013, 17:39
Witam.
Mam pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i czy Orange stwarza przy tym problemy. Mam neostradę do 10 mega tylko ja tyle na oczy nie widziałem jeszcze korzystając. A najgorsze, że wieczorami to mam nawet poniżej 1 mega. Zamówiłem sobie wcześniej aero (bo darmowe było) jakby jakiś wyjazd zdarzył się. A teraz jak mi neostrada zamula to podłączam aero i mi szybciej chodzi od tej zamulonej naostrady. Dzwoniłem już kilka razy do nich tylko czas i nerwy tracę. Dawali mi zniżkę na miesiąc na abonament ale co z tej zniżki jak ja co miesiąc mam takie problemy. W dodatku po co mi ta zniżka zdecydował się na takie opłaty to znaczyło że mnie stać a zamiast jakości to mam jakieś badziewie. To już wolę z darmowego aero2 korzystać. Już tak mnie wkurzają, że przy okazji to numery komórek przeniosłem od nich żeby nie mieć z nimi wspólnego.
Pozdrawiam

 #612541  autor: Maniek99
 08 lut 2013, 17:57
Domagaj się zniżki do czasu rozbudowy centrali.

Możesz podnieść zarzut że jest rzeczywiście poniżej 1Mb, bo to minimum jest niby gwarantowane. Ale to oni muszą wydać zgodę na rozwiązanie umowy.

 #612545  autor: plastyk72
 08 lut 2013, 18:10
Rozbudowany centrali to się raczej nie doczekam:) Wolałbym jednak całkowite zerwanie umowy niż te zniżki, bo jednak wkurza mnie to wszystko. Też mi kobieta mówiła, że zniżki to muszę co miesiąc dzwonić do nich o zniżkę a nie dadzą mi od razu na pół roku czy jeszcze dłużej. Chyba liczą, że może "same" parametry się poprawiają. A jak rozmawiam z nimi to nerwica mnie bierze więc wolałbym nie dzwonić :) Już wolę siedzieć na aero i mieć z głowy to wszystko albo mobilnego może jakiegoś poszukać. Nie potrzebuję dużych paczek danych, ale żeby mi chociaż wieczorami dobrze chodził.

 #612546  autor: Maniek99
 08 lut 2013, 18:12
To napisz skargę do UKE (przez WWW), to może uzyskasz jakąś konkretną odpowiedź od TP.
Na infolinię TP, nema co dzwonić, szkoda kasy.

 #612601  autor: Spioszek
 08 lut 2013, 23:45
plastyk72, kiedy brałeś umowe na Neostrade?
Wcześniejsze umowy były na prędkość 10Mbitów, obecne są na widełki od 1 do 10.
Więc jak zamówione masz 10, a wyciągasz przykładowo 1.5Mbita to i tak nic z tym nie możesz zrobić.

Chociaż wydaje mi się że jeśli sytuacja jest naprawde bardzo poważna, masz starą umowe na 10Mbitów, i zgłosisz pare razy do działu technicznego, i technika zapytasz czy pójdzie na tej lini 10Mbitów, jak by wpisali że linia nie nadaje się do takiej prędkości, to może udało by Ci się bez kary zerwać umowe ;).

 #612605  autor: orson_dzi
 09 lut 2013, 00:01
darkangel pisze: zgłosisz pare razy do działu technicznego, i technika zapytasz czy pójdzie na tej lini 10Mbitów
Żadnego technika. Zwykły telefon do BOK na 801 505 505 i prostą aplikacją sprawdzą jak wyglądają możliwości na konkretnym numerze, w konkretnym miejscu.

A Neostradę masz zawsze DO 10Mb, a nie 10Mb.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #612606  autor: Spioszek
 09 lut 2013, 00:08
orson_dzi pisze:A Neostradę masz zawsze DO 10Mb, a nie 10Mb.
Racja, mój błąd, w starych też jest opcja DO, tylko tam nie było widełek na zakres synchronizacji ;).

Ja tylko pisze jak kiedyś co wchodziła opcja 20Mbitów, założyli mi ją, a wyciągałem 11Mbitów, 2-3 zgłoszenie techniczne, technicy przyjecheli wpisali że opcja 20Mega nie ma szans chodzić na moim kablu i powołałem się to przy zerwaniu umowy (a było to jakoś ponad 2 miesiące po zawarciu umowy)

Umowe zerwałem, powołując się na te zgłoszenia techniczne wypisane przez technika, i umowe bez kary zerwałem.
Na drugi dzień wypełniałem wniosek o opcje 10Mega ;).

To było jeszcze za czasów jaki 20Mega kosztowała 199zł po 3 miesiącach, a ja się zmieściłem w tych 3 miesiącach gdzie pierwsze trzy były za 100zł bodajrze.

 #612628  autor: Vieslav
 09 lut 2013, 08:17
Wrzuć parametry linii z rutera, zobaczymy co się dzieje.

 #612634  autor: Precelos
 09 lut 2013, 08:47
plastyk72 pisze:Mam neostradę do 10 mega tylko ja tyle na oczy nie widziałem jeszcze korzystając. A najgorsze, że wieczorami to mam nawet poniżej 1 mega
wiadomo sa to opcje do 10 ale powinien byc jakis normalny poziom uslug , jakby to bylo 8 mbit byloby ok, ale 10% przepustowosci to jakas parodnia, powinno sie udac rozwiazac umowe z winy tp. Niestety ta firemka stacza sie na dol, nie rosnie liczba klientw a za to problemy rosna

Obrazek

 #614962  autor: Orange Ekspert
 19 lut 2013, 11:29
@ plastyk72, jeżeli nadal Twój problem nie został rozwiązany, prześlij do nas zgłoszenie korzystając z formularza pomocy : http://on.fb.me/RwMSRZ, Sprawdzimy to dla Ciebie i pomożemy. Pozdrawiam