• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #612078  autor: ViNYL
 06 lut 2013, 10:09
Cześć,

Oto mój problem, może ktoś się z podobnym spotkał i coś poradzi.

Pod koniec grudnia wparowałem do punktu sprzedaży T-Mobile celem zakupienia oferty Blueconnect. Sprzedawca pomógł dobrać ofertę i wyszedłem z podpisaną umową na wersję 20GB na 15 miesięcy za 49,90zł (zniżka dla abonentów). Kilka dni temu przyszła pierwsza faktura. Okazało się, że miesięcznie operator nalicza 59,90zł. Konsultant z IBOA stwierdził, że rabat 10zł dla abonentów nie jest przyznawany klientom, którzy mają na koncie taryfy biznesowe (w moim przypadku Pakiet Biznes). Tu jest zgrzyt, bo na materiałach propagandowych, które przy podpisywaniu umowy dostałem, sprzedawca zaznaczył nawet którą opcję mi sprzedaje, natomiast na samej umowie jest kwota abonamentu 59,90zł, jednak stwierdził on wtedy, że na umowach taka kwota jest drukowana, jednak do zapłaty będzie jednak wersja pomniejszona o rabat, który wykazywany będzie już na fakturze.

Dla operatora, jest wszystko cacy, dla mnie jednak niekoniecznie, bo sprzedawca widział na koncie co już u nich mam i nie powinien nic takiego proponować. Na tą chwilę złożył ponoć reklamację tłumacząc, że wcześniej nie było tego ograniczenia (oferta biznesowa), jednak pewnie jak to zwykle bywa odpowiedź będzie negatywna.

Następnym razem na piśmie będę żądał informacji o opłatach i tym co kupuję z podpisem + imienna pieczątka sprzedawcy, bo podejrzewam że nic inaczej nie wywalczę w razie problemów.

Reasumując, podejrzewam że sprawa zakończy się mało ciekawie, bo operator stwierdzi że wszystko jest cacy, a sprzedawca dobrowolnie sam nie zapłaci o swój błąd. Co wtedy?

 #612104  autor: Horacy
 06 lut 2013, 13:03
Też mi się tak wydaje że nic nie zdziałasz, umowę masz taką i tyle płacisz... Czy jakbym ci wystawił fakturę na usługę za 20 tyś a powiedział że zapłacisz 20 zł i by przyszło do zapłacenia te 20 tyś to co? jest dokument i tyle, jakby to może było nagrywane to co innego, bo byłby jakiś dowód, tak to próbuj i podziel się efektami.

 #612107  autor: ViNYL
 06 lut 2013, 13:05
Też tak myślę, niestety paszczowego kontaktu nie nagrywam zwykle ale chyba zacznę :/

 #612168  autor: SACZI
 06 lut 2013, 17:18
Niecały rok temu migrowałem numer z TT do abo.
Aktywował mi się nowy nr, a nie ten z TT.
Się wcoorviłem, co chyba jest normalne.
Sprzedawca sam odkręcał pomyłkę i na drugi dzień wszystko było OK.

Chciałem tylko powiedzieć, że czasem nie warto od razu do ludzi z armaty walić ...

 #612196  autor: kokos-
 06 lut 2013, 19:00
w regulaminie jest to napisane że nie możesz mieć taryfy biznes?

 #612399  autor: chopin1984
 07 lut 2013, 21:06
Rok temu miałem podobną sytuację w TM. Różniła się tylko tym, że miałem mieć w firmie - Darmową Sieć Firmową i Sieć Firmową za free. Tak byłem dogadany ze sprzedawcą, że w zamian za przejście z sieci X do TM 4 numerów otrzymam to jako bonus. Dodatkowo przeniosłem do nich numer stacjonarny. Promocja była podobna. Zniżka 10 zł. Jednak, że mam stacjonarny na osobę prywatną to zniżka mi się nie należała.

Wracając do bonusów, o których mowa wyżej: Miało być za free, a przez ponad pół roku dobijało mi do FV ponad 30 zł. Sprzedawca nie przedstawił mi cenników, nie poinformował o warunkach tej promocji tylko powiedział, że załatwi i będzie wszystko cacy. Wydawał się rzeczowy i mówię OK. Przez 2 m-ce walczyłęm żeby włączyli usługi, a po 100 telefonie do iBOA powiedzieli, że włączą po promocyjnej cenie. Normalnie to za 1 numer płaciło się 15zł. Dużo by o tym jeszcze pisać. Sprawa skończyła się w UKE choć i tak nie jestem do końca szczęśliwy z bonusów jakie otrzymałem za ten wałek.

Moja rada dla wszystkich:
Nagranie tych konsultantów nic nie da. Przerabiałem to pisząc do działu reklamacji TM i UKE.
Od teraz proszę o przesłanie wszystkich ofert i regulaminów na maila tak aby się z nimi zapoznać. Przy podpisaniu nowej umowy - pieczątka salonu oraz sprzedawcy pod każdymi materiałami jakie mi daje. Możliwośc obrony przy ewentualnych problemach wzrasta bo jesteśmy kryci przez papiery, które otrzymaliścmy. Dodatkowo pod wynegocjowanymi warunkami proszę o podpis i pieczątkę.
Tylko takie oferty przyjmuję. Nie mówię, że wszyscy są tacy. Jestem przezorny i wolę dmuchać na zimne.

a tak nie na temat..... 2 lata temu w C+ facet podrobił podpis mojej Żony przy podpisywaniu umowy :smt005
Po reklamacji chyba stracił pracę. Poszliśmu na ugodę bo można było oddać sprawę do Sądu.

 #612508  autor: user_delete19
 08 lut 2013, 15:03
SOT:
Horacy pisze:Czy jakbym ci wystawił fakturę na usługę za 20 tyś a powiedział że zapłacisz 20 zł i by przyszło do zapłacenia te 20 tyś to co? jest dokument i tyle, jakby to może było nagrywane to co innego, bo byłby jakiś dowód, tak to próbuj i podziel się efektami.
No widzisz - taka logika... a na przykład taka Netia bez problemu wystawiła mi fakturę na pełną kwotę abonamentu (pomimo 90% nadpłaty linijkę wyżej) a konsultanci na infolinii radośnie twierdzili, że sam sobie mam/moge przeliczyć i przepisać druczek... po reklamacji mam kolejne miesiące internetu za pół-darmo ;-))

 #612618  autor: kondziu
 09 lut 2013, 01:51
Przy przedłużaniu abonamentu i zmianie z taryfy biznesowej na normalną wynegocjowałem zniżkę 25% i miało być cacy. Po 5 minutach pani zadzwoniła, że mam właśnie biznesowe na koncie i nie można tej zniżki zrobić, ale może dać jeszcze większą zniżkę 35% - ja gały na wierzch - dobrowolnie mi obniża abonament. Krejzi. Czym prędzej zgodziłem się i zakończyłem rozmowę :mrgreen:

Jak widać mają tam jakiś krzak w systemie i nie spieszą się tego naprawić bo to już z 3 miesiąc będzie z tego co widzę. Konsultanci to zapewne też ofiary w tym przypadku, bo jak widać sami mogą być tego nieświadomi. Gorzej jak robią to poźniej celowo :smt011