Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
28
Rejestracja
03 lis 2009, 11:12
Lokalizacja
Ostrów Mazowiecka
jak nie zadziała zwykłe wypowiedzenie bo sieć nie będzie chciała stracić klienta w sensie,że salon nie będzie chciał wysłać to przenieś numer do innej sieci bo przeniesienie rozwiązuje umowę w tej sieci w której jesteś,możesz przenieść numer do innej sieci do oferty na kartę,potem wrócić do swojej sieci jako nowy klient i może dostaniesz bonus za przejście z innej sieci.janek1212 pisze:Odwiedziłem salon T-mobile w celu rezygnacji z kończącej się umowy. Dostałem druczek do wypełnienia i wypełniłem go tak jak Pan z salonu mi powiedział. Po oddaniu powiedział że pismo zostanie wysłane. Wiele razy już rezygnowałem z umów u różnych operatorów i nigdy nie miałem problemów. Myślałem że wszystko zostało załatwione a tu nagle po wygaśnięciu umowy dostaje kolejny rachunek do opłaty za miesiąc po wygaśnięciu umowy. Dzwonię więc do biura obsługi a oni mi mówią że żadne pismo do nich nie dotarło i czy mam potwierdzenie (wysyłałem pismo w salonie więc na co mi potwierdzenie? Szczególnie że u innych operatorów takich rzeczy nie dają). Powiedziałem że nie posiadam na co przemiła Pani konsultantka kazała udać się do tego salonu jeszcze raz i zapytać się czemu pismo nie dotarło. Poszedłem więc a oni mi każą jeszcze raz pisać wypowiedzenie umowy. Czy można ubiegać się zatem o zwrot kosztów abonamentu? Pani w biurze powiedziała że mogę się ubiegać o rekalkulację czy coś takiego i że oddadzą mi pieniądze za abonament opłacony po "wygaśnięciu umowy". Pismo zostało wysłane z 40 dni od daty wygaśnięcia umowy. Czyja to wina i jak to teraz załatwić? Miał ktoś taki sam problem?