Dziwny jest to problem. W Smart Plan Multi 129,90 jest Pakiet TV gratis na całą umowę. W usługach Orange online pakiet ten mam aktywny. Dla pewności wysłałem sms o treści TV na 323 no i dostałem potwierdzenie że pakiet jest już włączony. W telefonie uruchamiam sobie aplikację "TV", wybieram program i dostaję komunikat "Nie masz aktywnego biletu ani pakietu TV". Co w tej sytuacji zrobić? Pakiet aktywny jest a usługa nie działa najprościej mówiąc // By nie pisać od nowa wyszukałem i wkleiłem sytuację jaka u mnie ma również miejsce. Zna może Ktoś rozwiązanie?
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Przypuszczam że udało Ci się włączyć już tą usługę czy to przez konsultanta czy w salonie. Ja też miałem w/w problem i co się okazało rozwiązanie prostsze niż wyglądamaksymilian pisze:Dziwny jest to problem. W Smart Plan Multi 129,90 jest Pakiet TV gratis na całą umowę. W usługach Orange online pakiet ten mam aktywny. Dla pewności wysłałem sms o treści TV na 323 no i dostałem potwierdzenie że pakiet jest już włączony.
