• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #612173  autor: Adriano
 06 lut 2013, 17:44
Witam

Moja dziewczyna ma abonament w Play i umowa kończy się w marcu. Chcemy zmienić jej nr na nowy. Byliśmy w salonie i sprzedawca zaproponował wypowiedzenie obecnej umowy na miesiąc przed jej końcem i podpisanie nowej. Czy nie lepiej wysłać samemu wypowiedzenie i wybrać coś samemu przez internet, skoro przez internet można taniej i lepsze oferty z telefonem dostać? Telefon nowy to konieczność. Czy w przypadku wypowiedzenia obecnego numeru nowa umowa będzie sporządzona tak jakby dla nowego klienta czy dostanie ona jakieś bonusy z racji tego, że zostaje w Play, mimo, że zmienia numer?
Ostatnio zmieniony 09 lut 2013, 19:06 przez Adriano, łącznie zmieniany 1 raz.

 #612239  autor: prestig
 06 lut 2013, 23:19
w ofertach dla firm dostajesz 50 minut i coś jeszcze jeśli przedłużasz umowe. Ale jeśli zdecydujesz się na wypowiedzenie umowy, to uważaj czy napewno z końcem jej wyłączyli ci karte. Mojej żonie kończył się abonament, więc przenieśliśmy nr na prepaid, tylko zapomnieli to zrobić. Efekty był straszny naliczyli jakieś z powietrza opłaty, na BOKu przyznali się do błędu i nie kazali płacić faktury za miesiąc po skończeniu umowy, a następnie kilku tygodniach wysłali pismo, że jeśli nie zapłacę to wciągną mnie na krajową listę dłużników. Żeby się nie użerać z nimi, zapłaciłem.

 #612267  autor: marcinj
 07 lut 2013, 08:57
Play ma swoje forum gdzie pracownicy odpowiadają, tam możesz zadać pytanie jak lepiej. Można spróbować wypowiedzieć umowę miesiąc przed, a później na tydzień przed końcem starej umowy zamówić sobie nowy numer jak klient dokupujący kolejną ofertę. Powinno to chyba przejść, bo jeszcze przez tydzień jesteś ich klientem, ale powinieneś się upewnić. Bo zupełnie nowy klient ma 5 zł drożej od tych przenoszących, przedłużających czy dokupujących nową aktywację/numer.

Tym wypowiedzeniem samym to bym nie przejmował. Powinieneś dostać na piśmie, że wypowiedziałeś i ile to potrwa do kiedy, a później nie powinno Ciebie obchodzić :) Okres wypowiedzenia we wszystkich sieciach wynosi miesiąc+kilka dni wyrównania do okresu rozliczeniowego. Więc czasem może to być nawet 1,5 miesiąca po podliczeniu tego wszystkiego. Więc jak wypowiada się umowę czy przenosi numer do prepaida to i tak trzeba uwzględnić ten co najmniej miesiąc. A nie ma tak, że tydzień przed końcem umowy zgłosi się, że chcę być za tydzień już w prepaidzie. Trzeba odczekać ten miesiąc i zapłacić za niego.Być może tak było w przypadku użytkownika prestig, bo jednak znam osobiście osoby co myślały inaczej albo faktycznie play coś skopał w tym przypadku.

 #612288  autor: prestig
 07 lut 2013, 11:12
Wypowiedzenie składa się minimum 30 dni przed końcem umowy w salonie wetnualnie wysyłamy pocztą (polecony za potwierdzeniem odbioru). Gdybym złożył tydzień przed to powinienem czekać tydzień + 1 miesiąc rozrachunkowy (wszystko jest napisane w umowie). A składałem 2,5miesiąca przed, żeby nie robić tego na ostatnią chwile :)

[ Dodano: 2013-02-07, 11:21 ]
Wypowiedzenie składa się minimum 30 dni przed, w salonie lub przez poczte( polecony za potwierdzeniem odbioru) - wszystko jest napisane w umowie.
marcinj gdybym złożył tydzień przed końcem umowy, to zakończenie umowy miałbym za tydzień + miesiąc i BOK play nie miałby się do żadnego błędu przyznawać - wypowiedzenie zostało złożone 2,5 miesiąca przed