• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #604040  autor: banderas
 28 gru 2012, 20:40
zasada jest taka sama jak w play
pod wizycie kuriera
dostajesz umowe wraz z numerem tymczasowym za którego nie płacisz nic jeśli z niego nie zadzwonisz( goła oferta min: 39gr sms: 18 gr)
dostaniesz sms-em i emailem termin przeniesienia
aktywacja oferty nastąpi dopiero po przenosinach numeru docelowego

banderassso

 #604194  autor: Jarekl
 29 gru 2012, 15:06
Zakupiłem tę ofertę na Grouponie. Teraz zastanawiam się, kiedy wypełnić formularz, aby z racji okołonoworocznego okresu nie pozbawić się na kilka dni możliwości korzystania z komórki.

Mam numer w mBank mObile i chcę z nim przejść do RBM. Jak takie coś wygląda w praktyce? Formularz wypełniam przez neta, ale przecież umowa zawarta będzie dopiero jak kurier przybędzie z dokumentami. Czy jeśli formularz wypełnię dziś, to może się okazać, że nagle jutro mój telefon zamilknie? Papiery w takim wypadku pewnie przybędą dopiero w pierwszym tygodniu stycznia. Może zrobić to dopiero w Nowy Rok?

Druga rzecz, która mnie zastanawia - jak ustala się okres rozliczeniowy? Czy o tym decyduje bliżej nieokreślony przypadek, czy też można to sobie samemu ustalić kupując ofertę?

 #604326  autor: rafmik
 29 gru 2012, 21:35
Tak mnie teraz naszło: Jak oni wyliczyli te 666 min?

W ramach abo dostajemy 254 min + 31,88 zł "pakietu złotówek", co przy cenie min 0,29 daje nam dodatkowe 110 min, czyli 364 min, a gdzie reszta (302 min)?

 #604436  autor: tom-wr
 30 gru 2012, 10:03
rafmik pisze:Tak mnie teraz naszło: Jak oni wyliczyli te 666 min?

W ramach abo dostajemy 254 min + 31,88 zł "pakietu złotówek", co przy cenie min 0,29 daje nam dodatkowe 110 min, czyli 364 min, a gdzie reszta (302 min)?
w ramach promocyjnego pakietu minut dla wszystkich :254 minut
w ramach promocyjnego pakietu złotówek : 31,88 zł = 110 minut
w ramach planu taryfowego RBM 88 : 88zł = 303 minuty

co daje 666 (667?) minut do wszystkich,

jeśli źle policzyłem proszę mnie poprawić

 #604994  autor: rafmik
 01 sty 2013, 17:40
Ma ktoś z Was problem z wypełnieniem formularza w sklepie Playa?

Robię wersję z przeniesieniem numeru, i za każdym razem jak wpisuję jednorazowy kod weryfikujący mój numer to ponownie zostaję przeniesiony do sklepu Playa z błędem "Istnieje otwarta sprawa w systemie MNPM"

Ma ktoś coś takiego?

W BOK RBM oczywiście nic nie wiedzą, dostałem tylko maila żeby wysłać zgłoszenie z załączonym print-screenem ze sklepu Play.

[ Dodano: 2013-01-02, 20:32 ]
I dzisiaj dostałem odp na to moje wczorajsze zgłoszenie, że reklamacja została przyjęta, czas oczekiwania na odp to do 30 dni ;)

A groupon jutro traci ważność;) Ehhhh


Zadzwoniłem znowu do BOK RBM i powiedziałem, że zanim oni rozpatrzą moją reklamację to mi groupon utraci ważność.
Poprosili mnie o ponowne opisanie problemu i wysłanie printscreen ekranu z błędem bezpośrednio do sklepu Playa tym razem :/
Zobaczymy czy to coś da...

Jak nie da, to jak groupon utraci ważność to będę robił dym w RBM i Grouponie, bo chce z tej oferty skorzystać.

Też ktoś ma takie problemy jak ja?

[ Dodano: 2013-01-03, 18:59 ]
Problemów ciąg dalszy...
Moja wczorajsza reklamacja została załatwiona, dostałem maila, że problem techniczny w sklepie Playa został usunięty i zapraszają do ponownego wypełnienia formularza.

Uradowany zabrałem się za wypełnianie, dotarłem nawet do strony z wpisaniem moich danych, danych do wysyłki umowy i telefonu itd... kliknąłem "Składam zamówienie" i kolejny błąd się pojawił :(
Tym razem jest to "Wystąpiły następujące błędy:Podano niepoprawnego operatora lub usługę"
A operator uzupełnił się SAM (po podaniu nr tel) i jest to Virgin, więc jest ok.

Reklamacja zgłoszona, a dzisiaj upływa termin realizacji groupona.
Według telefonicznego BOK RBM zostanie on zrealizowany nawet jak będzie nie ważny... zobaczymy...
 #605565  autor: rafmik
 03 sty 2013, 19:50
Witam

Czy ktoś na forum może skorzystał z oferty groupona na 50% rabatu na abonament Red Bull Mobile RBM88 wraz z telefonem Motorola Defy Mini?

Jak Wam poszło wypełnienie formularza?

U mnie od 1 stycznia są ciągłe problemy, cały czas występują jakieś błędy, są one zgłaszane w Playu i usuwane (tylko wtedy znowu wyskakuje błąd w innej części formularza).

Wkleję to co jest w temacie o tej ofercie (utworzyłem nowy temat, bo się problemy zaczynają piętrzyć):

Robię wersję z przeniesieniem numeru, i za każdym razem jak wpisuję jednorazowy kod weryfikujący mój numer to ponownie zostaję przeniesiony do sklepu Playa z błędem "Istnieje otwarta sprawa w systemie MNPM"

Ma ktoś coś takiego?

W BOK RBM oczywiście nic nie wiedzą, dostałem tylko maila żeby wysłać zgłoszenie z załączonym print-screenem ze sklepu Play.

[ Dodano: 2013-01-02, 20:32 ]
I dzisiaj dostałem odp na to moje wczorajsze zgłoszenie, że reklamacja została przyjęta, czas oczekiwania na odp to do 30 dni ;)

A groupon jutro traci ważność;) Ehhhh


Zadzwoniłem znowu do BOK RBM i powiedziałem, że zanim oni rozpatrzą moją reklamację to mi groupon utraci ważność.
Poprosili mnie o ponowne opisanie problemu i wysłanie printscreen ekranu z błędem bezpośrednio do sklepu Playa tym razem :/
Zobaczymy czy to coś da...

Jak nie da, to jak groupon utraci ważność to będę robił dym w RBM i Grouponie, bo chce z tej oferty skorzystać.

Też ktoś ma takie problemy jak ja?

[ Dodano: 2013-01-03, 18:59 ]
Problemów ciąg dalszy...
Moja wczorajsza reklamacja została załatwiona, dostałem maila, że problem techniczny w sklepie Playa został usunięty i zapraszają do ponownego wypełnienia formularza.

Uradowany zabrałem się za wypełnianie, dotarłem nawet do strony z wpisaniem moich danych, danych do wysyłki umowy i telefonu itd... kliknąłem "Składam zamówienie" i kolejny błąd się pojawił :(
Tym razem jest to "Wystąpiły następujące błędy:Podano niepoprawnego operatora lub usługę"
A operator uzupełnił się SAM (po podaniu nr tel) i jest to Virgin, więc jest ok.

Reklamacja zgłoszona, a dzisiaj upływa termin realizacji groupona.
Według telefonicznego BOK RBM zostanie on zrealizowany nawet jak będzie nie ważny... zobaczymy...

 #605569  autor: aizo
 03 sty 2013, 19:55
http://www.redbullmobile.pl/groupon/

Kupon zakupiony na Grouponie możesz zrealizować
na tej stronie do 20.01.2013

To nowy kupisz w razie czego.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #605628  autor: rafmik
 04 sty 2013, 00:44
aizo pisze:http://www.redbullmobile.pl/groupon/

Kupon zakupiony na Grouponie możesz zrealizować
na tej stronie do 20.01.2013

To nowy kupisz w razie czego.
Teraz widzę, że przedłużyli ważność mojego grouponu do 7 stycznia. Pewnie nie tylko ja mam takie problemy :/

[ Dodano: 2013-01-16, 19:46 ]
Ok napiszę jak się wszystko skończyło ;)

Play się nie udało usunąć problemu, więc ich przechytrzyłem ;)

W tym formularzu pomyliło mi się ;-) i zaznaczyłem jako aktualnego operatora Plus GSM - o dziwo w ten sposób formularz przeszedł bez problemu.

Podpisałem umowę, dostałem telefon itd.
Następnego dnia tylko email i sms że jest problem z przeniesieniem mojego numeru (co było oczywiste).
Poszedłem do punktu Playa, złożyłem nowy wniosek o przeniesienie numeru (już poprawny) i po krzyku ;)
Ogólnie przeniesienie numeru odbyło się bez problemu, ale było nieco kłopotliwe. Przenoszony numer był w ciągu dnia... Z czym się pierwszy raz spotkałem (zwykle odbywało się to w nocy).