Witam to, może ja przedstawię swoją sytuację. Jednak na początek muszę podziękować wszystkim, bo gdyby nie ten temat i zamieszczone w nim informacje nie byłbym świadomy, że aż tyle można ugrać kontaktując się z SUK. Ale wszystko po kolei. Z racji zbliżającego się końca umowy zacząłem rozglądać się za aktualną ofertą. Wizyta w salonie zakończona rozczarowaniem ... wtf? nie ma żadnej różnicy w ofercie pomiędzy stałym, a nowym klientem. Żenada... Postanowiłem poszperać trochę po sieci i tak trafiłem na ten temat po, którym w środę 5 grudnia wykonałem tel i odbyłem rozmowę z Panią z SUK. Ku mojemu zaskoczeniu nie zaoferowała mi takich warunków jakie były podawane w tym temacie - oferta multimedialna rodzina 20 i rodzina 40. Usłyszałem, że pomimo 8 letniego stażu mogą zaoferować mi kolejno 150 min za 29 zł plus lub 300 min za 49zł. Nie ukrywając mojego niezadowolenia zapytałem, czy nie mogę liczyć na lepsze warunki i powołałem się na znajomego, który dostał takie warunki jakie podane są w pierwszym poście. tj 180 min za 25 i 340 min za 45. Pani była nieugięta i poinformowała mnie, że istnieją "lepsi" i "gorsi" klienci, dając do zrozumienia, że z racji wysokości abonamentu jestem tym drugim typem. Poirytowało mnie to dość mocno, bo zaledwie 4 miesiące wcześniej faktura oscylowała w granicach 80 zł, a nie 30 kilku jak w ostatnim okresie, w którym zrezygnowałem z sieci rodzinnej. Nie skorzystałem z przedstawionej oferty informując o tym, że muszę się zastanowić.
Dnia następnego tj. 6 grudnia ponownie wykonałem telefon i po przełączeniu do SUK odebrał tym razem inny Pan. Przyjąłem inna taktykę informując go o tym, że prowadziłem już negocjacje w tej sprawie i, że poprzedni konsultant przedstawił mi następujące warunki - przedstawiłem tutaj te warunki podane w pierwszym temacie

nie dopuszczając go do słowa - i czy nie mogą dać mi jeszcze czegoś lepszego

. Pan powiedział, że to najlepsza oferta na daną chwilę i ostatecznie po "namyśle" wybrałem rodzinę 40 za 45 zł + paczki bonusowe. Wziąłem SGS Advance. Także musiałem to rozegrać sposobem, ale z drugiej strony dlaczego miałem być stratny biorąc początkowo oferowane warunki jeżeli większość tutaj dostała je od ręki. Mimo wszystko sytuacja ta uwidacznia fakt, że dużo zależy od tego na jakiego konsultanta się trafi i odpowiedniego podejścia do prowadzonej rozmowy. Także życzę wszystkim powodzenia w prowadzeniu batalii z SUK, bo w końcu jakieś korzyści z pozostania w sieci muszą być, żeby to miało jakikolwiek sens.
Co do zakładki kontakt w iBOA to zniknęła, ale ja przez ostatnie 3 dni nie mogłem nic przez nią zrobić bo cały czas wywalało błąd systemowy. Ciekawi mnie też ta informacja, że nie będzie można negocjować z SUK. Bo wyglądałoby na to, że zrobiłem ruch w ostatnim momencie
