Skąd Wy takie podejście macie?
tobi665 pisze:Bo składajac reklamacje to dadzą mi 10min albo i nie a tak to jako rekompensate miałem telefon a umowe i tak podpisałbym drugą
Złóż zażalenie do UKE na Orange. Na początku złozyłem wniosek on-line, a potem na drugi dzień zostałem poproszony o dostarczenie skanów umowy i wniosków.
Reklamację pewnie E-mailem chcesz? To zejdzie Ci do miesiąca. Przy bawieniu się w UKE pewnie też coś koło tego, a telefon jak nie dzwonił, tak dzwonić nie będzie.
Zadzwoń jak człowiek do BOK i powiedz o co chodzi. Tylko powiedz i wytłumacz sytuację, a nie drzyj się jak gacie na d*pie.
Sprawdzą Ci tymczasowy numer i ten przenoszony. Jak jest jakiś błąd systemowy, to przynajmniej tymczasowy numer Ci pchną do działania.
Gdyby sobie nie radzili, to poproś o przełączenie do działu MNP.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
