Witajcie.
Postanowiłem przenieść numer z Plusa do MTV Mobile, w tym celu udałem się 3.01.2013 r do salony T-mobile. Otrzymałem odpowiedź ,że przeniesienie numeru jest jak najbardziej możliwe, wypełniłem dokumenty i dnia następnego wszystko miało działać. w piątek 4.01.2013 dostałem informację ,że muszę znów udać się do salonu T-Mobile bo migracja się nie udała i trzeba cały proces powtórzyć , co uczyniłem. W sobotę 5.01.2013 dostałem informację sms informującą mnie o tym iż jestem w T-Mobile i że bardzo się z tego cieszą (nie dziwie się , drugi klient sieci). Niestety problem tkwił w tym,że nie mogłem wykonać żadnego połączenia, ani wysłać sms- przy próbie nawiązania połączenia lektor mówił : Twoje konto nie jest aktywne , skontaktuj się z BOK). Zadzwoniłem w sobotę ... Dzwoniłem w poniedziałek , wtorek i środę - za każdym razem dostawałem info że trzeba czekać serwisanci się tym zajmą ... Przy dzisiejszej rozmowie telefonicznej usłyszałem że mogę wnioskować o odszkodowania w ramach straty kasy przez łączenie z BOK i w ramach braku kontaktu ze światem ...
Miał ktoś taki przypadek ? O jaką kwotę (w doładowaniu) mogę się ubiegać ? Na jaki adres emailowy mam wysłać pismo ?
Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...
Postanowiłem przenieść numer z Plusa do MTV Mobile, w tym celu udałem się 3.01.2013 r do salony T-mobile. Otrzymałem odpowiedź ,że przeniesienie numeru jest jak najbardziej możliwe, wypełniłem dokumenty i dnia następnego wszystko miało działać. w piątek 4.01.2013 dostałem informację ,że muszę znów udać się do salonu T-Mobile bo migracja się nie udała i trzeba cały proces powtórzyć , co uczyniłem. W sobotę 5.01.2013 dostałem informację sms informującą mnie o tym iż jestem w T-Mobile i że bardzo się z tego cieszą (nie dziwie się , drugi klient sieci). Niestety problem tkwił w tym,że nie mogłem wykonać żadnego połączenia, ani wysłać sms- przy próbie nawiązania połączenia lektor mówił : Twoje konto nie jest aktywne , skontaktuj się z BOK). Zadzwoniłem w sobotę ... Dzwoniłem w poniedziałek , wtorek i środę - za każdym razem dostawałem info że trzeba czekać serwisanci się tym zajmą ... Przy dzisiejszej rozmowie telefonicznej usłyszałem że mogę wnioskować o odszkodowania w ramach straty kasy przez łączenie z BOK i w ramach braku kontaktu ze światem ...
Miał ktoś taki przypadek ? O jaką kwotę (w doładowaniu) mogę się ubiegać ? Na jaki adres emailowy mam wysłać pismo ?
Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...