• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #606255  autor: wlodarek1
 07 sty 2013, 13:32
Dziś o 9-tej rano dostałem nowego liveboxa .

Po wpisaniu klucza WPA połaczenie zostało nawiązane i wesszłem do panelu konfiguracyjnego .

Kliknąłem tam na "aktual izuj firmware " przez jakiś migała dioda sygnalizująca aktualizowanie softu

ale potem przestała migać iu nie pokazała żadnego komunikatu o tym czy aktualizacja zakończyłas się powodzeniem czy błędem . Weszłem w różne ustawienia , między innymi wyłącxzyłem całkowicie szyfrowanie połączenia .

Po zapisaniu wszystkich zmian w ustawieniach , zrobiłem restart liveboxa, ale po restarcie już nie dało się nawiązać połączenia poprzez WIFI. Pokazywało cały czas komunikat że nie można połączyć się z siecią.

Podłączyłem przewodowy kabel sieciowy i połączenie zostało od razu nawiązane .

Poradziłem się na infolinii 801505505 , tam mi doradzili "twardy" reset i ustawienie wszystkiego od nowa .

Po wykonaniu resetu i wpisaniu w przeglądarce 192.168.1.1 pokazuje mi takie coś

aktulizacja oprogramowania

Kod: Zaznacz cały
trwa aktualizacja firmware. W czasie tego procesu niebieskia dioda będzie migać przez 15 minut. Na koniec aktualizacji Livebox automatycznie uruchomi się ponownie


 proszę nie wyłączać modemu Livebox oraz nie odpinać kabla telefonicznego, kiedy miga niebieska dioda. Proces ten nie może być przerwany.


 Po aktualizacji, zobaczysz informację odnośnie nowych funkcji modemu Livebox


 jeśli wystąpią problemy proszę kontaktować się z pomocą techniczną.
I w tym stanie piszę tego posta .
Livebox jest w tym momencie połączony z komputerem kablem sieciowym, ale ikonka WIFI w "trayu" też pokazuje że jest połączenie bezprzewodowe .
Dioda która powinna sygnalizować aktualizowanie firmwaru nie miga wcale .
Czy on naprawdę w tym momencie aktualizuje soft ?
Z jakiego połączenia ja w tej chwili korzystam ; przewodowego czy WIFI
Co mam w tym momencie zrobić ?
Proszę o pilną pomoc :(

Było ; siemens C 25 , siemens C 65 , motorola C 168 , SE T280I , Samsung D900I. SE HAZEL , PRESTIGIO 4500 , NOKIA 520 , LG G3S .
Teraz jest MOTO X PLAY

 #606264  autor: MaciejM
 07 sty 2013, 14:11
wlodarek1, niestety Livebox to porażka najlepiej zaopatrzyć się w router, a jeżeli korzystasz z IPTV to najlepiej w router z VLANem.

Spróbuj wykonać reset Liveboxa i podłączyć go do internetu, skonfigurować. Skoro w takim stanie masz internet - nic straconego.

 #606274  autor: Precelos
 07 sty 2013, 15:04
jak nic sie nie zmieni to mozliwe ze konieczna bedzie wymiana tego badziewiana nowy egzemplarz

Obrazek

 #606294  autor: wlodarek1
 07 sty 2013, 16:21
Poradziłem się na infolinii , kazali zrobić "twardy" reset " ,
ustawić wszystko od nowa i o dzowo teraz wszystko działa :D
Temat mógłby być do zamknięcia , ale pozostaje do rozwiązania 1 sprawa ;
po podłączeniu pendriva do portu USB w liveboxie , na stronie konfiguracyjnej liveboxa pojawia się urządzenie USB - mass storage.
Ale gdy kliknę na DOSTĘP DO MOICH PLIKÓW to nic się nie dzieje ,
nie pojawia się żadne zapytanie o hasło czy coś w tym stylu .
Mój system to 64-bitowe windows8pro
Zmieniłem system plików na pendrivie z NTFS na FAT32 i teraz pliki z niego są widoczne w domowej sieci :D

Było ; siemens C 25 , siemens C 65 , motorola C 168 , SE T280I , Samsung D900I. SE HAZEL , PRESTIGIO 4500 , NOKIA 520 , LG G3S .
Teraz jest MOTO X PLAY