• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 350
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 350

 #609946  autor: ytong
 25 sty 2013, 19:35
zygikuleczka pisze:No ale za ile ten pakiet:P Ty Panią chcesz usłyszeć pewnie a nie ofertę:P
Wiesz co będę w poniedziałek w prace i zobaczę, bo na podkładce napisałem sobie teraz nie pamiętam ale coś podchodziło coś pod 29zł czy jakoś tak. Co do oferty z telefonem znam ją doskonale, bo z tej opcji bez tel od razu się wycofałem. ...co do Pani ciekawe jak się nazywa...namierzę ją na facebooku

e: jeżeli za miła pani zatrzyma mnie w TM do dostanie jakąś premię/dodatek itp ?
Ostatnio zmieniony 25 sty 2013, 19:45 przez ytong, łącznie zmieniany 1 raz.

 #609947  autor: zygikuleczka
 25 sty 2013, 19:37
Anthrax pisze:Oferty wydają mi się średnie
Sukowskie będą tańsze. Czyli ta rodzina20 z 250 min będzie za 25 zł.
ytong pisze:dostanie jakąś premię/dodatek itp ?
Premie za aneks. Pewnie zależy od tego z jakim pakietem przedłużysz, czy masz wypowiedzenie itd:D

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #609949  autor: Anthrax
 25 sty 2013, 20:13
Obyś miał rację. Nie zamierzam przystawać na zwykłe "iBOAowskie" oferty :D

 #609951  autor: zygikuleczka
 25 sty 2013, 20:16
Anthrax, no to przecież czytasz forum i wiesz, że jest różnica w tych z iboa a sukowskich.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #609952  autor: Anthrax
 25 sty 2013, 20:26
Tak tak, czytam :) To było luźne stwierdzenie :) SUK miażdży "zwykłe" oferty. Szkoda że nie mają wyłączności na przedłużanie umów :D Odgrzewanie kotletów z iBOA przez konsultantów i odwrotnie jest przynajmniej zabawne, a frustruje i klientów, i konsultantów.

 #609954  autor: zygikuleczka
 25 sty 2013, 20:37
Anthrax pisze:Szkoda że nie mają wyłączności na przedłużanie umów
Proces przedłużania to działka zarówno hotline i suk. Tymi których nie przedłuży zwykły konsultant ze zwykłą ofertą zajmuje się SUK.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #610002  autor: st.konsultant
 26 sty 2013, 02:07
Anthrax pisze:Tak tak, czytam :) To było luźne stwierdzenie :) SUK miażdży "zwykłe" oferty. Szkoda że nie mają wyłączności na przedłużanie umów :D Odgrzewanie kotletów z iBOA przez konsultantów i odwrotnie jest przynajmniej zabawne, a frustruje i klientów, i konsultantów.

Gdyby oferta SUK była standardem to byłoby sporo Klientów, którzy chcieliby jeszcze lepszą ofertę. A tak część weźmie od razu standardową opcję, dostępną dla wszystkich a część lepiej zorientowanych "pomarudzi" i dostanie opcje korzystniejsze ;) .

Największe frustracje powoduje Klient, który najpierw przez "20" minut rozmawia z konsultantem pierwszej linii o ofercie a potem prosi o połączenie do SUK :) . Czy nie lepiej mając wiedzę o ofercie SUK, zaoszczędzić sobie i konsultantowi czasu ? :)

 #610006  autor: Anthrax
 26 sty 2013, 08:58
st.konsultant pisze:
Anthrax pisze:Tak tak, czytam :) To było luźne stwierdzenie :) SUK miażdży "zwykłe" oferty. Szkoda że nie mają wyłączności na przedłużanie umów :D Odgrzewanie kotletów z iBOA przez konsultantów i odwrotnie jest przynajmniej zabawne, a frustruje i klientów, i konsultantów.

Gdyby oferta SUK była standardem to byłoby sporo Klientów, którzy chcieliby jeszcze lepszą ofertę. A tak część weźmie od razu standardową opcję, dostępną dla wszystkich a część lepiej zorientowanych "pomarudzi" i dostanie opcje korzystniejsze ;) .

Największe frustracje powoduje Klient, który najpierw przez "20" minut rozmawia z konsultantem pierwszej linii o ofercie a potem prosi o połączenie do SUK :) . Czy nie lepiej mając wiedzę o ofercie SUK, zaoszczędzić sobie i konsultantowi czasu ? :)


Ad 1) wiem o tym, moje stwierdzenie jest luźne (i wiem, że niemożliwe do realizacji :)). Wiadomo, że przedłużanie wszystkich umów nigdy nie będzie wyłącznością SUK :)
Ad 2) owszem zgadzam się, no chyba że klient nie wie o istnieniu czegoś takiego jak SUK (a nie wszyscy wiedzą) i dowiaduje się o tym po 20 albo więcej minutach rozmowy z konsultantem "pierwszego rzutu" - przy czym obie strony na pewno zmęczone są impasem.
Pozdrawiam

Zmieniając temat, pojawiły się kolejne propozycje wyprzedażowe, np. Iphone 4, Motorola MOTOLUXE

 #610021  autor: zygikuleczka
 26 sty 2013, 10:25
Anthrax, nie razi Cię ten wielki cytat?
st.konsultant, bardziej frustrujacy są konsultanci-debile, odmawiajacy połączenia do suk. Trafiłem ostatnio na takiego przychlasta, który twierdził że nie ma podstaw do takiego transferu bo rezygnacja jest już złożona.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #610024  autor: ytong
 26 sty 2013, 10:31
Do do dzwonienia do SUK, ja nie dzwoniłem przez infolinie, bo jak tam dzwonie i coś chce, to czuję się przy rejestracji do lekarza i jestem uzależniony od ich humoru. Więc napisałem e-maila, zostawiłem namiar swój, jaka oferta mnie interesuje. Zadzwoniła jak, że moja luba i powiedziała, że takie warunki może mi zaproponować jak chciałem. A oddzwonili po 24h, więc polecam pisać do [email protected].

Dzień wcześniej dzwonił do mnie zwykły operator z TM i zaproponował mi super warunki...takie same jakie są na ich stronach, to mu bardzo ładnie podziękowałem i powiedziałem, że na pamięć znam ich ofertę i nic nie zadziałał. SUK rządzi !

 #610040  autor: st.konsultant
 26 sty 2013, 11:38
zygikuleczka pisze: st.konsultant, bardziej frustrujacy są konsultanci-debile, odmawiajacy połączenia do suk. Trafiłem ostatnio na takiego przychlasta, który twierdził że nie ma podstaw do takiego transferu bo rezygnacja jest już złożona.
Na szczęście to rzadkie przypadki :D

 #610041  autor: Anthrax
 26 sty 2013, 11:46
zygikuleczka, nie razi mnie ;)
Masz u mnie piwo za kapitalne spostrzeżenie dotyczące konsultantów. Nie znam się na tym, ale podejrzewam, że "humory" niektórych konsultantów powodowane są tym, że od każdej przedłużonej umowy dostają jakąś prowizję (czy coś podobnego), a jeżeli klienci chcą porozmawiać z SUK, to "SUKowiec" zarobi na ewentualnym przedłużeniu.

A teraz kilka słów o przedłużeniu umowy. Za miesiąc kończy się u mnie umowa na telefon stacjonarny. Mail już poszedł i dotarł do PTC. Przyszła dość szybko odpowiedź i zachęta do pozostania. Zaoferowano 150 minut na krajowe stacjonarne i w UE za 25,90 miesięcznie. Oferta ta, jest oczywiście dużo gorsza od dotychczasowej i taka sama jak na stronie t-mobile.pl W tym wszystkim jest jednak fajny mały szczegół - złożył ją... konsultant ds. Utrzymania Klienta xD
PS. Jest to ten konsultant, którego dane osobowe usuwano już z tego forum i wtajemniczeni wiedzą jak przebiegają z nim negocjacje :]
Pozdrawiam!

 #610042  autor: zygikuleczka
 26 sty 2013, 11:46
st.konsultant pisze:Na szczęście
Jasne. Tak jeszcze co do tego przełączania i rezygnacji...zadzwoniłem kiedyś żeby zapytać o szczegóły wypowiedzenia a konsultantka z hotline: to ja Pana połączę do odpowiedniego działu i tam Panu doradzą najwygodniejszy sposób rezygnacji i bach do SUK.. :mrgreen:

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #610043  autor: IMjust
 26 sty 2013, 11:48
Witam,
choć ostatnio czytałem wasze posty i czerpałem wiedzę ws. SUK, to teraz specjalnie się zarejestrowałem, by podzielić się z wami moja 'przygoda'.

Otóz umowa moja skończyła się gdzieś w grudniu. Zadzwoniłem do Suk porozmawialem pare chwil, gdzies 10. stycznia i miałem dwie oferty do wyboru. Zastanowilem sie pare dni czy wybrac abo 45 czy 25 i wybrałem ten niższy w takiej konfiguracji. Dokonalem zamowienia 14 stycznia słysząc : 'maksymalnie 4 dni i będzie...

Abo 25 w tym 180 min i 250mb (czyli w miarę standard) i ZTE Grand X In tylko o 100zl tańszy ( powołałem sie na to ze dwa z dwóch rachunków wpływa do ich kasy 140zl) oczywiście na 24 miesiące


Nie wiem czy, ktos mial takie doświadczenie, ale sadze ze będę do nich dzwonić w poniedziałek by negocjować umowę. Niemal dwa tygodnie czekania i nic! To denerwujące :cry:

 #610045  autor: SACZI
 26 sty 2013, 11:53
st.konsultant pisze:...

Na szczęście to rzadkie przypadki :D
No nie wiem, czy rzadkie ...
Przy poprzednim aneksie na 4 połączenia do SUK, raz prawie nie udało mi się do nich dodzwonić, a to już 25% przypadków ...

To jednak nie problem.
Ostatnio w T jest chyba jakaś akcja wydzwaniania do abonentów, którzy zastrzegli zgodę na przesyłanie informacji handlowej - na 6 znanych mi numerów abonamentowych w T, do 5-ciu był kontakt z super ofertą i przy okazji pytaniem, czy możemy z takimi ofertami dzwonić.

 #610046  autor: zygikuleczka
 26 sty 2013, 11:53
Anthrax pisze: "humory" niektórych konsultantów powodowane są tym
No coś takiego. Zresztą siedząc po drugiej stronie nie lubi się zbyt świadomych klientów:)
Anthrax pisze:Zaoferowano 150 minut na krajowe stacjonarne i w UE za 25,90 miesięcznie.
Jeśli ten domowiec jest na osobę mającą komórę lub internet w tmobile da się tą kwotę pomniejszyć o 10 zł. No ale faktycznie bez szału ta oferta-zwróciłem na nią już uwagę wcześniej.
Anthrax pisze:wtajemniczeni wiedzą jak przebiegają z nim negocjacje :]
Przede wszystkim to straszny bałwan jest. Za każdym razem jak zajmował się moją sprawą były błędy. A to żle coś policzył a to źle zmienił pakiet.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #610049  autor: SACZI
 26 sty 2013, 12:04
zygikuleczka pisze:… siedząc po drugiej stronie nie lubi się zbyt świadomych klientów:)...
A takie telepolis jest portalem złodziejskim, bo obniża zyski operatorom ...
Tylko czekać na prawne umocowanie zakazu tworzenia forów dyskusyjnych ...
zygikuleczka pisze: ... Za każdym razem jak zajmował się moją sprawą były błędy. A to żle coś policzył a to źle zmienił pakiet.
Nie dziw się!
Zyskowność telekomów spada, ilość klientów zastraszająca. Ludzie na poziomie szukają bardziej płatnych zajęć. Przyjmują więc każdego z „łapanki”, wykorzystują firmy zewnętrzne do pierwszej linii sprzedażowej. Jakość obsługi spada.
Zauważ, że rozmowa z konsultantem SUK to „inna klasa zjawisk”. Bez owijania w bawełnę, brak nachalności i przede wszystkim większy profesjonalizm.

 #610050  autor: zygikuleczka
 26 sty 2013, 12:09
SACZI pisze:bo obniża zyski operatorom ...
Coś Ty. Nawet danie klientowi najmocniejszej oferty generuje zyski i to całkiem niezłe-operator na to nie narzeka-zapewniam Cię. Takie fora przyczyniają się jedynie do dystrybucji informacji o ofertach.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #610052  autor: Anthrax
 26 sty 2013, 12:15
Zapomniałem dopisać: 150 minut za 25,90 na 18 miesięcy oferta BEZ telefonu.
Ten domowiec jest na osobę, która posiada oprócz tego numeru, 2 numery abonamentowe (jeden używany przeze mnie, umowa kończy się w maju). Oferta delikatnie mówiąc, nie zachwyciła, poszła natychmiastowa odpowiedź "o rozgoryczeniu i sugestią o przedstawienie innej".
Nawet jeśli to oferta bez słuchawki, to propozycja gorszych warunków jest moim zdaniem mało elegancka ze strony sieci - dam jeszcze jedną szansę, z uwagi na to, iż to był początek rozmowy, ale jeśli kolejne z nich dalej będą podobne, to "good bye" stacjonarny! Pan "wiadomy" w każdym razie już zdążył sobie nagrabić :lol:

Btw. Swoją drogą zamierzam udać się do punktu i rozszerzyć uprawnienia na swój numer (sam będę mógł decydować o kupnie usług, wypowiadaniu, przedłużaniu umowy i innych uprawnieniach, zastrzeżonych dotychczas dla osoby decyzyjnej).

 #610054  autor: zygikuleczka
 26 sty 2013, 12:20
Anthrax pisze:150 minut za 25,90 na 18 miesięcy oferta BEZ telefonu.
Ten domowiec jest na osobę, która posiada oprócz tego numeru, 2 numery abonamentowe
czyli wyjdzie 15,90 co w zasadzie jest ok-powiedzmy:P
Anthrax pisze:Swoją drogą zamierzam udać się do punktu i rozszerzyć uprawnienia na swój numer
Jak masz na myśli upoważnienie to napisz mailem-powinno się dać.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 54 z 350
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 350
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 350