Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Moja karta wylogowała się około 7.20 i przez kilka minut nie było zasięgu. Wyszukałem ręcznie Plusa i połączyłem - bez problemu. Co ciekawe w tym samym czasie zasięg stracił też TM na służbowym...
Kilka razy również mi się zdarzyło że karta Play zalogowana do Orange, została wywalona z sieci w nocy. Przy próbie zalogowania dostawałem komunikat brak dostępu. Aktualnie jestem zalogowany do Plusa i nigdy z czymś takim się nie spotkałem. Pamiętam robiłem wtedy nawet zgłoszenie do Play. Treść w linku: zgloszenie
Temat już poruszany. Mnie też to spotkało, będąc jeszcze w Play. Tzn., problemy z samym zalogowaniem się do Orange, a także przy kolejnej próbie wyszukiwania sieci całkowite "wyparowanie" Orange z listy dostępnych sieci. Po restarcie komórki Orange powracał co prawda na listę, ale w dalszym ciągu nie można się było do niego zalogować. Podobna sytuacja miała miejsce kilkukrotnie, właśnie w godzinach nocnych, tzn. północ, tuż przed i tuż po.
Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer: Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)