• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 169 z 182
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 182

 #601983  autor: infernovip
 18 gru 2012, 11:43
No to dziwne ponieważ ja dzisiaj rozmawiałem z konsultantką GU i powiedziała ,że mają dostawy tylko w poniedziałki :P:P:P no ciekawe który z nas trafił na bardziej kompetentną osobę :]

 #601987  autor: sote
 18 gru 2012, 11:49
no to niezle :)
w piatek rozmawialem z dwoma konsultantami (skonczylem rozmowe z jednym i doslownie po minucie dzwonil inny w tej samej sprawie) i obaj twierdzili ze maja dostawy w piatki i wtorki. Tak naprawde to pewnie gadaja co im slina na jezyk przyniesie ;)
Jedno jest pewne - cos slabo u nich z dostepnoscia LG L9 :(((
Chociaz w sumie to nie spieszy mi sie bardzo, a moze za chwile cena spadnie.

 #602010  autor: chrisT
 18 gru 2012, 18:57
Witam serdecznie. Mam uprzejme zapytanie. Wraz z żona prowadzimy malutki interes i mamy dwa numery firmowe w playu. Abonament wynosi dla każdego z nas 99zl w tym chyba o ile dobrze pamietam jest internet płatny 10zl. Umowę możemy przedłużać od pierwszego stycznia. Moje pytanie brzmi czy warto umawiac się z doradca biznesowym na spotkanie w celu jakichkolwiek negocjacji? Czy nie zawracać głowy sobie i doradcy bo i tak za wiele wynegocjować się nie da. Z góry uprzejmie dziękuje za każda merytoryczna odpowiedz.
Ps. W play mam rownież prepaid ale to jak się domyślam bez znaczenia :)

 #602012  autor: zygikuleczka
 18 gru 2012, 19:05
chrisT pisze:czy warto umawiac się z doradca biznesowym na spotkanie w celu jakichkolwiek negocjacji?
Jak już zapewne się zorientowałeś generalnie z góry sprowadza się to oferty gorszej a w razie braku zainteresowania nią lepszej. Jeśli ten doradca może Ci dostarczyć aneks na rozpisane tu oferty typu GU to można się ustawić:P

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #602065  autor: znaffca
 18 gru 2012, 22:00
GU to nie doradca biznesowy. Taki doradca ma się utrzymać z prowizji od umów więc ma inne warunki niż GU które jest oddzielny bytem. On ma oferty korporacyjne których nie ma GU ale są korzystne od kilkudziesięciu kart sim.

 #602067  autor: szyman12
 18 gru 2012, 22:04
Czy PLAY wycofał się z umów na czas nieokreślony [w umowach bez tel.]?

 #602072  autor: chrisT
 18 gru 2012, 22:51
Dziękuje za odpowiedzi. Rozumiem ze nie mamy na co liczyć u doradcy. Może chociaż na smycz do kluczy? ;))) trochę szkoda bo szwagier w konkurencyjnej "zielonej" sieci (1 telefon firmowy) zawsze coś ugra. Myślałem ze my tez mamy szanse. Mimo wszystko i tak play ma wiecej plusów niż minusów :)

 #602091  autor: kasia8966
 19 gru 2012, 00:23
Witam!

Mam internet w Play na abonament - Play Online 69 dla studentów (12GB za 69zł). Była podpisana na 12 miesięcy, ten okres już minął i automatycznie przeszła na czas nieokreślony, warunki umowy nie zmieniają się.

Moje pytanie - co teraz?;) Czy mogę podpisać jakiś aneks na kolejne 12 m-cy z korzystniejszą ofertą, niż obecnie? Czy może po przejściu na czas nieokreślony można jedynie zerwać taką umowę a następnie podpisać nową?

Interesuje mnie oferta bez modemu, 15GB za 49,90zł (z e-fakturą). Konsultant powiedział mi, że jeśli umowa zostanie zawarta przez telefon (podczas rozmowy z nim), to dodatkowo dostaję 3BG, ale...nie wspomniał czy jednorazowo, czy co miesiąc.

A teraz widzę, że niektórzy z was dostali ofertę też 18GB, ale tylko za 33,66zł. Czy to znaczy, że jeśli przycisnę konsultanta to też taką dostanę?;P A może to działa tylko w momencie, kiedy umowa nie przeszła na czas nieokreślony?

Naprowadźcie mnie proszę jak to wygląda.

 #602096  autor: ciekawy
 19 gru 2012, 01:01
kasia8966

nowa umowa jest na normalnych waunkach,teraz jesteś stałą klientką i skoro nie wiąże cię umowa to możesz kontynuować umowę wtedy warunki zostają takie jakie masz bez zmian,możesz rozwiązać umowę,a jak Play Online ci dobrze działa i chcesz dalej z tego korzystać to najlepiej przedłużyć umowę i przy okazji się targuj,że kolega,koleżanka dostała lepsze warunki możesz powiedzieć jakie i może też takie ci da konsultant,a jak nie to nie to złóż wypowiedzenie umowy, potem próbuj przedłużyć umowę na leszych warunkach też przez GU, przez zwykłego konsultanta nie przedłużaj bo nie da za dobrych warunków tylko przez GU.

 #602101  autor: kasia8966
 19 gru 2012, 02:01
Z góry przepraszam za to pytanie, widziałam ten tajemniczy skrót we wcześniejszych postach, ale...co to jest GU?;)

 #602112  autor: Ruben
 19 gru 2012, 07:56
kasia8966, GU- to nic innego jak Grupa Utrzytmaniowa. Konsultanci z tej grupy mogą proponować nieco lepsze warunki na przedłużenie umowy ale żeby znaleźć się w bazie osób, do których oni dzwonią z propozycją należy złożyć wypowiedzenie umowy i wtedy czekasz na kontakt z ich strony.
Znając oferty GU czyli wspomniana przez Ciebie 18 GB za 33,66 pln/m-c i modem Huawei E586 za 1pln do tego, możesz zadzwonić do BOK i poprosić o taką ofertę. Chyba nie każdy konsultant ma uprawnienia do proponowania takich ofert ale nie zaszkodzi spróbować. Jeżeli nie uda się uzyskać tej oferty, to idź do salonu Play złóż wypowiedzenie i za kilka dni ponownie skontaktuj się z BOK.

 #602125  autor: sote
 19 gru 2012, 09:49
Palony Lolku ponowie prosbe o informacje na temat dostepnosci LG L9...
Masz jakies info czy i ewentualnie kiedy bedziecie mieli te telefony?
Dzisiaj konsultant na chacie powiedzial mi ze nie ma tych telefonow i nie macie zadnej informacji na temat ich dostawy :(

 #602134  autor: kasia8966
 19 gru 2012, 10:42
Ruben, dzięki za odpowiedź, teraz wszystko jest dla mnie jasne :)
powiedz mi jeszcze, składając wypowiedzenie - powinnam zaznaczyć, że rezygnują z umowy z dniem ostatniego okresu rozliczeniowego? tj. np teraz byłby to 9 stycznia? gdzieś przeczytałam, że inaczej potraktują to jak zerwanie umowy...nie jestem pewna czy dobrze to rozumiem.
W internecie znalazłam formularz rozwiązania umowy Play (nie wiem czy aktualny), i jest tam jedynie zdanie "Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych".

Ostatnie pytanie: te tajemnicze +3GB oferowane przez konsultantów telefonicznych lub przy zakupie przez internet - to jednorazowy dodatek, czy co miesiąc mam 3GB więcej?

 #602139  autor: numer1
 19 gru 2012, 11:39
kasia8966 pisze:Ostatnie pytanie: te tajemnicze +3GB oferowane przez konsultantów telefonicznych lub przy zakupie przez internet - to jednorazowy dodatek, czy co miesiąc mam 3GB więcej?
Co miesiąc.

 #602169  autor: lord_viper
 19 gru 2012, 13:53
niestety wczoraj dzwoniłem do play i powiedzieli że Huawei E586 jest niedostępny. a oferty bez modemu są fatalne. więc jak wreszcie będą dostępne to proszę o info na forum.

pracowałem w CP gorzej być nie może;p

 #602187  autor: znaffca
 19 gru 2012, 16:08
Po podpisaniu aneksu do umowy playonline kiedy wchodzi on w życie? Nad następnego okresu rozliczeniowego czy szybciej jak dokumenty wrócą do play?

 #602201  autor: numer1
 19 gru 2012, 16:38
U mnie nowe warunki weszły następnego dnia po wizycie kuriera.

 #602215  autor: kasia8966
 19 gru 2012, 17:18
Jaką mam właściwie pewność, że ktoś z GU zadzwoni z ofertą, gdy złożę wypowiedzenie? Kilka razy zalegałam z fakturą, i chociaż teraz już wszystko jest opłacone, to zastanawiam się czy to ma jakieś znaczenie.

Poza tym - czym się różni modem Huawei5832 od HuaweiE586 oprócz tego, że ten drugi ma lepszy wyświetlacz? W przedłużaniu umowy ten pierwszy kosztuje 1zł, a drugi 159zł, to spora różnica;)

[ Dodano: 2012-12-19, 17:20 ]
No właśnie, i kolejne dobre pytanie - kiedy modem Huawei5832 będzie dostępny? Zakładam, że jeśli nie ma go w sklepie internetowym, to w salonach też nie.

 #602307  autor: repeta
 19 gru 2012, 23:01
Ponawiam pytanie: czy oferta "minus 20 PLN" (np. AIM65 w cenie 45 PLN) jest w dalszym ciągu praktykowana? Konsultanci Play nie są co do tego zgodni...

 #602326  autor: Loka
 20 gru 2012, 00:17
Jaką mam właściwie pewność, że ktoś z GU zadzwoni z ofertą,
więc jak wyślesz wypowiedzenie to zadzwoń za powiedzmy 5 dni, i powiedz co i jak, albo najpierw zadzwoń powiedz co Cię interesuję, (poproś o przełączenie do GU) powiedz że taką ofertę ktoś z rodziny otrzymał i też chcesz taką, (i mała uwaga nie stosuj groźby typu że zmienisz operatora itp.)
  • Strona 169 z 182
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 182
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 182