• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #608010  autor: KR2615
 15 sty 2013, 19:15
aizo pisze:Kumpel miał tak z Play.

Sam mógł dzwonić ale do niego się nie dało. Chyba przez 3-6 dni.Dostał za pakiet minut 10 lub 30. Jednorazowo
To słabo bo ja dostałem 25zł na konto promocyjne ważne 30dni.

 #608904  autor: Skrzynek
 21 sty 2013, 08:38
Mojej sprawy ciąg dalszy... Czyli z cyklu końca nie widać...

Oczywiście do tej pory wszystko po staremu, nikt z T-mobile nie raczy naprawić mojego problemu (podsumowujac - 3 zgłoszenia techniczne, na które serwis ma 5 dni - dokładnie wysłane 5,10,14 stycznia plus parę zgłoszeń do działu 'przeniesienia numeru'). Pismo wysłane do UKE - Proszę mnie o wysłanie dokumentów przy przeniesieniu których najprawdopodobniej nie dostałem... Dziś zadzwonię i dowiem się czy bez tego dokumentu będą walczyć o swojego obywatela.

Podczas dzisiejszej rozmowy telefonicznej rozbawiła mnie jedna konsultantka - gdy opowiadalem o problemie za każdym razem powtarzala ze to są dni robocze i ma ich minąć 5(chyba miała problem z obliczeniem ile dni roboczych minęło od 5 stycznia), a gdy poprosiłem o nazwiska osób które zglaszały problemy techniczne do tegoż działu usłyszałem :'ochrona danych osobowych ', gdzie jakiś konsultant w piątek bez problemu mi podał, razem ze swoim nazwiskiem, ale gdzieś podziałem kartkę z nazwiskami.

Dodatkowo co telefon wysyłane jest ponaglenie do osób które wysylaly zgłoszenia, aby jakoś przyspieszyć całą sprawę... Nic nie daje.

Jest jeszcze jakaś możliwość walki o numer ? Może dzwonić gdzieś indziej? W jakim okresie czasu operator ma obowiązek aktywacji numeru?

 #608911  autor: artix
 21 sty 2013, 09:35
Poczułbym się obrażony, gdyby tylko mnie tak "szybko" naprawiali, ale widzę, że to standardowa procedura u nich :wink: Akurat ja przeniosłem mało ważny dla mnie numer, więc mogłem spokojnie z politowaniem patrzyć na mijające dni... Nie wyobrażam sobie jednak takiej sytuacji na głównym numerze :)

 #608916  autor: Skrzynek
 21 sty 2013, 10:05
A ile czekałeś na rozwiązanie problemu ?

 #608917  autor: artix
 21 sty 2013, 10:08
Odpowiedź masz na pierwszej stronie...

 #608981  autor: marcinj
 21 sty 2013, 16:44
Ja odnośnie tych 4 groszy. Wiele ludzi nie wie, że w t-mobile i heyah pobierana za to jest opłata mimo tego, że to już od kilku miesięcy jest. Ostatnio od t-mobile dostałem smsa na temat jakieś badziewnej promocji. Jeszcze nie wiedziałem, że jest badziewna było żeby na stronie znaleźć. I tam znaleźć na ich stronie takie mini forum na temat oferty czy miejscem na zadawane pytania. I tam laska pisze parę dni wcześniej - wyłączyłam promocję ale czemu mi ciągle pobieracie 4 grosze za sprawdzenie konta, przecież wyłączyłam promocję. A niżej ktoś pisze żeby naprawili system, bo mają błąd i 4 grosze pobiera za sprawdzenia konta.
Całe życie takie coś było darmowe. Nagle t-mobile jako 1 wyskoczył z takim czymś i do wielu nie dotarło czy nie domyśla że za to się płaci.

 #608984  autor: artix
 21 sty 2013, 16:52
Na tym właśnie polega błyskotliwość pomysłu. Ludzie przyzwyczajają się do darmowych produktów, nagle wprowadza się za nie opłaty i tak się trzepie kasiorę na jeleniach. Np. niedawno Alior wprowadził opłaty po 17zł za konto, które przez kilka lat było darmowe. Jeden wielki lament był na jego profilu FB nagle zadłużonych ludzi :mrgreen:

A wracając do tematu mnie naprawiali tę "niedogodność" ok. 15 dni roboczych, ale to czas przedświąteczny, świąteczny i poświąteczny był, więc może już świętowali.

 #609097  autor: sa
 22 sty 2013, 00:56
Artix wiem że to nie w temacie ale konto w aliorze kosztuje 8zł ale tylko w przypadku jeżeli nie wpływa na nie pensja od pracodawcy,stypendium studenckie,wpłaty z zusu np.renta czy emerytura..Te 17zł to jakieś s-f bo czegoś takiego nie ma w żadnym cenniku alora chyba że naliczyli ciapulkom za 2 c-ce plus jakieś zlecenie stałe..

 #609120  autor: artix
 22 sty 2013, 10:00
sa pisze:Te 17zł to jakieś s-f bo czegoś takiego nie ma w żadnym cenniku alora chyba że naliczyli ciapulkom za 2 c-ce plus jakieś zlecenie stałe..
Nie lubię sci-fi, więc tłumaczę i objaśniam. 8zł za konto, 5zł za kartę do konta plus 4zł kary za kartę jeśli nie wpływa wynagrodzenie itp. Czyli w sumie 17zł.

 #609344  autor: sa
 23 sty 2013, 01:25
Sorki za kolejny offtop c.d...
Ops racja,zapomniałam o karcie bo już od dawna jej nie używam właściwie z chwilą jak wprowadzili opłatę 5 + 4zł,i jestem naprawdę pełna podziwu dla tych którzy nie mając głównego konta w alior banku bulą za ten przywilej posiadania karty(w palcówce wypłaty jak i wpłaty są całkowicie za darmo,a placówka czynna od poniedziałku do piątku,moja matka też kartę zlikwidowała i 5zł oszczędza,choć fakt na tle niektórych banków to w miarę tanio,ale żeby bulić 5+4,z własnej woli?)...dlatego mam konto w alior banku na który spływa moja nędzna wypłata (brak opłaty za 8zł czyli konto za free)i drugie konto w alior syncu,a przelewy w czasie rzeczywistym tj.natychmiastowe miedzy tymi kontami i karta w alior syncu za darmo,a że za granicę się nie wybieram to płatne bankomaty zagraniczne mi zwisają,no od tego jakbym musiała to mam jeszcze konto w mbanku(póki co całkowicie za darmo,a za kartę 2zł można przeżyć choć normalnych placówek brak)...
No ale teraz wreszcie rozumiem czemu to ludzie narzekają na drogie konta i usługi w bankach..za wygodę(min.karta) się płaci...

 #609370  autor: yul69
 23 sty 2013, 10:29
Witam,
ja też mam taki układ...
Alior Bank + Alior Sync + karta w Syncu i jest oki.

 #609372  autor: artix
 23 sty 2013, 10:34
I jak tam Skrzynku na froncie? Tak liczę, że lada dzień powinni Ci naprawić, jeśli do tej pory tego nie uczynili. Szybciej by Ci było przenieść numer do innej sieci :)

 #609534  autor: Skrzynek
 23 sty 2013, 23:20
Uff... Udało się! Dziś wszystko śmiga ... i Śmigało od wczoraj ale nikt nawet nie raczył do mnie w tej sprawie zadzwonić mimo obietnic ... Właśnie rzeźbię pismo o 'odszkodowanie' co muszę koniecznie w nim zawrzeć prócz informacji o nazwisku , numerze i opisie całej sytuacji ? Pisać pod [email protected] ? Nagłówek "Skarga" , czy jak to określić ?

Dziwna sprawa ... Na stronie internetowej stan konta to : 81,21 zł , w telefonie : 31,21 zł ... O co biega ? Nie mogę sprawdzić nic w bilingu bo ta opcja nie działa ...

 #609540  autor: grzegorz0plonka
 23 sty 2013, 23:29
No niestety zawsze sa problemy odczytania bilingu. taka jest tmobile:((((

 #610374  autor: kn
 27 sty 2013, 16:13
Niestety od kiedy Niemcy przejeli Ere jest coraz gorzej (a liczylem naiwnie na niemiecka solidnosc, choc na Ere nie mialem powodow narzekac, ale po przejeciu spodziewalem sie, ze bedzie super).

O problemach z blingiem, logowaniem do IBOA, niedzialajacym adresem eranet itd. itd dlugo moglbym pisac. Ale szczytem wszystkiego byla sytuacja jakos niedlugo po przejeciu, gdy numer migrowany z tak-taka do tak-tak fon (mix) nie dzialal przez jakies 3 miesiace (dokladniej cos sie zablokowalo przy konfiguracji i nie mozna bylo zmienic ustawien zadnej uslugi, ani uruchomic nowej). A olewaniu przez konsultantow t-mobile moglbym dlugo opowiadac..... Pomoglo dopiero wrednie dlugie i najerzone paragrafami pismo, ktore wyslalem poleconym. Nawet laskawie 100 zl odszkodowania mi przyznali...