afair używają tej samej platformy bilingowej więc ew porównania są względnie na miejscu.yul69 pisze:Ludziska...to jest temat o Virginmobile,a nie o Play.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
SOT:
Hej muszę gdzieś z tym iść gdzieś to zgłosić bo to już przechodzi ludzkie pojęcie. Miałem na koncie 500zł, złożyłem przez KlubVirgin zlecenie na ten pakiet 500MB, kasę pobrało i napisało że pakiet będzie włączony. Włączyłem neta i surfuję, włączam VirginKlub i patrzę pobrało mi 170zł za połączenia w tym dniu kiedy zleciłem włączenie pakietu. Napisałem do nich ale zero reakcji. Włączyłem net ponownie i już nie brało kasy od nastepnego dnia od północy (czyli jakby czekali z tym pakietem do północy), ale co z tego skoro dziś mi wzięli 208zł za dane. Zobaczcie wklejam screeny.
Aktywacja pakietu, zamówione 21.01.2013, mimo to włączone dopiero 22.01.2013, cóż mogłem poczekać i sprawdzać co chwilę, powiedzmy:

od 22.01.2012 już pieniędzy nie brało, czyli pakiet jakby się aktywował i pobierało z pakietu, sami zobaczcie:



policzcie ile pobrałem danych od 22.01 nawet nie 50MB a potem nagle mi policzyło za 547MB i ściągło kasę, gdzie byście się z tym udali skoro BOK Virgin ma to głeboko.
Aktywacja pakietu, zamówione 21.01.2013, mimo to włączone dopiero 22.01.2013, cóż mogłem poczekać i sprawdzać co chwilę, powiedzmy:

od 22.01.2012 już pieniędzy nie brało, czyli pakiet jakby się aktywował i pobierało z pakietu, sami zobaczcie:



policzcie ile pobrałem danych od 22.01 nawet nie 50MB a potem nagle mi policzyło za 547MB i ściągło kasę, gdzie byście się z tym udali skoro BOK Virgin ma to głeboko.
Przede wszystkim powinieneś zacząć od zastosowania się do zapisów z regulaminu, mówiących o terminie aktywacji pakietu. Dobrze wiesz, że VM działa w oparciu o platformę pre-paid P4, więc rozwiązania, np. w kwestii aktywacji i samego powiadamiania (lub nie) SMS-em o aktywacji danej promocji/pakietu, działają podobnie jak w Play. Masz przecież bezpłatny kod USSD, służący do sprawdzania stanu pakietów internetowych - dokładnie ten sam, co w Play. Owszem, zgadzam się, że to uciążliwe i mnie się też to nie podoba. Ale mogłeś zwyczajnie zaczekać na aktywację, sprawdzając co jakiś czas kodem. A Ty wiedząc to o czym wspominam, nie zastosowałeś się, a teraz robisz WIELKĄ aferę.TheArt pisze:Hej muszę gdzieś z tym iść gdzieś to zgłosić bo to już przechodzi ludzkie pojęcie.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Kilka dni (też daje się trzy) do wyłączenia starej karty SIM. Później dwa dni bez zasięgu, wiec musiałem ich trochę pogonić w mailu. Poskutkowało. 

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
Virgin mobile rozdaje darmowe startery z kwotą startową 8zł
https://virginmobile.pl/pl/sklep/zamowi ... FreeSim/1/

i Drugie 2013 sms do wszystkich sieci
http://virginmobile.pl/pl/oferta/sms_2013/

https://virginmobile.pl/pl/sklep/zamowi ... FreeSim/1/

i Drugie 2013 sms do wszystkich sieci
http://virginmobile.pl/pl/oferta/sms_2013/

Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 11:38 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.