• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #600166  autor: forum_tg
 10 gru 2012, 11:33
Witam,

mam pewien problem z siecią Orange - już z resztę nie pierwszy (kiedyś opisałem na forum o perypetiach z tą siecią), teraz na szczęście ostatni abonament kończy się w tej firmie, a de facto skończył się wczoraj.

Firma próbowała złamać umowę, ale im się nie udało, gdyż udowodniłem im że o wszystkim decyduje umowa.

Jednakże problem się nie rozwiązał do końca, gdyż pomimo mojego zgłoszenia sprzed 2 miesięcy nie przenieśli numeru do systemu "na kartę".
Dziś dzwonił do mnie pewien z kierowników (nie chcę podawać danych osobowych tej osoby) i twierdził, że może dziś uda im się przenieść numer.

W związku z powyższym i stwierdzeniem że postarają się przenieść, chciałbym się dowiedzieć, jak mogę sprawdzić czy numer został przeniesiony, chodzi mi czy jest jakiś kod który można wpisać i "wyskoczy" na ekranie informacja o taryfie, czy też systemie (czy jest to abonament czy też na kartę).

 #600168  autor: zygikuleczka
 10 gru 2012, 11:42
a jakbyś się żałował do orendz online? tam powinno być coś widać o taryfie jaką posiadasz.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #600171  autor: N1uteK
 10 gru 2012, 11:46
Po wejściu na orange on-line powinno być napisane jaka jest aktualna taryfa. Albo wpisz kod *124*# i zatwierdź zieloną słuchawką, a na wyświetlaczu pojawią się informacje o Twoim koncie głównym i promocyjnym, jeśli będzie napisane, że masz powiedźmy 0gr tzn, że jesteś na kartę.

Dziwne, że masz takie przeboje, ja dwa lata temu przechodziłem na kartę i obyło się bez problemów, tylko załatwiałem wszystko osobiście w salonie ;)

 #600183  autor: forum_tg
 10 gru 2012, 12:37
Właśnie... oni chcą złamać obowiązujące w Polsce przepisy i chcą żeby ludzie chodzili osobiście, a umowy i prawo jasno "mówi", że można zeskanować pismo i wysłać im email, byle tylko zachować okres 30 dni wypowiedzenia.

Pierwszą sprawę została rozwiązana przez UKE, więc z tą się kompletnie nie martwię. Nie dość że poprzednio przeprosiny wysyłał jakiś tam dyrektor, to w ramach przeprosin anulowana abonament który kazali mi zapłacić po zakończeniu umowy (chyba z 2 miesiące) to także na drugi numer dali jakiś tam upust.
Żałuje tylko że nie podali informacji o wyciągniętych konsekwencjach służbowych wobec niekompetentnych pracowników (ja po każdej rozmowie wysyłałem im email z ustaleniami, na który oni odpowiadali, potwierdzając to)

Też próbują oszukać i wmawiają ludziom, że nie można za szybko wysyłać rezygnację - co jest kolejną kompletną bzdurą. Można od razu po podpisaniu umowy abonenckiej, złożyć im dyspozycję, że po zakończeniu umowy, mają jej nie przedłużać, mają przenieść numer na kartę, czy co tam chcemy.

zygikuleczka - na tym numerze nie mam założonego konta dla Orange online i raczej w tej chwili nie ma sensu go zakładać.


N1uteK, dzięki za informację. A ta operacja jest płatna, gdyby np numer nie był przeniesiony do systemu Pre-paid?

 #600190  autor: N1uteK
 10 gru 2012, 13:07
tomektg, ręki sobie uciąć nie dam, wydaję mi się, że jest darmowa, jeśli dalej będzie abonament to powinno wyskoczyć coś w stylu błędny kod albo nie można wykonać usługi, bądź coś podobnego.

 #600404  autor: forum_tg
 11 gru 2012, 13:13
tak jest darmowo, sprawdzono.

Oczywiście Orange numeru nie przeniosło numeru.
Tak samo jak wcześniej, sprawa zgłoszona do UKE.

Zawsze twierdziłem że to najgorsza sieć, z najgorszą obsługą klientów - ciekawe czy tam mają jakieś szkolenia dla pracowników BOKów, a od niekompetentnych wyciągają konsekwencje.

 #600427  autor: N1uteK
 11 gru 2012, 14:48
No to się cieszę, że chociaż się dowiedziałeś na czym stoisz. Jak tak czytam to chyba utwierdzam się w przekonaniu, że lepiej iść w pre-paid niż wiązać się umową z jakąś siecia...
tomektg, powodzenia ;)