• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #598976  autor: Moubic
 04 gru 2012, 21:56
Dnia 15 listopada złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z Playa do Orange. Do zakupu telefonu użyłem kodu rabatowego dającego 200 zł zniżki na zakup telefonu. Do dzisiaj, tj. 4 grudnia zamówienie widnieje w systemie, jako "nowe". Choć Orange ma 10 dni na zrealizowania zamówienie, to nie uczynili tego.

W między czasie zmieniłem zdanie i stwierdziłem, iż chciałbym zakupić wyższą ofertę z innym telefonem. Składając nowe zamówienie dowiedziałem się, że mój PESEL jest zablokowany i mogę na niego złożyć nowe zamówienie dopiero 40 dni po zamknięciu poprzedniego zamówienia. Wiedząc, że poprzednie zamówienie wciąż posiada status nowego zatelefonowałem pod numer 510 700 700 w celu uzyskania pomocy. Na infolinii dowiedziałem się, że zamówienie zostanie zamknięte, a moje dane zostaną odblokowane w ciągu 72h. Ponadto Pani poinformowała mnie, iż orange.pl ma błąd systemy i zamówienia z kodem rabatowym nie są realizowane (dlatego moje wisiało w próżni). Okazało się, że sprawa została zgłoszona do Działu Technicznego, ale nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona - jak widać już od 3 tygodni jest usterka i oni nie potrafią sobie z nią poradzić.

Posiadam kolejny kod rabatowy i chciałbym wykorzystać go przy nowym zamówieniu, ale w takiej sytuacji, więc że zamówienie znów nie zostanie zrealizowane. Jakież to jest traktowanie klienta przez Orange? Jak można udostępniać klientom rabaty, które w rzeczywistości są niemożliwe do zrealizowania?
Uciekam z Playa, bo nie jestem zadowolony z ich usług, T-Mobile ma drogie oferty, Plusa nie lubię, a Orange gwiżdże sobie na klientów. I jak żyć, Panie Premierze?

 #598997  autor: Niezgodna7
 04 gru 2012, 23:36
jak żyć? A tylko na kartę w Orange hehe

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #599075  autor: wera921
 05 gru 2012, 15:05
ja miałam identyczną sytuację, od złożenia mojego zamówienia też minęły 3 tygodnie i dalej wisi jako nowe! Na infolinie dzwoniłam już 2 razy i za każdym razem ta sama rozmowa, że w ciągu 72 godzin powinni anulować to zamówienie i po tym czasie mogę złożyć nowe. W końcu miałam dość proszenia się, dzwonienia i szarpania sobie nerwów więc złożyłam nowe zamówienie przez telesales. Przenosząc numer przez sklep internetowy dostajesz 3 miesiące abonamentu za 0zł, a w przypadku telesales 6, w moim przypadku zaoszczędziłam więcej wybierając telesales.

 #599083  autor: Moubic
 05 gru 2012, 16:06
Skorzystałem z informacji, którą podałaś, bo obliczyłem, że de facto wyszłoby mi na to samo 6 miesięcy bezpłatnie i telefon za 149 zł vs. 3 miesiące bezpłatnie i telefon za 1 zł, ale dowiedziałem się pod numerem 510 400 400, że nie mogę przenieść numeru i mogę to uczynić jedynie w sklepie orange.pl lub w salonie.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 18:07 przez Moubic, łącznie zmieniany 1 raz.

 #599099  autor: wera921
 05 gru 2012, 17:48
Ten numer który podałeś to jest chyba numer do sklepu internetowego. Spróbuj zadzwonić pod 505 500 800, ja też przenosiłam numer i załatwiłam wszystko przez telefon :)

 #599361  autor: Orange Ekspert
 07 gru 2012, 09:12
Moubic pisze:Skorzystałem z informacji, którą podałaś, bo obliczyłem, że de facto wyszłoby mi na to samo 6 miesięcy bezpłatnie i telefon za 149 zł vs. 3 miesiące bezpłatnie i telefon za 1 zł, ale dowiedziałem się pod numerem 510 400 400, że nie mogę przenieść numeru i mogę to uczynić jedynie w sklepie orange.pl lub w salonie.
Witam,

Chętnie pomogę w tej sprawie. Abym mógł to dokładnie sprawdzić będę potrzebował Twoich danych, numeru PESEL oraz numer telefonu, który chcesz przenieść. Prześlij do mnie niezbędne informacje korzystając z formularza zgłoszeniowego dostępnego na facebooku: http://on.fb.me/10XyZxu lub proszę o kontakt poprzez PW.


Pozdrawiam,
Patryk.

 #601751  autor: krzysztof.ka
 17 gru 2012, 09:16
Witam,
miałem również problemy ze złożeniem zamówienia. W piątek późnym wieczorem złożyłem zamówienie.
Chciałem skorzystać z kodu na 200 zł rabatu na telefon.
Wybrałem opcję: abonament Multi za 129,90 zł. Telefon Samsung Galaxy SIII.
Plus ubezpieczenie za 18,99 zł.
Próbowałem za telefon zapłacić punktami Payback. Na koncie mam 81000 punktów. Takiej ilości system nie puścił. Również system nie chciał moich 10 000 punktów. Co ciekawe, jak się pomyliłem i wpisałem 1000 punktów, to zamówienie przeszło przez system.
Dostałem maile, że zamówienie będzie weryfikowane.
Po godzinie dostałem informację, że zamówienie zostało odrzucone.
Chciałem jeszcze raz złożyć zamówienie, ale nic z tego. Za 40 dni będe mógł złożyć następne.
Na infolinii w sobotę pani powiedziała mi, że i tak kurier przywiezie mi telefon i że mam odmówić kuriera. Wtedy po zwrocie przesyłki mój numer PESEL ma być odblokowany.
Nie rozumiem jednego, skoro moje zamówienie zostało odrzucone, to jak to możliwe, że kurier i tak przywiezie mi telefon i umowę do podpisania? Gdybym podpisał, co by się stało?
Nie bardzo rozumiem tej logiki.
Z płaceniem punktami Payback to też ciekawa sprawa. W sobotę byłem w salonie partnerskim i firmowym. W partnerskim panienka nawet nie wiedziała, że można płacić punktami za telefon, a w firmowym powiedziano mi wprost, że nie wiadomo, czy punkty przejdą. A to salon uprawniony do przyjmowania zapłaty punktami.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #602591  autor: Orange Ekspert
 21 gru 2012, 13:00
@krzysztof.ka, informacje o wykorzystaniu punktów Payback powinieneś otrzymać w momencie składania zamówienia oferty. Po prawidłowej weryfikacji w statusie zamówienia koszt zakupu telefonu powinien zostać automatycznie pomniejszony. Jeżeli wybrałeś ofertę dla Klientów Indywidualnych zamówienie powinno pozwolić Tobie na pobranie odpowiedniej ilości punktów z programu Payback.

W przypadku zamówienia, jeżeli otrzymałeś status odrzucenia taka oferta nie zostanie do Ciebie przesłana w formie przesyłki kurierskiej. Numer PESEL zostanie w takim przypadku odblokowany po około 72 godzinach, dzięki czemu będziesz mógł złożyć ponowne zamówienie.

Jeżeli masz problem z realizacją oferty, proszę o kontakt w tej sprawie poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na naszym fanpageu facebookowym: http://on.fb.me/10XyZxu lub poprzez PW.

Pozdrawiam,
Patryk.