• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #60177  autor: Shila
 11 mar 2006, 22:26
Przejde do sedna sprawy ;-)

Otoz tak: Moj kolega zalozyl internet (teoretycznie). Podpisal umowe z TPsa o swiadczenie uslug internetowych (Neo 512) chyba w srode o ile mnie pamiec nie myli.. W piatek zadzwonil do niego Monter, ze wszystko jest OK i zeby czekal na sygnal na linii.. Dzisiaj dzwoni do niego kobita z TP i mowi ze niestety sygnalu nie mozna przeslac bo na linii jest jakies urzadzenie.. O CO CHODZI? Dodam ze moj kumpel mieszka na wiosce.. no ale jego sasiad ma NEO.. (?)

Dodam jeszcze, ze moj sasiad (a mieszkam w miescie) tez mial jakies takie problemy z tym ze niby jakies urzadzenie na linni jest, heh.. Co sie okazalo ale po chyba 2 tygodniach, ze oni w TP nie wlaczyli czegos.. po prostu cos pomineli.

Telepolis.pl

neo

 #60182  autor: Paola
 11 mar 2006, 22:30
na linii telefonicznej jest PCM-telefonia wielokrotna
-jedyna rada aby kolega skontaktował sie z 9393 i zlożył wniosek o zdjęcie PCM -trwa to ok 4 dni.....
 #60191  autor: D@rio
 11 mar 2006, 22:45
Paola pisze:na linii telefonicznej jest PCM-telefonia wielokrotna
-jedyna rada aby kolega skontaktował sie z 9393 i zlożył wniosek o zdjęcie PCM -trwa to ok 4 dni.....
Co to jest PCM? Do czego to służy w telefonii stacjonarnej? I jak mam rozumieć słowo "telefonia wielokrotna?

pcm

 #60198  autor: Paola
 11 mar 2006, 22:53
to takjakby centralka na 1 parze kabla moga byc np 4 numery telefoniczne
-dodatkowo na tym jest słaba połaczenia z internetem max transfer ok 13-15kb/s
- clip nie działa ,czasami na włoskich urządzeniach tak ale to rzadkość

 #60208  autor: Shila
 11 mar 2006, 23:02
No tak.. ale mowie nie kazdy tak problem mial! Moj sasiad mial cos takiego i niby oni cos zapomnieli wlaczyc..

Moja kolezanka zakladala neo i od razu sygnal miala, wiec od czego to zalezy??? Dodam, ze numer z tpsa mojego kolegi jest jegoo pierwszym numerem.

No i wlasnie babka mu powiedziała, że u niego neta nie bedzie bo cos jest na linii ale nie wiedza co. LOL

W poniedzialek jedziemy robic borute ;-)

Telepolis.pl

 #60434  autor: Shila
 12 mar 2006, 17:28
No ale kolega ma zadzwonic i powiedziec: Chce wylaczyc PCM? No a jesli to nie to? z reszta to oni tam powinni wiedziec co jest nie tak, a nie zwykly szary czlowiek ma sobie odpowiedzi szukac :/

Za wylaczenie sie cos placi? Prosze o szybka odpowiedz

Telepolis.pl

 #60614  autor: PiotrG-dz
 13 mar 2006, 18:34
ZA wyłaczenie PCM raczej nie powinno sie płacić.Niech zadzwoni pod 9393 lub infolinię neo.

 #60682  autor: dziedziel
 13 mar 2006, 21:47
TO co robi telekomunikacja to porazka, ja jak podpisywałem umowe to najpierw czekałem bo jakis jelen (dobroduszny konsultant), zamowił bez wyrazniej zgody neostrage opcje 1024 a ze ona jest za droga musiałem czekac na anulowanie tej umowy tydzien potem jak jak juz sami złozylismy zamowienie to czekalismy na aktywacje tydzien, a potem kolsuntat powiedział ze juz wszstko powinno byc ok, ale nie było. Wiec kazali nam wezwac obsluge techniczna (kolejne 5 dni) ktora w przypadku winy z mojej strony pobiera opłate 150zł, ale oczywiscie wina lezala po ich stronie, ale o tym tez nie raczyli poinformowac, tylko powiedzieli ze nie przyjada bo juz nie warto.

Sorry za ew. błedy ale jestem dysortografem .

Pozdrawiam Dziedziel

 #60683  autor: Shila
 13 mar 2006, 21:48
Więc tak: Kolega dzis zadzwonil, gosc z TP powiedzial ze zdejma to PCM, ale ze nie wie czy to jest przyczyna tego ze on NEO nie moze miec..

Smieszne to sie juz staje.. taka potezna firma i w klocki sobie leci :-/

Mojemu kumplowi bardzo zalezy na Necie bo studiuje.. a robia mu jakies problemy :(

Telepolis.pl

neo

 #60717  autor: Paola
 14 mar 2006, 07:43
No ale kolega ma zadzwonic i powiedziec: Chce wylaczyc PCM? No a jesli to nie to? z reszta to oni tam powinni wiedziec co jest nie tak
taka info udzieli napewno 9393 -mozna sprawdzić
ZA wyłaczenie PCM raczej nie powinno sie płacić.Niech zadzwoni pod 9393 lub infolinię neo.
z całą powaga -ab nie ponosi żadnych kosztów
Więc tak: Kolega dzis zadzwonil, gosc z TP powiedzial ze zdejma to PCM, ale ze nie wie czy to jest przyczyna tego ze on NEO nie moze miec..
dobrze wie że bedzie działało ,chyba ze jest zbyt daleka odległość,ale skoroma sąsiad to napewno sie da.Ciekawe kto tak odpowiedział??? że niewie...bzdura

 #60766  autor: Shila
 14 mar 2006, 14:17
No kolega w piatek ma dostac odpowiedz czy to PCM jest powodem tego ze on nie moze miec neta.

Ps. Babka w dziale obslugi klienta na zapytanie czemu nie moze miec neta, odpowiedziala: "BO NIE".. W ogole siedziala tam jakby na skazaniu.. pilowala paznokcie.. :evil: :x :?

No wlasnie neo ma sasiad dwa domki dalej i ogolnie wiekszosc mieszkancow ma.. a on nie moze.. no coz poczekamy do piatku.

Telepolis.pl

 #60768  autor: D@rio
 14 mar 2006, 14:42
Ja się bacznie przyglądam dyskusji i powiem tak: ALE JAJA.... :)

 #60920  autor: PeGaS
 14 mar 2006, 23:10
Ja powiem trochę inaczej "ALE JAJA :( "

To nie jest odosobniony przypadek. W momencie gdy mamy założoną PCMkę, często wychodzą takie krzaczki. Ale po kontakcie z błękitną linią wszystko zwykle wraca do normy (po kilku dniach). BTW: Czasami lepiej dzwonić do wsparcia technicznego (0-800-102-102) Mi pomagali za każdym razem.

 #60928  autor: bosmanxxl
 15 mar 2006, 00:05
D@ro, jaja to były jak na radyjku na jachcie ze skanerem odkryliśmy że stare stacje centertela przekazują rozmowy abków tpsa. Wiem że nieładnie podsłuchowywać, ale ciekawość silniejsza. Ja się od tpsa uwolniłem rok temu, od ich dostępów do internetu i innych takich. żal mi ludzi niedoświadczonych w bojach tego typu którzy nie znają swoich praw i przegrywają potyczki z naszym monopolistą, współczuję konsultantom 9393 którzy mają bardzo ciężką pracę, i to nie tylko dlatego że mają doczynienia ze złymi na wszystko przeważnie klientami, oni by chcieli pomagać, ale raczej mało mogą. Miejmy nadzieję że przyjdzie kiedyś konkurencja ktora nauczy tepse podejścia do klienta - ale prędzej chyba wypra ja telefony mobilne i bezprzewodowy dostęp do internetu....

Kiedyś była taka usługa, dostęp nocny czy coś, przez pół roku nie potrafili mi tego wyłączyć miałem segregator reklamacji i pism.... Aż wreszcie się udało. zwrotu nadpłaty ze ostatnie miesiące do dziś nie uzyskałem...

sorry za lekki oftop

 #60935  autor: D@rio
 15 mar 2006, 01:21
Nie wiem jak to skomentować. Jak jak się nasłucham tych stert żalów i historii, to mi ręcę opadają. Tyle powiem. Bo poprostu niektóre rzeczy to przechodzą ludzkie pojęcie. Szkoda iż niestety czasem tak smutna jest prawda....prawdą, która wyczynia "operator narodowy".

A o centertelu...słyszałem ;)

 #60967  autor: kalin
 15 mar 2006, 13:54
Ja powiem tak,ze moj kumpel przez bajzel w tpsie nie placil 2 lata abonamenu a dwoch innych nie ma zadnych limitow na sciaganie :-D

 #60976  autor: Jedi
 15 mar 2006, 15:16
D@rio pisze:Nie wiem jak to skomentować. Jak jak się nasłucham tych stert żalów i historii, to mi ręcę opadają. Tyle powiem. Bo poprostu niektóre rzeczy to przechodzą ludzkie pojęcie. Szkoda iż niestety czasem tak smutna jest prawda....prawdą, która wyczynia "operator narodowy".

A o centertelu...słyszałem ;)
Coś ci się pomyliło, Telekomunikacja Polska nie jest operatorem narodowych, operatorem usług powszechnych. Operator narodowy to ma być dopiero państwowa konkurencja dla monopolisty...

 #60999  autor: D@rio
 15 mar 2006, 16:36
Jedi pisze:
D@rio pisze:Nie wiem jak to skomentować. Jak jak się nasłucham tych stert żalów i historii, to mi ręcę opadają. Tyle powiem. Bo poprostu niektóre rzeczy to przechodzą ludzkie pojęcie. Szkoda iż niestety czasem tak smutna jest prawda....prawdą, która wyczynia "operator narodowy".

A o centertelu...słyszałem ;)
Coś ci się pomyliło, Telekomunikacja Polska nie jest operatorem narodowych, operatorem usług powszechnych. Operator narodowy to ma być dopiero państwowa konkurencja dla monopolisty...
Nic mi się nie pomyliło. Dobrze napisałem ;) To, Tobie się pomyliło ze znaczeniem pojęcia "operator powszechny" ;)

Przeczytaj dokładnie caly tekst który jest tutaj napisany tutaj:

http://www.tp.pl/prt/pl/o_tp/o_firmie/p ... -805408579

Pzdr.