• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #596990  autor: tomus261
 23 lis 2012, 17:19
Mam problem ponieważ chciałem złożyć zamówienie na SG Taba II 7.0 w tej promocji. A że jest abo zrabatowany do 59 a w combo do 44 to dla mnie pasuje.
Niestety przy wyborze dodatkowego dokumentu dla kuriera nie ma banerka co uniemożliwia zakończenia zamówienia. Problem zgłoszony rano ok 8 na infolinie i do tej pory szłyszę, że pracują nad usunięciem . Może ktoś z Was jest w stanie coś pomóc


Poszedłbym do salonu ale przez neta jest dodatkowo 2Gb transferu oraz wykorzystać kod więc .....
Jak coś to Pw lub [email protected]
Dzieki

Edit:
Właśnie dostałem informację, iż może awaria zostanie usunięta po wekendzie (czytaj jak już braknie sprzętu ) :lol:
Ostatnio zmieniony 23 lis 2012, 22:26 przez tomus261, łącznie zmieniany 1 raz.

B

 #597134  autor: banderas
 24 lis 2012, 15:26
tak prędko sprzęt nie usunąć ze sklepu
spróbuj zamówić przez www
a potem zadzwoń do sklepu, konsultant powinien uzupełnić ten punkt w systemie
ale jak masz komorke w orange to nie powinno byc problemu jeśli dasz tylko dowód kurierowi

banderassso

 #597188  autor: tomus261
 24 lis 2012, 20:47
Właśnie coś dziwnego z tą ofertą bo konsultant powiedział, że nie może również nic z tym zrobić. Mówilem, że mam telefon w Orange i wieczorem jak dzwoniłem do konsultanta to powiedziano mi że może po wekendzie będzie można zamawiać.
O co tu chodzi?? bo bez tego wyboru dodatkowego dokumentu nie można zakończyć zamówienia.

B

 #597214  autor: pomaranczowy
 24 lis 2012, 23:15
tomus261 pisze:Właśnie coś dziwnego z tą ofertą bo konsultant powiedział, że nie może również nic z tym zrobić. Mówilem, że mam telefon w Orange i wieczorem jak dzwoniłem do konsultanta to powiedziano mi że może po wekendzie będzie można zamawiać.
O co tu chodzi?? bo bez tego wyboru dodatkowego dokumentu nie można zakończyć zamówienia.
Zadzwoń do działu telesales na numer 505500800 i poproś żeby oni Ci puścili zamówienie.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #597216  autor: tomus261
 24 lis 2012, 23:32
A co wtedy z kodem rabatowym?? bo zawsze 200 piechotą nie chodzi??

[ Dodano: 2012-11-26, 09:29 ]
Śmiech na sali......
Dziś jest Poniedziałek i co ..i nic sie nie zmieniło, ani infolinia ani konsultant nie może pomóc, każdy mówi że zgłosi problem.

[ Dodano: 2012-11-26, 12:16 ]
Temat można zamknąć .
Po wielu wpisac, konsultacjach, mailach coś zadziałało.
Zamówiłem i teraz tylko będę oczekiwał kuriera.
Chciałem tylko jeszcze podziekować za pomoc (co prawda nie wiem komu) ale dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do naprawy błędu, szkoda jedynie że tak długo to trwało.

B