• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 97
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 97

 #609583  autor: yul69
 24 sty 2013, 10:29
Ludziska...to jest temat o Virginmobile,a nie o Play.

 #609584  autor: user_delete19
 24 sty 2013, 10:32
SOT:
yul69 pisze:Ludziska...to jest temat o Virginmobile,a nie o Play.
afair używają tej samej platformy bilingowej więc ew porównania są względnie na miejscu.

 #609586  autor: mi80
 24 sty 2013, 11:18
macc pisze:Jak mam aktywny prepaid play z no limitem po sieci i dzwonię do virgin mobile to połączenie jest płatne czy bezpłatne jako sieć P4?
Bezpłatne.

 #609608  autor: macc
 24 sty 2013, 12:24
mi80 pisze:
macc pisze:Jak mam aktywny prepaid play z no limitem po sieci i dzwonię do virgin mobile to połączenie jest płatne czy bezpłatne jako sieć P4?
Bezpłatne.
a sms-y również?

 #609619  autor: słoneczny
 24 sty 2013, 12:56
Tak, smsy też.

 #609626  autor: macc
 24 sty 2013, 13:39
ok dzięki za pomoc bracia virginianie :wink:

 #609784  autor: TheArt
 25 sty 2013, 06:21
Hej muszę gdzieś z tym iść gdzieś to zgłosić bo to już przechodzi ludzkie pojęcie. Miałem na koncie 500zł, złożyłem przez KlubVirgin zlecenie na ten pakiet 500MB, kasę pobrało i napisało że pakiet będzie włączony. Włączyłem neta i surfuję, włączam VirginKlub i patrzę pobrało mi 170zł za połączenia w tym dniu kiedy zleciłem włączenie pakietu. Napisałem do nich ale zero reakcji. Włączyłem net ponownie i już nie brało kasy od nastepnego dnia od północy (czyli jakby czekali z tym pakietem do północy), ale co z tego skoro dziś mi wzięli 208zł za dane. Zobaczcie wklejam screeny.

Aktywacja pakietu, zamówione 21.01.2013, mimo to włączone dopiero 22.01.2013, cóż mogłem poczekać i sprawdzać co chwilę, powiedzmy:

Obrazek

od 22.01.2012 już pieniędzy nie brało, czyli pakiet jakby się aktywował i pobierało z pakietu, sami zobaczcie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

policzcie ile pobrałem danych od 22.01 nawet nie 50MB a potem nagle mi policzyło za 547MB i ściągło kasę, gdzie byście się z tym udali skoro BOK Virgin ma to głeboko.

 #609786  autor: zielony71
 25 sty 2013, 07:09
Oficjalna reklamacja listem poleconym, a po 30 dniach bez odpowiedzi UKE.

 #609809  autor: KR2615
 25 sty 2013, 09:35
Reklamacji pewnie nie uwzględnią bo na włączenie pakietu mają 24 godziny.

 #609833  autor: DanielR
 25 sty 2013, 11:35
TheArt pisze:Hej muszę gdzieś z tym iść gdzieś to zgłosić bo to już przechodzi ludzkie pojęcie.
Przede wszystkim powinieneś zacząć od zastosowania się do zapisów z regulaminu, mówiących o terminie aktywacji pakietu. Dobrze wiesz, że VM działa w oparciu o platformę pre-paid P4, więc rozwiązania, np. w kwestii aktywacji i samego powiadamiania (lub nie) SMS-em o aktywacji danej promocji/pakietu, działają podobnie jak w Play. Masz przecież bezpłatny kod USSD, służący do sprawdzania stanu pakietów internetowych - dokładnie ten sam, co w Play. Owszem, zgadzam się, że to uciążliwe i mnie się też to nie podoba. Ale mogłeś zwyczajnie zaczekać na aktywację, sprawdzając co jakiś czas kodem. A Ty wiedząc to o czym wspominam, nie zastosowałeś się, a teraz robisz WIELKĄ aferę.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #609838  autor: artix
 25 sty 2013, 11:50
@TheArt
No właśnie wielka afera a okazuje się, że wszystko wygląda na dobrze rozliczone. 208,96zł masz policzone za ok. 102MB nadwyżki ponad wykupiony 500MB pakiet, a nie za całe 547MB. Według mnie nie ma co liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

 #609956  autor: mi80
 25 sty 2013, 20:46
zielony71 pisze:Oficjalna reklamacja listem poleconym, a po 30 dniach bez odpowiedzi UKE.
Po 30 dniach bez odpowiedzi = reklamacja uznana, UKE tylko jeśli by się od tego uchylali.

 #610586  autor: artix
 28 sty 2013, 20:25
Miesiąc, plus 2 miesiące przychodzące

 #611194  autor: Luks
 31 sty 2013, 20:42
Jak długo czekaliście na info o przeniesieniu od odesłania listu? W ogóle można to sprawdzić gdzieś? W klubie Virgin w zamówieniach mam "zapytanie wysłane".

 #611196  autor: artix
 31 sty 2013, 20:47
W poniedziałek odesłany list, w czwartek mail z powiadomieniem, w piątek numer przeniesiony.

 #611197  autor: DanielR
 31 sty 2013, 20:49
Kilka dni (też daje się trzy) do wyłączenia starej karty SIM. Później dwa dni bez zasięgu, wiec musiałem ich trochę pogonić w mailu. Poskutkowało. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #611236  autor: Luks
 01 lut 2013, 10:27
We wtorek list odesłany, dziś sms o dacie przeniesienia z Heyah mix - 8.03.2013 :D
Pozostaje czekać i liczyć, że obędzie się bez problemów.

 #611245  autor: artix
 01 lut 2013, 11:03
To już wiadomo po co uruchomili ten kod *109# ;)

 #611255  autor: DanielR
 01 lut 2013, 11:36
I to jest promocja!!! :shock: :o :-D

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
  • Strona 83 z 97
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 97
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 97