Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Witam . Osobiscie posiadam telefon w sieci Play na abonament gdy zmienie na ręczny zasięg w sieci Plus nie przychadzą sms i rozmowy tak jak bym miał wyłączony telefon, gdy zmieniam np na orange wszystko działa ok. Poczatkowo myslałem może to wina Play jednak moj tata czy inne osoby ktore maja telefony w sieci Plus od paru dni nie odtrzymuija sms/nie moga ich wysylac i wykonywac polaczen czy ich odbierac pomimo zasiegu. Gdzie zgłosić sprawe?
kammil999, na pewno nie do BOK Play tylko do Plusa (i to najlepiej niech zrobi abonent plusa). Play ma zapisane w regulaminach usług, że nie odpowiada za działanie sieci partnerów roamingowych.
Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!
Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2
To może abonent Plusa skorzysta z telefonu w Play i zgłosi to w Plusie? Przecież nie musi dzwonić zawsze ze swojego numeru. 601 102 601, w Play taryfikowany jak każdy inny komórkowy.