• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #606865  autor: Skrzynek
 09 sty 2013, 22:21
Witajcie.
Postanowiłem przenieść numer z Plusa do MTV Mobile, w tym celu udałem się 3.01.2013 r do salony T-mobile. Otrzymałem odpowiedź ,że przeniesienie numeru jest jak najbardziej możliwe, wypełniłem dokumenty i dnia następnego wszystko miało działać. w piątek 4.01.2013 dostałem informację ,że muszę znów udać się do salonu T-Mobile bo migracja się nie udała i trzeba cały proces powtórzyć , co uczyniłem. W sobotę 5.01.2013 dostałem informację sms informującą mnie o tym iż jestem w T-Mobile i że bardzo się z tego cieszą (nie dziwie się , drugi klient sieci). Niestety problem tkwił w tym,że nie mogłem wykonać żadnego połączenia, ani wysłać sms- przy próbie nawiązania połączenia lektor mówił : Twoje konto nie jest aktywne , skontaktuj się z BOK). Zadzwoniłem w sobotę ... Dzwoniłem w poniedziałek , wtorek i środę - za każdym razem dostawałem info że trzeba czekać serwisanci się tym zajmą ... Przy dzisiejszej rozmowie telefonicznej usłyszałem że mogę wnioskować o odszkodowania w ramach straty kasy przez łączenie z BOK i w ramach braku kontaktu ze światem ...

Miał ktoś taki przypadek ? O jaką kwotę (w doładowaniu) mogę się ubiegać ? Na jaki adres emailowy mam wysłać pismo ?

Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...

 #606879  autor: kamil4862
 09 sty 2013, 22:59
Skrzynek pisze:Jednym słowem T-mobile to straszny syf, żałuje że przeniosłem numer ...
Zawsze możesz przenieść się do innej sieci.

Obrazek

 #606890  autor: Skrzynek
 09 sty 2013, 23:34
Ok , dzięki za radę , tylko pytanie było trochu inne ;)

 #606893  autor: nconnor
 09 sty 2013, 23:47
O widzę ze ktoś ze Zgorzelca tak jak ja
W którym byłeś salonie? Ja mam teraz ulubiony i jeden gdzie nic nie można załatwić

A aby odzyskać kasę musisz złożyć po prostu reklamację. Radzę to zrobić po odblokowaniu numeru jak nie będziesz narażony na koszty.
W piśmie opisujesz cała sprawę, a także żadasz zadośćuczynienia w jakiejś kwocie i ewentualnie coś jeszcze. Pamiętaj, ze musisz dokładnie określić jaka rekompensatę chcesz dostać

 #606896  autor: Skrzynek
 09 sty 2013, 23:59
W Carrefour ... U tego "ciemnego" wiecznie opalonego szefa ... Masakra, tak gościu namieszał ,że teraz takie jaja wychodzą ... No właśnie dlatego jestem ciekaw o jaką kwotę mam wnioskować ;) ?? Ile max mi mogą za to przyznać ?

 #606902  autor: nconnor
 10 sty 2013, 00:08
A widzisz ostatnio u mnie carrefour jest tym dobrym salonem. Za to jak kiedyś w kauflandzie było dobrze to teraz nie idzie tam nic załatwić

Wylicz sobie ile cię kosztowały rozmowy z bok, napisz o szkołach na psychice jak nie mogłeś używać telefonu. Niech poniesie cię wyobraźnia. Oczywiście nie możesz przesadzić
Koszty połączeń do bok praktycznie na pewno ci zwrócą, co do ekstra żądań to nie wiem na ile ludzie z tmobile sa skłonni przyznawać
Przeprosiny na pewno dostaniesz


Odpowiedz na reklamacje to max 30 dni, przyjdzie na adres do korespondencji listem poleconym

 #606906  autor: grzegorz0plonka
 10 sty 2013, 00:26
Nie będzie tak łatwo przyznawać twoich błędów. Powiedzą tylko jednym zdaniem.

"Nie wykryliśmy żadnych błędów i jesteśmy wszystko porządku,,

Szkoda ze, przeniosłeś numer.

Jeśli reklamacje nie będzie udana to pisz do uke.

Tmobile nie ma kompletnie dobrego serwisanci technicznego:((( A błędy pojawia się coraz więcej. A jak była era to była znakomita.

 #607195  autor: artix
 11 sty 2013, 18:53
Tak, też ktoś tak miał, mnie naprawiali od 11 grudnia, raz zgłaszałem telefonicznie, potem przez facebooka. Naprawili dopiero kilka dni temu. Co więcej, podjąłem próbę przeniesienia w sumie 4 numerów do MTV. Pierwszy raz przenieśli do TakTaka (błąd konsultanta), drugi raz się udało, ale sytuacja taka że numer działa na przychodzące, ale nigdzie nie można zadzwonić (naprawili po paru dniach). Trzeci numer też konsultant próbował przenieść do TakTaka, skończyło się anulowaniem przeniesienia. I czwarty numer znowu nieaktywne wychodzące, prawie miesiąc naprawiali.

Podsumowując, albo ja nie mam szczęścia, albo przeniesienia numerów do MTV to jest jakaś jedna wielka pomyłka. Chciałem przenieść mój główny numer do MTV, ale odkąd się wzbogaciłem o powyższe doświadczenia, to mi szybko przeszło.

 #607211  autor: aizo
 11 sty 2013, 19:40
Kumpel miał tak z Play.

Sam mógł dzwonić ale do niego się nie dało. Chyba przez 3-6 dni.Dostał za pakiet minut 10 lub 30. Jednorazowo

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #607214  autor: grzegorz0plonka
 11 sty 2013, 19:49
artix,
OOO boze, przez prawie miesiąc naprawiali? Naprawdę skandalicznie tmobile. Wielki żal, ze odeszła era:((((

Sporo dowiedziałem się, ze tmobile będą modernizować stacji bazowych całym kraju.
Warto byłoby nie tylko wymiana sprzętu stacji bazowy ale również tez do wymiana całego sprzętu informatycznie systemu na nowy u operatora. Dlatego, ze tym obecnie system informatycznie już nie funkcjonuje normalnie i trzeba ciągle poprawiać. Na pewno tmobile korzysta bardzo starego systemu, np windows 98 :D
Dobrze byłoby tmobile wykupił całego nowe komputerów serwerowego i z windosem najnowszy. A inni operatorzy mają zupełnie lepsze systemie i funkcjonują bardzo bardzo poprawnie.

 #607274  autor: SACZI
 11 sty 2013, 23:05
grzegorz0plonka pisze:artix,
OOO boze, przez prawie miesiąc naprawiali? Naprawdę skandalicznie tmobile. Wielki żal, ze odeszła era:((((
...
Czy Ty naprawdę sądzisz, że nazwa firmy zmienia jakość świadczonych usług?


grzegorz0plonka pisze:...
Sporo dowiedziałem się, ze tmobile będą modernizować stacji bazowych całym kraju....
Już modernizują!
Jeszcze w listopadzie ub.r nie miałem zasięgu 3G, a dzisiaj mam go w pełni stabilny zarówno w domu, jak i na zewnątrz (nie mieszkam w jakieś wielkiej aglomeracji miejskiej, a na "zadoopiu").

 #607295  autor: grzegorz0plonka
 12 sty 2013, 01:45
Czy Ty naprawdę sądzisz, że nazwa firmy zmienia jakość świadczonych usług?
Nie raz niestety tak. Jak była era to nie miałem problemy przerywanie połączeń i dziwnego zachowanie karty pre-paid. Po za tym sam widzisz na pierwszym poście napisał o problemach przeniesienie numeru.
Niestety, ja się czuję po prostu pogorszenie jakość świadczonych usług.
Gdzieś czytałem w Internecie, ze tmobile sporo pracowników zwalniało i zatrudniali byle co.
Mamy tutaj podobny problem przeniesienie http://t-forum.eu/nietypowe-sytuacje/pr ... -t881.html

Jak widać wyraźnie, ze system rozwaliło się wszystko. Najwyższa czas aby wymienić całego systemu na lepsze.

Problemy kartami pre-paid właśnie uke walczy o tym na rozwiązaniu problemu.
Jak zostanie rozwiązany problemu i uznanie mojej racji to tmobile pewnie będzie musiał wymienić całego systemu informatycznie. dłużej już nie może być takie sytuacje.
Już modernizują!
Wiem, cały czas modernizują. Od 4 marca będą modernizować w Nowym targu:)

 #607392  autor: Skrzynek
 12 sty 2013, 19:27
Zawirowania ciąg dalszy ... W czwartek wieczorem oraz w piątek koło 12 dostałem informację od Pani Telekonsultanktki - nazwisko Cieślik[nie podajemy danych osobowych]8 dzwoniłem dowiedziałem się ,że mają 70 godzin na naprawienie tego problemu od pierwszego zgłoszenia czyli od soboty ... Po ostatniej rozmowie poleciałem do T-mobile gdzie zostałem poinformowany po siedzeniu tam pół h że telefon będzie dziś w 100 % aktywny ... I co ? Brawo! Zgadliście , nie działa ... Co ja mogę jeszcze zrobić ... na telefony już z 60 zeta poszło ... Aktywne potrzebuje na gwałt!!
Ostatnio zmieniony 15 sty 2013, 00:59 przez Skrzynek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #607449  autor: Edmund
 13 sty 2013, 00:36
Skrzynek, zrób zgłoszenie do UKE i podaj w zgłoszeniu że przenoszenie numeru poskutkowało utratą możliwości wykonywania połączeń.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #607459  autor: motov3
 13 sty 2013, 01:22
Masakra...zeby przy przeniesieniu nr na karte, pisac skargi do UKE. Nawet tego nie skomentuje jak profesjonalny jest T-Mobile.

Obrazek

 #607568  autor: grzegorz0plonka
 13 sty 2013, 17:30
Myślę już powoli sam widzicie, ze tmobile kompletnie pogorszył jakość świadczonych usług.

Posiadam na karte tak taku i zauważyłem sobie.
http://www.youtube.com/watch?v=fiSVUJdM ... e=youtu.be
Jak widać na flimiku, ze pobierałem pliku 100 mb i pobrało mi na koncie aż 4 groszy. Mimo to wszystko, ze mam włączoną pakiet 1200mb i jest aktywnie.
Niezależnie od pobieranie pliku, jak pozostawiam połączenia na jedną godziną to pobierze mi na koncie klika zł.

Dlatego napisałem, ze wymagam uke aby zlecił wymiana całego systemu komputerowego u operatora.

 #607586  autor: Edmund
 13 sty 2013, 19:21
grzegorz0plonka, pobranie 4 groszy wynika z tego że sprawdzenie stanu konta w T-Mobile i Heyah za pomocą kodu *101# jest płatne właśnie 4 grosze.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #607676  autor: Horacy
 14 sty 2013, 10:28
Dokładnie ;) tak więc każdorazowe wbijanie kodu *101# uszczupla cię o 4 grosze.

 #607814  autor: Skrzynek
 14 sty 2013, 22:09
Dziś kolejny wykonany telefon do T-mobile - moje zgłoszenie znów leci do działu technicznego (mimo tego że było tam od soboty 5.01.2013) czas oczekiwania na naprawe - 5 dni roboczych, nic tylko się pociąć... Skarga złożona do UKE ;)

 #607836  autor: grzegorz0plonka
 14 sty 2013, 23:57
Jeśli kolejny zgłoszenie nie pomoże to pisz już do uke. Rób Zrzut ekranu z doręczony mail od tmobile. jeśli zgłosiłeś przez telefonicznie to dobrze byłoby napisać do maila [email protected] zapytania "co się dzieje moje zgłoszenie,,
Jak zostaniesz odpowiedz to masz już dowód lekceważący klienta.